لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

درمان چین و چروک صورت با لیزر , درمان چین و چروک دور چشم با لیزر

درمان چین و چروک صورت با لیزر , درمان چین و چروک دور چشم با لیزر , هزینه و قیمت درمان چین و چروک دور چشم و رفع چین و چروک صورت با لیزر : چین و چروک صورت و دور چشم از علائم پیری و گذر سن می باشد . خطوط یا چین ها معمولا به صورت افقی هستند و در سراسر صورت و زیر چشم ظاهر می شوند . چین و چروک چشم باعث سیاهی و پف شدن زیر چشم می شود . بافت ، ساختار و ظاهر پوست از کلاژن و الاستین تشکیل شده است ، با بالا رفتن سن کلاژن ها و الاستین ها به دلیل عوامل محیطی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید تجزیه شده و باعث خشکی ، نازکی و چین و چروک دار شدن پوست می شود . در واقع علت چین و چروک ها به دلیل کمبود پروتئین های کلاژن و الاستین در بدن فرد می باشد ، و با گذشت سن بدن توانایی جایگزینی این پروتئین ها را ندارد .

 

درمان چین و چروک صورت با لیزر
درمان چین و چروک صورت با لیزر

 

امروزه چین و چروک چشم و صورت دیگر نگران کننده نیست ، با پیشرفت تکنولوژی روش هایی وجود دارد که با تحریک کلاژن سازی تعداد کلاژن ها را افزایش داده و عمل ترمیم بافت پوست را انجام می دهد و ساختار و کارکرد پوست آسیب دیده ، تغییریافته می شود .در نتیجه چین و چروک آن را از بین برده و باعث ایجاد پوستی جوان ، صاف ، کشیده و زیبا خواهد شد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد .

این روش ها شامل بوتاکس دور چشم ، عمل جراحی، تزریق ژل ، چربی ، و لیزر درمانی می باشد . در این مقاله به تشریح روش لیزر درمانی برای رفع چین و چروک دور چشم و صورت می پردازیم .

بهترین روش برای کاهش چین ‌و چروک صورت چیست؟

برای رفع چین و چروک صورت و دور چشم تاکنون روش های زیادی شناخته شده است و اینکه برای درمان چین و چروک صورت شما کدام روش انتخاب شود ، به عوامل مختلفی چون سن ، عمق چین و چروک ، نوع پوست شما بستگی دارد. قبل از انتخاب روش رفع چین و چروک چشم و صورت بهتر است که اطلاعات کافی در این زمینه کسب کرده و سپس اقدام کنید . برای گرفتن نتیجه ی دلخواه و رضایت بخش از رفع چین و چروک صورت ، توصیه ما به شما این است که شما به کلینیک های زیبائی مراجعه کنید، متخصصین ما در کلینیک لیزر مو به شما اطلاعات کافی در مورد روش های روش چین و چروک صورت در اختیار شما قرار می دهند و تعیین می کنند که کدام روش برای شما مناسب و بهتر است .

انتخاب پزشک متخصص و حاذق تاثیر خیلی زیادی در گرفتن نتیجه ی دلخواه و رضایت بخش از لیزر درمانی و رفع چین وچروک چشم و صورت دارد . پس بهتر است به کلینیک های معتبر مراجعه کنید .

درمان چین‌ وچروک‌های اطراف چشم با روش لیزر درمانی

روش لیزر درمانی برای رفع چین و چروک چشم و صورت به این صورت است ، که پزشک نور لیزر را به سطح پوست می تاباند ، نور لیزر به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و به صورت میکروسکوپی حفره هایی را ایجاد می کند ، با ایجاد حفره ها سیستم ایمنی بدن فعال می شود و تولید کلاژین و الاستین بالا می رود و باعث زخیم تر شدن لایه زاینده پوست شده و چروک های پوست بهبود می یابد و پوست شفاف و صاف می شود .در واقع می توان گفت کلاژین و الاستین همان رشته های پروتئینی هستند که باعث استحکام پوست شده و خاصیت ارتجاعی آن را حفظ می کنند .

برای رفع چین وچروک صورت و دور چشم با استفاده از لیزر روش های مختلفی چون CO2 و اربیوم وجود دارد که CO2 متداول ترین و رایج ترین روش می باشد . هر کدام از این روش ها هم یکسری نقاط ضعف و قوت دارند که در ادامه به آن می پردازیم .

روش لیزر فرکشنال CO2برای رفع چین و چروک دور چشم و صورت چگونه عمل می کند ؟

در روش لیزر فرکشنال CO2برای رفع چین وچروک صورت پرتوهای نور لیزر به صورت پشت سر هم و میکروسکوپی به سطح پوست تابانده می شود ، این پرتوها به طور مستقیم به پوست آسیب دیده تابانده می شوند و از لایه های سطحی پوست عبور کرده و در مدت زمان چند ثانیه بافت های زائد را بدون اینکه به بافت های مجاور آسیب بزند ، از بین می برد .با از بین رفتن بافت های زائد چین وچروک صورت و دور چشم هم از بین می رود در واقع با این کار روند طبیعی ترمیم بافت ها شروع شده و به جای سلول های قدیمی و آسیب دیده ، سلول های جدید ، تازه ، سالم و با طراوت جانشین می شوند و و به دنبال آن پوست صاف می شود .
در حالت معمول ، نتایج حاصل از رفع چین و چروک دور چشم و صورت طی چند جلسه درمانی ظاهر می شود ، ولی تعداد جلسات درمان در هر فرد با توجه به شدت و عمق چین و چروک ، سطح انتظار بیمار و شرایط پزشکی و ژنتیکی بیمار بستگی دارد .

