لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

انتخاب میکرونیدلینگ یا درمارولر برای درمان برخی بیماری ها

انتخاب میکرونیدلینگ یا درمارولر برای درمان برخی بیماری ها , چرا از بین انواع درمان های مختلف میکرونیدلینگ یا درمان با درمارولر را باید انتخاب کنیم؟ : ابتدا باید بدانیم که با درمارولینگ در مقایسه با روش های دیگر برای درمان عارضه های پوستی بسیار ایمن و راحت است و نتیجه بسیار مطلوبی دارد.

انتخاب میکرونیدلینگ یا درمارولر

شاید شما ابتدا وقتی به این فکر می کنید که قرار است هزاران سوزن ریز در صورت شما قرار گیرد تعجب کنید و احساس درد کنید ولی این کار بسیار راحت است و مزایای زیادی دارد مثلا چین و چروک و ترک های پوستی را کاهش میدهد همچنین ضخامت پوست را افزایش میدهد و باعث میشود شما پوستی جوان داشته باشد.

با درمارولینگ ، شما به التیام پوست خود کمک می کنید تا دوره جوان سازی طبیعی پوستی شما شروع به بهبود و تولید کلاژن کند . این دوره جوان سازی با ایجاد کانال های پوستی بسیار کوچک در لایه های سطحی و تحریک لایه های زیرین پوستی جهت تحریک کلاژن ها ، کلاژن سازی مجدد شروع می شود . با اولین استفاده از دکتر رولر و مشاهده نتایج آن ، برای استفاده مجدد نیز مشتاق خواهید شد .مطمئن باشید.

همان طور برخی از مزایای این روش در مطالب بالا گفته شد همچنین قیمت این روش باعث شده است که این به محصول به بهترین محصول درمانی پوست تبدیل شود.
برای اینکه کاملا از ویژگی های این دستگاه مطلع شوید بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

1- درمان ، از بین بردن و صاف کردن ناملایمات پوستی ، چین و چروک ، منافذ باز، جای زخم و کشیدگی های پوستی با استفاده از سوزن ها و تحریک لایه های تحتانی پوست ، کلاژن سازی آغاز و باعث افزایش و تجمع کلاژن های تازه متولد شده در قسمت های چین و چروک ، جای زخم و جوش، آثارکشیدگی پوست ، رد بخیه ، و تحریک کلاژن های موی سر و … می شود و در نتیجه با تحت فشار گذاشتن بالاترین لایه پوستی از جهت لایه های تحتانی این آثار بین 80% تا 100% از بین می روند .

2- آرایش دائمی پوست شما

با استفاده منظم این محصول و تحریک کلاژن های پوستی که باعث تولد دوباره انها میشود ، کک و جوش های چرک دار پوستی اصلا مشاهده نمی شود . با استفاده همزمان دکتر رولر و محصولات مراقبتی به وضوح تمام نرمی و صاف شدن و تسکین پوست خودتان را میتوانید عینا مشاهده کنید . و این کار بهترین عملی است که هر روز و به صورت ساده می توانید انجام بدهید تا روند پیری پوستی تان را عملا به صورت فوق العاده کاهش بدهید

3- درما رولر دکتر رولر باعث افزایش جذب مواد مغذی ، سرم ها و مرطوب کننده ها و کرم های پوستی می شود :

بنابر آزمایشات انجام شده ، این محصول با ایجاد کانال های بیشماری(با قابلیت بسته شدن بعد از چند ساعت) در بالاترین و سطحی ترین لایه پوستی که رابط لایه سطحی و عمقی و میانی ( اپیدرم ) می باشد . قدرت جذب محصولات مراقبتی پوستی را تا 4 برابر افزایش می دهد و باعث درمان عمیق تر ، سریع تر و در نتیجه موثر تر از طریق محصولات درمانی پوست می شود . نکته جالبتر این است که بهترین محصولات تغذیه کننده پوست جذب 1 برابر( لایه سطحی پوست ) را دارند . تلفیق این قابلیت دکتر رولر به همراه ماینوکسیدیل به عنوان بهترین روش رشد مجدد مو شناخته شده است

Comments are closed.