لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

 لیزر موهای زائد کل بدن بانوان

لیزر موهای زائد کل بدن بانوان جزو خدمات زیبایی است که تقاضای بالایی جهت انجام آن در گروه‌ها و رده‌های سنی مختلف خانم‌ها وجود دارد. البته وجود دارند هم‌‌چنان خانم‌هایی که به دلیل هزینه بالا و تصور غلط نسبت به این خدمت زیبایی از انجام آن سر باز می‌زنند. امروز در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با این خدمت زیبایی یعنی لیزر موهای زائد کل بدن بانوان و تفاوت آن با سایر پکیج‌ها آشنا سازیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد انجام لیزر را دارید اما با مزایا، انواع دستگاه، نوع پکیج‌ها، قیمت آن‌ها آشنایی ندارید با ما همراه بمانید و اطلاعات کاملی در این زمینه کسب نمایید.

روش‌های حذف مو زائد از گذشته تا به حال

حذف موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن از گذشته تا به حال با کمک روش‌های مختلفی مانند پودر موبر، کرم موبر، شیو کردن، الکترولیز، اپیلاسیون و لیزر انجام می‌گرفته است. در میان تمامی روش‌های نامبرده روش لیزر درمانی دارای نتایج دائمی است و اغلب افراد ترجیح می‌دهند از این روش ویژه جهت حذف موهای زائد بدن خود کمک بگیرند. در ادامه این محتوا به بررسی لیزر موهای زائد کل بدن بانوان پرداخته‌ایم.

روش‌های حذف مو زائد از گذشته تا به حال

لیزر موهای زائد به چه معنا است؟

دستگاه‌های مخصوصی به نام لیزر وجود دارند که به کمک آن‌ها انواع موهای زائد در تم‌های رنگی مختلف پوست انجام می‌گیرند  و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بالاترین تاثیر خود را می‌گذارند. در این روش ویژه به کمک این دستگاه خاص نور لیزر بسته به شدت مشخص شده به فولیکول‌های مو برخورد نموده و سبب تخریب آن‌ها می‌گردد. در نتیجه؛ پس از گذشت دو الی سه هفته متناسب با قدرت موها کاهش پیدا کرده و رشد آن‌ها به طور کامل متوقف و سپس حذف می‌گردد. لیزر موهای زائد کل بدن بانوان یکی از پک‌های لیزری است که در سایت لیزر مو قابل مشاهده می‌باشد.

لیزر موهای زائد به چه معنا است؟

دو نکته مهم که در زمان لیزر موهای زائد کل بدن بانوان بایستی بدانید!

برخلاف این مطلب که تنها لیزر خاصی نظیر الکساندر و غیره منجر به رفع کردن موهای زائد هستند؛ بایستی بگوییم متناسب با رنگ پوست، رنگ مو، سرعت رشد موها, سایز، کرکی یا غیر کرکی بودن می‌توان از انواع لیزرهای مختلف جهت رفع موهای زائد کمک گرفت.

اگر کل بدن شما دارای مو چندان زیادی نیست و تنها در نقاط خاصی مو وجود دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم هرگز پکیج لیزر موهای زائد کل بدن بانوان را انتخاب نکنید و از پکیج‌های ترکیبی و یا جداگانه دیگر برای این کار کمک بگیرید.

معرفی سایت لیزر مو

یکی از مجموعه‌ها و کبینیک‌های تخصصی در زمینه انواع خدمات همچون لیزر موهای زائد کل بدن بانوان و آقایان و شامل انواع پکیج‌های مختلف رفع‌ موهای زائد سایت لیزر مو است. در این مجموعه از بهترین و جدیدترین دستگاه‌ها جهت حذف موهای زائد مناسب انواع تناژها و تم‌های مختلف پوست کمک گرفته می‌شود. برای بهره‌مندی از خدمات این مجموعه که دارای کیفیتی بالا و قیمتی عالی هستند؛ کافیست همین حالا به سایت لیزر مو مراجعه نمایید.

معرفی پکیج لیزر موهای زائد کل بدن بانوان یا همان فول بادی

پکیج فول بادی جزو یکی از پکیج‌های پرطرفدار رفع موهای اضافه اندام‌ها و نقاط مختلف کل بدن بانوان است که شامل حذف موهای زائد از کلیه نواحی بدن شامل چشم به پایین است که در این پکیج قرار دارند. به عبارت دیگر می‌توان به تمامی نواحی دست، پا، بیکینی،  زیر بغل، پاها به صورت کامل و غیره اشاره نمود.

