لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

مزوتراپی برای لاغری موضعی , هزینه و قیمت مزوتراپی لاغری | لیپودیسالو

مزوتراپی , لیپودیسالو , مزوتراپی لاغری , مزوتراپی برای لاغری موضعی , هزینه مزوتراپی لاغری , قیمت مزوتراپی برای لاغری موضعی , متخصص مزوتراپی لاغری : لیپودیسالو یا همان مزوتراپی لاغری جدیدترین روش لاغری موضعی است در سال های اخیر طرفداران قابل توجی پیدا کرده است . می توان گفت مزوتراپی آخرین روشی است که جدیدن برای لاغری موضعی ارئه شده است . مزوتراپی لاغری بیشتر برای کاهش چربی شکم , بازوها , ران ها , دور کمر و نیز برای از بین بردن سلولیت مورد استفاده قرار می گیرد.

مزوتراپی

باید بدانیم که همانند سایر روشهای لاغری موضعی و پیکرتراشی مزوتراپی نیز یکی از تخصص های پزشکی زیبایی است و روشی است که با حداقل تهاجم و به صورت تزریقی انجام می شود. مزوتراپی شامل تزریق میکروسکوپی ازانواع عوامل مختلف مانند : دارویی , عوامل هومیوپاتی , ویتامین ها و عصاره گیاهان دارویی به پوست است. برای انتخاب یکی از موارد ذکر شده پزشک متخصص تشخیص خواهد داد که از کدام روش برای درمان مشکل شما استفاده کند.

***نکته

مزوتراپی تنها برای لاغری موضعی مورد استفاده نمی شود. برخی از درمان هایی که می توانبامزوتراپی انجام داد به شرح زیر می باشد:

  • درمان سلولیت
  • کاهش وزن
  • پیکرتراشی
  • درمان ریزش مو
  • جوانسازی پوست
  • مقابله با پیری پوست

در این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با مورد استفاده مزوتراپی برای لاغری موضعی توضیحاتی دهیم لذا در مقالات بعدی بیشتر با این روش درمان پزشکی زیبایی شرح خواهیم داد.

کاربردهای مزوتراپی

همانند سایر روشهای غیر تهاجمی لاغری موضعی (لاغری با دستگاه rf , لاغری با کویتیشن , لاغری با لیزر لیپولیز ) مزوتراپی نیز بیشتر برای از بین بردن چربی نواحی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند. از مزوتراپی برای از بین بردن چربی های اضافی بازوها , ران ها , شکم و دور کمر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد , همچنین روشی مناسب برای درمان سلولیت می باشد . پوست اطراف محل تزریق های مزوتراپی سفت می شود و ظاهری جوانتر وشادابتر ایجاد می کند که موجب جوانسازی پوست نیز می شود بدون اینکه نیاز به لیفت یا جراحی زیبایی , یا لیپوساکشن داشته باشد .

مزوتراپی بازوها

یکی از مناطق بدن که در برخی از افراد با رژیم های سنگین لاغری نیز چربی خود را از دست نمی دهند بازوها هستند . لذا این افراد به راحتی می توانند با استفاده از درمان مزوتراپی لاغری تمامی چربی های اضافی بازوهای خود را از بین ببرد . بدون اینکه نیاز به عمل جراحی زیبایی داشته باشد.

مزوتراپی چانه | غبغب

داشتن بدنی با فرم عالی و بدون چربی هم با وجود غبغب ظاهر شما را چاق نشان خواهد داد. باید بگیم که یکی از ناحیه های بدن که چربی آن در مقابل هر نوع رژیم غذایی و ورزش مقاومت سختی می کند , چربی های زیر چانه ( غبغب ) است . مزوتراپی که به صورت تزریق انجام می شود می تواند روشی مناسب و بدون خطر و درد چربی های این ناحیه را از بین ببرد و این ناحیه از صورت شما را خوش فرم و خوش تراش تر جلوه دهد.

مزوتراپی چانه | غبغب

مزوتراپی لاغری شکم

نمی توان انکار کرد که با گرفتن رژیم لاغری و نیز ورزش می توان از شر چربی های ناحیه شکم خلاص شد ولی در برخی از افراد این امکان وجود ندارد و یا توانایی گرفتن رژیم غذایی و یا ورزش کردن را ندارند و دوست دارند هرچه سریعتر از شر این چربی ها خلاص شوند که در این صورت بهترین روش استفاده از روشهای غیر تهاجمی لاغری موضعی است که یکی از آنها و جدیدترینش مزوتراپی لاغری می باشد.

