لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در مردان ,لیزرموهای زائد موهای زائد صورت و بدن مردان

لیزر موهای زائددر مردان

 

لیزر موهای زائد در مردان ,لیزرموهای زائد موهای زائد صورت و بدن مردان , لیزر موی مردان , لیزر موهای زائد مردان , قیمت لیزر موهای زائد در مردان : داشتن بیش از حد موی زائد باعث ناراحتی همه افراد است و بر زیبائی ظاهری افراد هم بسیار تاثیر گذار است . برای رفع موهای زائد روش هایی چون تیغ ، موم و یا لیزر موهای زائد وجود دارد که بهترین آن ها لیزر موهای زائد  می باشد. در کنار بانوان ، مردان هم به شدت علاقه دارند که پوستی صاف و بدون مو داشته باشند. اولین انتخاب آقایان هم لیزر موهای زائد می باشد.

مردان از لیزر درمانی برای حذف موهای زائد قسمت های مختلف بدن از جمله سینه و پشت بدن، گردن، شانه و گوش بهره می گیرند. لیزر درمانی مختص بانوان نیست . و این روش روز به روز در میان مردان محبوبیت بیشتری پیدا می کند و تقاضا برای آن زیاد است .

لیزر موهای زائددر مردان
لیزر موهای زائددر مردان

مو بر روی بدن آقایان به صورت طبیعی وجود دارد و حذف موهای زائد برای آقایان کاربرد زیادی ندارد، اما مردانی هستند که از داشتن موی زائد ناراحت هستند و از بین بردن موهای زائد با تراشیدن خسته کننده است و گاهی این موها برای آن ها خجالت آور است. اگر شما هم جز افرادی هستید که این مشکلات را دارید ، لیزر درمانی روشی مفید و موثر در از بین بردن موهای زائد بدن شما می باشد و شما می توانید با موهای زائد صورت ، بدن و سینه خداحافظی کنید .

پرکاربردترین ناحیه‌های لیزر درمانی در مردان

 

لیزر مو مردان
نواحی لیزر مو در مردان

 

ریش :

اگر شما می خواهید برای همیشه از شر موهای ریش خلاص شوید می توانید تمام قسمت هایی که موی ریش رشد می کند را لیزر کنید ولی اگر تمایلی به این کار ندارید ، می توانید با لیزر بخش پایین ریش از حساسیت ناشی از اصلاح با تیغ خلاص شوید.

گوش و بینی :

با انجام چند جلسه لیزر درمانی برای همیشه از شر موهای زائد داخل و خارج گوش و داخل و خارج بینی راحت شوید و دیگر لازم نیست ساعت های طولانی برای از بین بردن موهای زائد این نواحی صرف کنید.

پشت بدن :

در بین مردان لیزر موهای زائد پشت بدن معمول و پرکاربرد است و شامل پشت گردن، بالای بازوها، پشت بدن تا زیر خط کمر می‌شود.

ناحیه تناسلی اصلی :

موهای زایدی که زیر لباس زیر و در امتداد لبه آن قرار دارد، برای مثال موهای انبوه یا پراکنده بخش داخلی ران، از بین برده می‌شود .

ناحیه تناسلی گسترده :

این ناحیه مانند مورد بالا است، اما ناحیه کوچک‌تری از موها رادر بخش داخلی ران باقی می‌گذارد.

ناحیه تناسلی کامل :

این لیزر درمانی نزد دوچرخه سواران محبوبیت و طرفدار دارد وتمام موهای زائد ناحیه شرمگاهی، مقعد و کیسه بیضه از بین برده می‌شود.

کل پا :

دوچرخه سوران تمایل دارند ، در دوران مسابقه پاهایی بدون مو داشته باشند ، در این میان مردانی هم هستند که از موهای پرپشت پا خسته شده اند ، و می خواهند موهای کم پشتی در پاهایشان داشته باشند .مدت زمان لیزر پاهای مردان سه ساعت طول می کشد و در این مدت موهای زائد باسن و کل پا از خط بیکینی تا انگشتان پا از بین برده می‌شود.