لیزر موهای زائد کل بدن بانوان مناسب چه افرادی است؟

این احتمال وجود دارد که شما دارای موهای کرکی، کم پشت، کم رنگ باشید و یا اینکه برخی از قسمت‌های بدن شما فاقد مو و برخی دیگر نیز پر مو باشند. بنابراین؛ پکیج فول بادی برای شما اصلا مناسب نخواهد و بهتر است به جای پرداخت هزینه این کار تنها قسمت‌های پر مو بدن خود را با انتخاب پکیج‌های جداگانه یا چندگانه لیزر نمایید.

لیزر موهای زائد کل بدن بانوان مناسب چه افرادی است؟

برای این کار پکیج‌های دیگری نظیر دست و پا، زیر بغل، بالاتنه، پا، ران و غیره را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر دارای موهای زائد در نواحی مختلفی از کل بدن خود هستید؛ پکیج لیزر موهای زائد کل بدن یک انتخاب عالی و مناسب برای شما عزیزان خواهد بود. با ما در مقاله لیزر موهای زائد کل بدن بانوان همراه باشید.

برخی از بهترین دستگاه‌های رفع کننده مو به کمک لیزر

حتما این سوال برای شما عزیزان هم پیش آمده است که برای رفع موهای زائد و انجام لیزر موهای زائد کل بدن بانوان کدام دستگاه انتخاب بهتری است؟ به همین خاطر در این قسمت تصمیم گرفتیم شما عزیزان را با چندتا از بهترین نوع دستگاه‌های رفع کننده مو زائد آشنا سازیم؛ همراه ما بمانید.

  • لیزر روبی

نوعی دستگاه لیزر قدیمی دارای کوتاه‌ترین طول موج  مناسب انواع موهای ریز و درشت و پوست‌های حساس و نازک با عملکردی بدون درد است.

لیزر روبی

  • لیزر دیود

نوعی لیزر با آسیب رسانی کم‌‌تر به پوست و اثر‌گذار بر روی انواع رنگ‌های مختلف پوستی و حتی در مواقعی سبب روشن شدن رنگ پوست است.

  • لیزر الکساندر

سریع‌ترین نوع لیزر برای لیزر موهای زائد کل بدن بانوان؛ الکساندراست مناسب پوست‌های روشنی و زیتونی رنگ است. البته رفع مو به کمک این دستگاه اندکی دردناک است؛ اما نتیجه جادویی آن ارزش تحمل این درد را دارد. البته توجه داشته باشید که برای پوست‌های تیره رفع مو با این دستگاه احتمال تغییر رنگ و سوختگی پوست را در پی دارد.

لیزر الکساندر

جهت انجام لیزر موهای زائد کل بدن بانوان در کلینیک لیزر مو از بهترین و بروزترین دستگاه‌ها کمک گرفته می‌شود. کافیست جهت پذیرش، رزرو وقت و غیره همین حالا به سایت لیزر مو مراجعه نمایید.

هزینه لیزر

بسته به نوع پکیج انتخابی، نوع دستگاه، رنگ پوست، میزان موهای رشد نموده در بدن و غیره هزینه انجام لیزر موهای زائد کل بدن بانوان متفاوت خواهد بود.

مراقبت‌های خاص پس از لیزر

پس از انجام لیزر مراقبا‌های خاصی شامل موارد زیر نیاز است:

  • بر روی پوست لیزر شده از محصولات دارای الکل و عطری در چند روز اول استفاده نکنید؛ زیرا احتمال آسیب وجود دارد.
  • پس از لیزر از انجام تتو، وکس، بوتاکس، لایه برداری و غیره برای چند روز خودداری نمایید.
  • تا چند روز اول از قرارگرفتن در زیر نور اشعه بیش از حد آفتاب خودداری نمایید.
  • در صورت رفتن به حمام از استفاده از آب گرم تا بسیار داغ خودداری فرمایید.
  • پس از انجام لیزر موهای زائد کل بدن بانوان آب فراوانی بنوشید و از ژل و لوسیون برای بهبود عوارض جانبی ناخواسته نظیر قرمزی و سوزش کمک بگیرید.

در صورت رفع نشدن علائم پس از چند روز اول کافیست با کارشناسان آن مجموعه در تماس باشید. در کلینیک لیزر مو اپراتورهای تخصصی و دستگاه‌های باکیفیتی وجود دارند که کلیه عوارض را برای شما از بین خواهند برد.

چرا سایت لیزر مو را انتخاب نماییم؟

تخصص اپراتورهای مجموعه در رفع موهای زائد بدون عوارض جانبی زیاد، کیفیت بالای دستگاه‌های موجود و جدید موجود در مجموعه، گرفتن نتیجه در سریع‌ترین زمان ممکن، قیمت عالی خدمات را بایستی از جمله این دلایل دانست. جهت بهره‌مندی از خدماتی نظیر لیزر موهای زائد کل بدن بانوان در مجموعه لیزر مو کافیست همین حالا به سایت لیزر مو مراجعه نمایید.

Comments are closed.