لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لاغری موضعی با دستگاه آر اف ( RF ) , لاغری با دستگاه RF | کرایولیپولیز

لاغری موضعی با دستگاه آر اف ( RF ) , لاغری با دستگاه آر اف , لاغری با استفاده از دستگاه , هزینه و قیمت لاغری با RF , آر اف لاغری , دستگاه RF روشی نوین و غیر تهاجمی برای لاغری سریع : یکی دیگر از روشهای پرطرفدار برای لاغری موضعی که متقاضیان زیادی نیز دارد لاغری موضعی با دستگاه آر اف لاغری است . می توان گفت در بین روش های غیر تهاجمی برای لاغری موضعی , کاربرد دستگاه لاغری آر اف از همه بیشتر است . همانند لاغری موضعی با لیزر لیپولیز ,لاغری با دستگاه RF نیز سریع و بدون درد است و نیازی به جراحی ندارد.

لاغری با دستگاه RF

لاغری با استفاده از دستگاه آر اف ( RF ) بیشتر برای افرادی مناسب که با رژیم لاغری و ورزش نمی تواند چربی ها و نافرمی های برخی از مناطق بدن خود را بهبود ببخشد . یا افرادی که برای لاغری از کرم ها و ژل های لاغری استفاده کرده اند ولی نتیجه نگرفته اند و یا اینکه برای افراد که از کمربندهای لاغری نیز استفاده کرده اند و …

لاغری موضعی با دستگاه آر اف بدن و اندام شما را به ایده آل ترین حالت تبدیل خواهد کرد. ظاهر و فرم خوش بدنتان اعتماد به نفس بالایی در شما ایجاد خواهد کرد.

توضیح کلی برای لاغری موضعی با دستگاه RF – کرایولیپولیز ( سرما درمانی )

لاغری با دستگاه آر اف روشی غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های اضافی سطحی و بهبود بخشی به فرم بدن است . روشی بدون درد و سریع است و نیاز به بستری ندارد. باید دقت داشته باشید که در این روش لاغری نیازی به برش و جراحی نیست لذا احتیاجی به بیهوشی و بی حسی ندارد که مهمترین مزیت لاغری با دستگاه RF می باشد.

عملکرد دستگاه لاغری آر اف بدین صورت است که :

ابتدا سلول های چربی زیر پوست را سرد می سازد . سپس با عمل لیپولیز شکستن سلول های چربی تحریک می گردد . این عمل به بافت اطراف پوست آسیبی وارد نمی کند. تعداد جلسات نیاز برای کرایولیپولیز ( لاغری موضعی با دستگاه RF ) 1 تا 3 جلسه می باشد.

 RF | رادیو فرکانسی

رادیو فرکانسی جدید ترین روش برای جوان سازی پوست است ، ان روش کاملا کار آمد و مطمعن و بدون جراحی است و عوارض بعد از جراحی را ندارد و در نتیجه بیمار سریعا به کار و حال طبیعی خود باز می گردد . یکی از مزیت های RF این است که برای همه ی انواع پوست ها قابل اجرا ی باشد .با بالا رفتن درخواست درمان چین و چروک پوست RF یک و دو قطبی به عنوان درمان انتخابی برای از بین بردن چین و چروک معرفی شده است .

RF | رادیو فرکانسی از طریق ایجاد حرارت در درم سبب از بین رفتن چین و چروک پوست می شود و در حالی که این حرارت در اپیدرم پراکنده و کم می باشد اپیدرم سریعا ترمیم می شود ، این نوع از روش نیز در انواع مختلفی معرفی شده است که در جدیدترین نوع از از RF جریان متناوب گرما به درم می رسد.

روش جوانسازی پوست از طریق RF را سازمان غذا و داروی آریکا نیز مورد تایید قرار داده است .

تفاوت RF با دستگاهای لیزری

تفاوت اصلی روش RF در درمان چین و چروک پوست با دستگا های مخصوص لیزری برای جوان سازی پوست در آن است که آن RF را بدون محدودیت رنگ پوست در هر نوع پوستی می توان اعمال نمود .هم چنین نتیجه ی جوان سازی آن طولانی مدت است و بسته به نیاز پوست و تشخیص پزشک می توان جریان تک قطبی را در سطح پوسط و جریان دو قطبی را در عمق پوست تاباند.