بازو :

آقایان برای لیزر موهای زائد زیر بغل و کم پشت کردن و یا از بین بردن موهای زائد بازو و نمایش عضلات مردانه بازوها معمولا خواستار این لیزر درمانی هستند. لیزر بازوها در مردان حدود 1 ساعت طول می کشد و موهای زائد شانه ها و کل بازوها تا نوک انگشتان از بین می رود.

سینه و شکم :

موهای زائد شکم و سینه مشکل تمام بانوان و مردان است و متقاضی لیزر درمانی این ناحیه از بدن زیاد است . با لیزر درمانی سینه و شکم مردان می توان موهای زائد این نواحی را کم پشت کرد یا حتی می توان به طور کامل از بین برد.

متقاضی درمان لیزر موی در بین مردان

مطمئنا لیزر درمانی اثر یکسانی در همه ی افراد ندارد و با توجه به رنگ پوست و مو و دیگر عوامل ژنتیکی نتیجه لیزر درمانی در افراد مختلف متفاوت خواهد بود و ممکن است لیزر درمانی برای یکسری افراد تعداد جلسات کمتری نیاز داشته باشد و برای یکسری افراد برای کسب نتیجه ی مطلوب نیاز به تعداد جلسات بیشتری باشد. برای مثال نتیجه ی لیزر برای افراد با پوست روشن و موی تیره خیلی مطلوب و اثر بخش است ، البته نتیجه ی لیزر برای افراد با پوست و موی تیره هم می تواند دلخواه باشد ، فقط با این تفاوت که به تعداد جلسات بیشتری برای درمان نیاز است ، و درمان باید دفعات بیشتری تکرار شود . افراد با موی بور، خاکستری، سفید و قرمز نتیجه قابل توجهی از لیزر موهای زائد نمی‌گیرند.

انواع لیزر مو در مردان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لیزر روش ها و دستگاه های مختلفی برای لیزر درمانی وجود دارد ، و همیشه بهترین کار این است که ابتدا به یک متخصص مجرب مراجعه کنید تا ابتدا  به شما مشاوره دهد و بعد متخصص با توجه به رنگ پوست و مو یک روش مناسبی را برای شما پیشنهاد دهد و همچنین علاوه بر نوع لیزر برای تنظیمات درست دستگاه هم نیاز به متخصص با تجربه است ، چرا که همه ی این عوامل در نتیجه ی لیزر موثر خواهند بود.متخصصین ما در کلینیک لیزر مو  همه ی تلاش خود را می کنند و دستگاه مناسبی را برای شما برمیگزینند .

لیزر الکساندرایت برای پوست های روشن مناسب است ، حال آنکه لیزر دایود برای پوست های تیره بسیار امن می باشد ، هرچند که لیزر الکساندرایت هم می تواند برای پوست تیره موثر باشد ولی پوست تیره انرژی بیشتری را جذب می کند و امکان سوختگی و تغییرات رنگدانه ای در لیزر اکساندرایت برای پوست های تیره وجود دارد. لیزر الکساندرایت و لیزر دایود  طول موج کوتاه تری دارند و رنگدانه موجود در فولیکول‌های مو را به نحوی موثر هدف قرار می‌دهند، اما لیزرهای با طول موج بلندتر قدرت نفوذ بیشتری دارند. گاهی اوقات می‌توان  برای کسب نتیجه ی  مطلوب و دلخواه از ترکیبی از این دو لیزر استفاده کرد.

آمادگی قبل از لیزر مو

بلندی موها باید به اندازه 2 تا 3 میلی متر باشد و نباید بر خلاف روش های دیگر چون وکس و موم خیلی بلند باشد چرا که بلندی بیش از اندازه موها باعث می شود که انرژی بیشتری صرف شود و پرتو نور تا رسیدن به فولیکول مو مقداری از انرژی خود را تلف کند که در این صورت نتیجه ی لیزر مطلوب نخواهد بود. به مدت 2 تا 3 هفته قبل از ورود به جلسات لیزر درمانی در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و از سولاریوم استفاده نکنید . تا 24 ساعت بعد از انجام لیزر از اسپری برنزه استفاده نکنید و به تمام توصیه های متخصص لیزر عمل کنید تا عوارضی مشاهده نکنید و نتیجه ی دلخواهتان را کسب کنید.

