لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

تفاوت روش درماپن و میکرونیدلینگ برای جوانسازی و لایه برداری پوست

تفاوت روش درماپن و میکرونیدلینگ برای جوانسازی و لایه برداری پوست : پوست انسان، بیرونی ترین لایه بدن است که می‏تواند در اثر در معرض قرار گرفتن با شرایط محیطی، آسیب ببیند و در نتیجه باعث از بین رفتن زیبایی فرد شود.

تفاوت روش درماپن و میکرونیدلینگ


عوارض سطح پوست، یا ژنتیکی و یا در اثر اتفاقات روزمره رخ می‏دهند. با این وجود خوشبختانه با پیشرفت سریع علم و تکنولوژی، روش‏های درمانی نوین و متنوعی بوجود آمده است که اصلی ترین ویژگی این روش‏ها، تاثیر گذاری در زیبایی و جوانسازی پوست است.

با افزایش سن در افراد، پوست کم کم شادابی و طراوت خود را از دست داده و در نتیجه چروک‏ هایی در سطح پوست پدیدار می‎‏شود. این چروک‏ها اغلب در افراد مسن دیده می‏شود اما گاهی اوقات افراد در سن جوانی نیز بر اساس شرایط محیطی دچار این معضل می‏شوند و همین امر باعث می‏شود افراد نسبت به درمان آن اقدام کنند. در بین تمامی روش‏های نوین امروزی، میکرونیدلینگ و درماپن، دو روش موثر در جوانسازی پوست است که باید با تشخیص پزشک و متناسب با پوست افراد، از آن‏ها استفاده شود.

پایه و اساس هر دو روش بالا، تحریک پوست برای تولید بیشتر کلاژن است، همانطور که می‏دانید مهم ترین ماده پوستی در ترمیم بافت پوست و جوانسازی ، کلاژن است. بسیاری از افراد فکر می‏کنند این دو روش ( میکرونیدلینگ و درماپن ) با هم یکسان هستند. این اشتباه بدلیل تشابه بسیار این دو روش به یکدیگر است. با بیان مکانیسم این دو روش، تفاوت‏های آن‏ها را برای شما آشکار خواهیم ساخت.

آشنایی با روند کار درماپن

درماپن ، در واقع یک ابزار الکترونیک به فرم و حالت قلم است که در قسمت جلویی دستگاه بسته می‏شود. در این ابزار، سوزن‏های عمودی وجود دارد که بصورت عمودی وارد پوست شده و در پوست با ایجاد منافذی منجر به تحریک سلول‏ها و در نتیجه تولید کلاژن می‏شود.

تفاوت روش درماپن و میکرونیدلینگ

آشنایی با روند کار میکرونیدلینگ

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد روش میکرونیدلینگ بسیار به درماپن شباهت دارد اما با هم تفاوت‏هایی دارند. میکرونیدلینگ، یک دستگاه استوانه ‏ای شکل است که سوزن‏های موجود در آن عمودی نیست و همین، دلیلی بر تفاوت این دو روش با یکدیگر است.

***نکته

یکی دیگر از تفاوت‏های دیگر روش‏های درماپن و میکرونیدلینگ این است که در روش میکرونیدلینگ عمق نفوذ سوزن بصورت مشخص و ثابت است ولی در روش درماپن امکان تغییر عمق نفوذ سوزن وجود دارد.

Comments are closed.