مزیت های روش RF برای جوان سازی پوست

  • نیاز به دوره ی نقاهت ندارد
  • در انجام روش RF مقداری گرما در پوست ایجاد می شود که اکثر بیماران می توانند آن را تحمل کنند در نتیجه نیاز به بی حسی ندارد

احتیاطات بعد از انجام RF روی پوست

  • بعد از اجرای RF می توان بلافاصله به زندگی عادی خود ادامه داد اما بهتر است تا قبل از 48 ساعت پوست را در معرض نور آفتاب قرار ندهید
  • بعد از درمان بهتر است برای مدتی از ژل های مرطوب کننده استفاده نمایید.
  • تا 48 قبل از رادیو فرکانسی از ترکیبات لایه بردار استفاده نکنید.
  • برای گرفتن نتیجه ی مناسب بهتر است روزانه 8 لیوان آب مصرف کنید.
  • توجه داشته باشید قرمزی و داغی تا 24 ساعت بعد از رادیو فرکانسی ادانه داشته باشد ، نگران آن نباشید.
  • تا 48 ساعت بعد از RF از سونا و محیط بسیار گرم استفاده نکنید.

کاربرد جالب و خیلی جالب دیگر دستگاه RF

برداشت خال با RF

همه با خال های پوستی آشناییت داریم واقعا از نظر زیبایی به خصوص در ناحیه صورت ناخوشایند است ، هم چنین از نظر لامتی نیز از اهمیت بالایی برخورداراست.اما رنگ و محل این نوع از خال های می تواند نسبت به هم متفاوت باشد .

در پوست سلول هایی رنگدانه ساز وجود دارد که کار انها تولید رنگدانه ی پوست است .اما چه تایری بر پوست و مقاومت آن دارد ؟ سلول های رنگ دانه پوست باعث تیره تر شدن پوست می شوند و در برابراشعه ی نور آفتاب از پوست محافظت می کند.اما اگر این سلول ها بطور نابجا در محلی از پوست جمع شوند خال پدید می آید ، دلیل تجمع این سلولها در یک نقطه ی خاص به وضوح مشخص نیست.اما مهمترین نقش در این باره می تواند ارث بری باشد.اما به غیر از این مورد عواملی مانند بلوغ ، حاملگی ، قرار گرفتن در معرض آفتاب از عواملی است که موجب به وجود آمدن خال یا بزرگتر شدن و تیره تر شدن آن می شود.

برخی از خال ها بدون عارضه اند و مشکل خاصی ندارند و تنها از نظر زیبایی مشکل دارند ولی برخی دیگر قابلیت سرطانی شدن را دارند که در این صورت باید به پزشک مراجعه کرد.

برداشت خال

دو دلیل برای برداشت خال وجود دارد :

وقتی نگران یدایش عوامل بدخیمی در آن احساس شود .

که عبارتند از : بزرگی بیش از اندازه ی خال بطور مادر زادی ، یا در دوره های زمانی متفاوت اندازه یخال و یا رنگش تغییر یابد ، خال دچار خارش ، سوزش شود بطوری که ایجاد زخم وخونریزی نماید .در این شرایط فرد باید به پزشک مراجعه نماید.

برداشت خال برای زیبایی : اکثر افراد خال را برای بهبود زیبای خد بر می دارند به خصوص بانوان که بیش از مردان علاقه به زیبایی دارند .

روشهای زیادی برای برداشت خال وجود دارد از جمله : کوتر ،کرایو ، شیو کردن ، رادیو فرکانسی ، لیزر و جراحی برداشتن خال .

برداشت خال با دستگاه RF

به دنبال برداشت خال با RF و همچنین لیزر محل آن ابتدا سرخ و سپس ثبدیل به رنگ صورتی می شود که این رنگ نیز در عرض هفته کم کم محو می شود و رنگ پوست را به خود می گیرد.برای جلوگیری از عود کردن خال موقع جراحی متخصص سعی می کند علاوه بر خال حاسیه ای از بافت را که خال نیس را ه بردارد ، در مواردی که از لیزر و RF یا کوتر برای برداشت خال استفاده می شود نیز اختمال عود خال وجود دارد که در این صورت خال عود کردهخ دوباره برداشته می شود.

Comments are closed.