لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لاغری شکم با جراحی زیبایی

لاغری شکم با جراحی زیبایی : بسیاری از افراد هستند که برای داشتن شکم تخت و بدون چربی راههای زیادی را امتحان کرده اند، از انجام فعالیت های سخت هوازی گرفته تا استفاده از انواع دمنوش های لاغری و داروها و ژل های چربی سوز. اما از آنجا که برای این روش ها نیاز به صرف زمان زیادی برای رسیدن به نتیجه مطلوب است، هستند افراد بسیاری که از این روش های گفته شده نتیجه لازم را نگرفته اند و تصمیم های دیگری نظیر انجام جراحی های زیبایی گرفته اند.

لاغری شکم با جراحی زیبایی

به نظر آنها بهترین روش برای کوچک کردن شکم و داشتن اندامی زیبا و ایده آل جراحی زیبایی شکم می باشد.

یکی از علت های مهم و اصلی بین مراجعه کننده های جراحی‌های زیبایی وجود مشکلاتی هست که مربوط به ناحیه شکم و پهلوهاست در این قسمت های بدن این افراد که پوست شان شل یا افتاده شده است و یا بخاطر انباشت توده های چربی به شکل برجسته است. این افراد در زندگی روزمره خود دچار مشکلات خاصی در هنگام خرید لباس می شوند و هرگز لباس مناسبی برای خودشان نمی توانند تهیه کنند.

جراحی روشی مناسب برای حذف چربی های اضافه

این عمل هم مثل جراحی های زیبایی دیگر با توجه به شرایط خاص هر فرد دوره درمانی خاصی برایش تعریف می‌شود:

  1. بسته به نوع میزان چربی
  2. میزان بافت چربی
  3. میزان افتادگی و شلی پوست
  4. تعداد دفعات زایمان در بیمار
  5. مثل سن مناسب و داشتن سلامت عمومی
  6. کیفیت پوست بیمار (پوست سفت بدون ترک یا پوست نازک با ترک فراوان)
  7. یا میزان پوست اضافه بالا و پایین شکم، مقدار چربی دور شکم و پهلو، شل یا سفت بودن عضلات شکم

حذف چربی ها با روش لیپماتیک

امروزه از بین بردن چربی با روش جراحی لیپماتیک به یکی از روش های موفق برای داشتن اندامی ایده آل و متناسب شناخته شده است. به کمک لیپوماتیک چربی های انباشت شده در نواحی مختلف بدن از جمله پهلو و ران ها و شکم را که با انجام ورزش و فعالیت های سنگین و رژیم غذایی از بین نرفته اند رامی توان خیلی راحت از بین برد. به کمک جراحی لیپوماتیک تمام قسمت های بدن که دارای انباشتو برجستگی بر اثر چربی بوده را می توان تراشید و توده چربی های انباشته در آن ناحیه را از بین برد.

البته باید این را هم بگوییم که حذف کردن چربی ها در جراحی لیپماتیک به معنای سوزاندن چربی ها نیست، این روش یعنی برداشتن چربی، زیرا لیپوماتیک با قدرتی که دارد از سوختن چربی ها جلوگیری می کند و در این روش بافت و سلول های چربی را بدون کوچکترین آسیب از زیر پوست بیرون می کشد؛ و دقیقا به همین خاطر است که یک مزیت بسیار فوق العاده نسبت به سایر روش ها دارا است و آن هم تزریق چربی بیرون کشیده شده در سایر نواحی بدن است.

روش لیپوماتیک

لیپماتیک که یک دستگاه کمپرسور می باشد که این دستگاه هوای فشرده به وسیله به یک میله باریک منتقل میشود که ان میله وارد بدن میشود و با سرعت بالا و به حالت 3 بعدی لرزه های بسیار سریع را برای از بین بردن چربی ایجاد می کند در این روش که به کمک باد و ارتعاش (حرکات بسیار تند) چربی ها را خورد کرده با تخریب سلول های چربی انباشته در زیر پوست باعث می شود که به راحتی چربی از بدن خارج شوند و آن ها را بیرون تخلیه می کند..

البته همانطور که بیان شد انجام این روش به هیچ عنوان آسیب و ضرری به بافت عضلانی و عروق و اعصاب شما وارد نخواهد کرد. دوره نقاهت در این روش بسیار کوتاه است، فرد در حین این عمل زمان خیلی کمی را در اتاق عمل سپری می کند زیرا سرعت عمل زیادی این روش دارد. این روش نیازی به بستری شدن در کلینیک زیبایی و بیمارستان را ندارد.

در این روش نسبت کبودی خیلی کمتر است نسبت به روش های دیگر جراحی های زیبایی

قبل از جراحی به روش لیپوماتیک به بافتی که باید تخلیه شود داروی بی حسی می زنند که این اقدام سبب کاهش احساس درد در ناحیه تخلیه چربی می شود این بی حسی باعث می شود که شما در زمان جراحی کوچکترین دردی احساس نکنید

اقدامات قبل و بعد لیپوماتیک

  1. افرادی که الکل و دخانیات مصرف می کنند باید دو هفته قبل از جراحی مصرف آن را قطع کنند.
  2. باید از مصرف آسپرین پرهیز کنند چون باعث رقیق شدن خون میشود و باعث ایجاد مشکل میشود.
  3. از شب قبل عمل باید از مصرف غذای سنگین و آب تا صبح عمل پرهیز کرد عمل باید به صورت ناشتا انجام شود.
  4. دوره نقاهت بعد از انجام لیپوماتیک چیزی در حدود 2 الی 5 روز اس که فرد بعد از آن می تواند بدون مشکل فعالیتهای روزمره اش را انجام دهد.
  5. بعد از جراحی لیپوماتیک فرد باید به میزان کافی مایعات، آب و آبمیوه بنوشد تا از اتلاف آب بدنش جلوگیری شود.
  6. به افراد توصیه می شود تا چند روز پس از لیپوماتیک از نشستن دوری کنند و تا جایی که امکان دارد دراز بکشند تا دچار شلی یا افتادگی پوست زیادی نشوند.
  7. پزشک بعد از عمل برای بیمار گن تجویز می کند و بیمار 1 هفته باید از گن استفاده کند

تخلیه چربی با جراحی ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یعنی یک روش جراحی که به منظور برداشت چربی و پوست اضافه که روی شکم آویزان شده است؛ و در بیشتر مواقع می توانند عضلات را بازسازی کنند.

این روش جراحی زیبایی شکم برای خانم هایی که بارداری متعدد داشته اند و از شکمی با پوست شل و افتاده رنج میبرند روش خوبی می باشد. این روش برای افرادی که دارای میزان چربی بالایی هستند کاربرد دارد. در این روش با عمل جراحى و برش زیر شکم در خط سزارین پوست اضافه قسمت پایین شکم (زیر ناف) برداشته و برش شکم با بخیه سفت میشود و مجددا پوست شکم ترمیم میشود. ناف با پایه خود در محل جدید و مناسب قرار داده می شود و حالت افتادگی ندارد. پوست و چربی شل و آویزان باعث اختلالات در برنامه زندگی می شود و فرد را از پوشیدن لباس مناسب یا رفتن به مهمانی ها بخاطر ظاهر و هیکل نا متناسب اذیت می کند که عمل ابدومینوپلاستی بهترین عمل برای رفع این مشکلات است.

شما بلا فاصله بعد از عمل نمی توانید خواهان شکمی تخت باشید بلکه به دلیل تورم و ورم فعلا زمان لازم است تا نتیجه مظلوب را گرفت.

Comments are closed.