لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

قند باعث پیری پوست می شود

قند باعث پیری پوست می شود

قند باعث پیری پوست می شود ، تاثیر قند بر پیری پوست ، تغذیه ی نامناسب و پیری پوست ، افزایش سن و تغذیه ی نامناسب علت چروک شدن پوست : پوست ما با گذشت زمان براثر برخی عوامل محیطی و همچنین جسمی و روحی چروک میشود در این میان تغذیه بیشترین اثر را دارد از جمله خوردن قند زیاد باعث چروک شدن پوست میشود .

تغذیه ما اگر نامناسب باعث باعث چروک شدن پوست ما خواهد بود.

افزایش سن و تغذیه ی نامناسب علت چروک شدن پوست

افزایش سن و تغذیه ی نامناسب علت چروک شدن پوست
افزایش سن و تغذیه ی نامناسب علت چروک شدن پوست

افزایش سن – تغذیه نامناسب استرس و اضظراب و ده ها عوامل دیگر می تواند از دلایل چروک شدن پوست باشد

اگر نگران همه کالری های اضافه ای هستین که از مصرف روزانتون وارد بدنتون شده و باعث چاقی میشود باید از این هم بترسیند که خوردن قند زیاد هم روی پوست تون اثر میگذارد.

” اما هایسون” (مدیر اموزشی موسسه بین المللی درمان) می گوید که قند روی پوست تاثیر میگذارد و در حقیقت باعث چین و چروک میشود پس وقت این رسیده که درباره این تهدید شیرین دوباره فکر کنید چاره ی این کار یک چیز کوچک به نام گلیکاسیون است.

گلیکاسیون یک واکنش شیمیایی داخلی بین مولکول های قند در خون و کلاژن و پروتئین الاستین در پوست است گلیکاسیون برای سفتی و جوانی پوست ضروری است هابسون می گوید روند گلیکاسیون پیشرفته باعث پیری میشود.

پیری پوست و تاثیر آن بر زیبایی

پیری پوست باعث سفت و ضخیم شدن فیبر های پروتئین میشود یعنی خاصیت کششی پوست تخریب میشود و به روند نابهنگام پیری سرعت میبخشد. تسریع پیری هم باعث چین و چروک میشود. قند اضافی منافذ موجود در پوست را زیاد میکند و همچنین لکه های سیاه را افزایش میدهد و درخشندگی طبیعی پوست را از بین میبرد.

مصرف بیش‌ازاندازه قند موجب آغاز فرآیند گلیکوریله شدن در بدن می‌شود، که یک نوع واکنش غیر آنزیمی قندها با پروتئین است. یکی از مهم‌ترین پیامدهای این فرآیند، خشکی و عدم انعطاف پوست است که خشکی و عدم انعطاف پوست باعث چین و چروک میشود.

Comments are closed.