لیزر موهای زائد در مردان چگونه انجام می‌شود؟

پرتو نور لیزر به سطح پوست تابانده می شود و نور توسط ملانین موجود در فولیکول مو بدون اینکه آسیبی به بافت مجاور وارد کند ، جذب می شود . سپس با ایجاد گرما باعث از بین رفتن فولیکول مو می شود . برای اینکه لیزر اثر بخش باشد باید چند جلسه تکرار شود تا تمام تارهای مو در فاز رشد قرار بگیرند چرا که در مرحله رشد تار مو میزان ملانین به اندازه مناسب است.

لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

در حین انجام عمل لیزر هم بیمار و هم متخصص باید عینک مخصوصی به چشم داشته باشند تا به چشم ها آسیبی وارد نشود . متخصص هندپیس لیزر را که شبیه به جارو شارژی است روی پوست حرکت می‌دهد. این هندپیس پرتوهای نور را در کسری از ثانیه گسیل می‌کند و به سمت پوست می فرستد با اعمال هر پالس لیزر ماده خنک کننده هم روی پوست اسپری می شود. دستگاه های ما در کلینیک لیزر مو مجهز به سیستم خنک کننده قوی هستند که پوست را درحین درمان خنک می کند و از احساس درد و ناراحتی می کاهد تا درمان کاملا راحت باشد. درد ناشی از لیزر درمانی مانند برخورد کش به پوست است ولی آستانه درد بیماران یکسان نیست.

مراقبت پس از درمان لیزر موی مردان

به دلیل حساسیت به نور خورشید 2 تا 3 هفته قبل از درمان  و به مدت 1 تا 2 هفته بعد از درمان اصلا در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید سولاریوم وحمام آفتاب مصنوعی هم ممنوع است. از کرم ضد آفتاب با +30 SPF  و بیشتر استفاده کنید .پوست بعد از درمان حساس است تا می توانید در فضای باز  و معرض نور خورشید اصلا قرار نگیرید ریزش موها حدوداً دو هفته طول می‌کشد و گاهی موها همان روز چهاردهم می‌ریزد.

معمولا بعد از 3 روز از انجام عمل لیزر پوست ، پوسته پوسته می شود و باعث می شود موها سریع تر بریزد . گاهی اوقات هم ممکن است که موها نریزد که می توانید از تیغ استفاده کنید و جلسه بعد حتما به متخصص اطلاع دهید .وکس و بند انداختن در طول دوره درمان ممنوع است چرا که نتیجه درمان را برعکس می کند و تاثیری ندارد . در صورت لزوم موها را با تیغ بتراشید یا از کرم موبر استفاده کنید.

تعداد جلسات لازم  برای لیزر موهای زائد مردان

مدت زمان لازم برای لیزر مو برای کسب نتیجه ی دلخواه برای افراد مختلف با توجه به ویژگی های پزشکی و ژنتیکی متفاوت است . حدود 70 درصد موها در مدت 6 تا 8 جلسه با فاصله زمانی 6 هفته ای از بین می رود .حضور در جلسات باید منظم باشد و وقفه بین درمان ها معمولا 6 هفته است ولی با این حال پزشک با توجه به شرایط پوست و مو زمانبندی متفاوتی را ممکن است ، پیشنهاد دهد.
به دلیل سطح یالای هورمون مردانه تستوسترون برای از بین بردن 85 درصد موهای زائد نیاز به 12 تا 15 جلسه درمان وجود دارد . موهای باقیمانده روشن‌تر و نرم‌تر می‌شود و در درمان‌هایی که هر 4 ماه یک بار انجام می‌شود، به تدریج کمتر نیز می‌شود.

Comments are closed.