مزوتراپی لاغری شکم

مزوتراپی لاغری موضعی پاها

سلولیت : تجمع ناهموار چربی در زیر پوست است که متعدترین ناحیه از بدن داخل و خارج ران ها می باشد . از بین بردن چربی های اضافی ناحیه پاها و ران همانند شکم و اطراف کمر نیست که با هر نوع رژیم و ورزشی از بین بروند . خلاصی از چربی های اضافی این نواحی به شدت سخت است ولی مزوتراپی لاغری که با استفاده از تزریق انجام می شود درمانی مناسب برای از بین بردن چربی های اضافی و تراش داند ران ها می باشد. با تزریق مزوتراپی در زیر پوست محلول به صورت کامل موجب شکستن سلولهای چربی در ناحیه تزریق می شود و به صورت طبیعی چربی های و ضایعات اضافی را از بدن خارج می کند.

مزوتراپی لاغری موضعی پاها

درمان سلولیت با مزوتراپی

همانطور که دربالا نیز اشاره کردیم سلولیت حاصل تجمع چربی های اضافی در زیر پوست است که موجب ایجاد ناهمواری شدیدی بر روی پوست می شود که شبیه به پوست پرتقال می شود .مهمترین نواحی که سلولیت در آنها بیشتر به چشم می خورد ناحیه باسن و پاها می باشد. با تزریق مزوتراپی در ناحیه تحت درمان پوست آن ناحیه سفت شده و کشیده می شود و به طور کاملا محسوس ظاهر سلولیت بهبود می یابد.

مزوتراپی چیست و چگونه انجام می شود.

مزوتراپی لاغری که روشی با حداقل تهاجم برای لاغری می باشد , برای از بین بردن و حذف چربی های اضافی از طریق تزریق مواد شیمیای به زیر پوست و ناحیه درمان انجام می شود. مزوتراپی متشکل از آنزیم ها , ویتامین ها و ماده ای مشتق شده از سویا ( گیاه ) به نام فسفاتیدیل کولین که اصلی ترین ماده شیمیای موجود در روغن است , می باشد.

ماده شیمیای موجود در محلول مزوتراپی (فسفاتیدیل کولین) کاملا ماده ای بی خطر است که اکثر پزشکان در دوز بالای این ماده در درمان کلسترول بالا استفاده می کنند. سوزن برای تزریق مزوتراپی خیلی نازک می باشد در اندازه سوزنهایی که در طب سوزی استفاده می شود می باشد. قبل از تزریق مزوتراپی محل درمان را بی حس می کنند . موقع تزریق نیز سوزش خفیفی ایجاد می وشد که قابل تحمل است .

بعد از انجام تزریق در محل چربی های اضافی پیوند مولکولی چربی ها از هم می شکنند و چربی تجزیه می شود و از حالت جامد به مایع تبدیل می شود . مدت انجام عمل مزوتراپی در حد معمول حدود 15 تا 30 دقیقه می باشد . بدن بعد از گذشت چند هفته از تزریق ضایعات چربی را از طریق سیستم های تصفیه مانند کبد و روده ها خارج می کند . در چهار هفته اکثر بیماران نتایج بهبود را مشاهده می کنند .

تعداد جلسات مورد نیاز  مزوتراپی  برای لاغری موضعی

برای بهبودی کامل در لاغری موضعی با مزوتراپی و مشاهد نتایج بهتر و نیز حفظ تاثیرات تعداد جلسات با فواصلی که پزشک متخصص تعیین می کند متغیر می باشد. که فواصل بین 6 تا 8 هفته می باشد.

قیمت و هزینه مزوتراپی

ابتدا باید بدانیم که روش های غیر تهاجمی برای لاغری موضعی خیلی کم هزینه تر از روشهای جراحی مانند : لیپوساکشن , جراحی زیبایی شکم , و جراحی لیفت می باشد. در بین روشهای غیر تهاجمی برای لاغری موضعی نیز مزوتراپی یکی از کم هزینه ترین هاست . بامزوتراپی می توانید به صورت ایده آل پیکر تراشی کنید تا اندامی خوش فرم و جذاب داشته باشید.

***توجه

همانند سایر روشهای غیر تهاجمی مزوتراپی لاغری نیز برای بیماران با سطح چاقی بالا کارساز نخواهد بود.

Comments are closed.