درمان چین و چروک دور چشم با لیزر
درمان چین و چروک دور چشم با لیزر

متخصصین ما در کلینیک لیزر مو آماده ی راهنمائی و مشاوره رایگان لیزر موهای زائد شما در زمینه لیزر چین و چروک صورت و دور چشم هستند و با بررسی شرایط شما بهترین روش درمانی که مناسب شما باشد را به شما پیشنهاد می دهند .

بعد از درمان لیزر چین و چروک دور چشم و صورت

بعد از انجام هم عمل لیزر ، در لیزر چین و چروک صورت و دور چشم ممکن است پوست شما دچار کمی قرمزی و سرخی شده و یا مقداری تورم کند ، میزان این قرمزی به سطح درمان و در واقع به سطح چین و چروک صورت وابسته است ، هرچه درمان بیشتر باشد ، مقدار قرمزی هم بیشتر است ، ولی این عارضه شایع و طبیعی بوده و در طی 1 روز الی چند روز آینده برطرف می شود .بعد از یکی دو هفته بعد از درمان صورت شما برنزه می شود ، همچنان که درمان را ادامه می دهید این برنزه بودن هم بیشتر شده و صورت شما شبیه آفتاب سوختگی شده و پوسته پوسته می شود . با پوسته پوسته شدن لایه ی پوست به طور طبیعی برداشته شده و پوست با طراوت ، شاد و صاف و جذاب ایجاد می شود .

نتایج حاصل از درمان لیزر چین و چروک دور چشم و صورت

نتیجه ی حاصل از درمان چین وچروک دور چشم با استفاده از روش لیزر به طور سریع قابل مشاهده است ولی دوران بهبودی به طور تدریجی است . بعد از عمل لیزر جوانسازی پوست پوستتان نسبت به قبل نرم تر ، صاف تر ، روشن تر و حجیم تر می شود . با گذشت 3 الی 6 ماه و افزایش تولید کلاژن ها ، وضعیت پوست بهتر و بهتر می شود . نتیجه ی حاصل از درمان سیاهی چشم طولانی مدت است ، البته این مدت هم در افراد مختلف با توجه به سن ، شرایط پزشکی ، ژنتیکی و نحوه مراقبت از پوست متفاوت است . و ممکن است برای فردی دوره این مدت کوتاه و برای دیگری بلند مدت باشد .

مزایای درمان با لیزر برای رفع چین و چروک صورت و دور چشم

  • نتایج حاصل از لیزر برای رفع چین و چروک سریع و پیش رونده است .
  • با افزایش سن و تخریب کلاژن ها پوست شل و افتاده می شود ، با لیزر درمانی این شلی و افتادگی برطرف می شود .
  • آثار پیری از جمله چین و چروک صورت و دور چشم برطرف می شود .
  • بعد از درمان با لیزر ، پوست شما نرم تر ، صاف تر ، روشن تر و پر حجم تر از قبل می شود .
  • در مدت 3 الی 6 ماه طول می کشد ، تا لایه های زیرین پوست التیام یافته و شما آثار بهبودی را در پوست خود مشاهده کنید .

روش لیزر درمانی علاوه بر برای رفع چین و چروک صورت و دور چشم برای رفع چین و چروک پوست گردن ، قفسه سینه و دست ها هم مفید است و کاربرد دارد .

دلایل چین‌ وچروک‌های اطراف چشم

عوامل زیادی در ایجاد چین وچروک در صورت و دور جشم دخیل هستند ، ولی برای اینکه برای رفع چین و چروک دور چشم و صورت روش موثری انتخاب کنید و نتیجه ی رضایت بخشی از درمان کسب کنید ، لازم است که علت ایجاد چین و چروک را بشناسید . برخی از علل ایجاد چین و چروک عبارتند از :

  • بالا رفتن سن و گذشت زمان .
  • عدم توجه و مراقبت ضعیف از پوست
  • کشیدن سیگار هم باعث ایجاد چین و چروک می شود .
  • حرکات عضلات صورت چون بالا بردن ابرو ، اخم و خنده و ابراز زیاد احساسات .
  • قرار گرفتن در معرض نور آفتاب هم باعث ایجاد چین و چروک می شود .
  • عوامل ژنتیکی و ارثی .

چگونه از ایجاد چین و چروک دور چشم جلوگیری کنیم ؟

همیشه و درهمه زمان پیشگیری بهتر از درمان است . شما باید قبل از اینکه چین و چروک های صورت و دور چشم ظاهر شوند ، با رعایت کردن یکسری نکات مانع از ایجاد چین و چروک شوید ، تا اینکه بعد از ایجاد چین و چروک به فکر درمان باشید . برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک باید علل ایجاد آن را بشناسید و با رعایت یکسرس اصول مانع از ایجاد و افزایش چین و چروک صورت شوید .

برای اینکار از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب جلوگیری کنید ، و حتما هنگام بیرون رفتن از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید . از طرفی با قرار گرفتن در نور آفتاب شما به طور طبیعی چشمانتان را جمع می کنید ، و همین کار باعث افزایش چین و چروک دور چشم می شود . هنگام قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب حتما از عینک آفتابی استفاده کنید ، این کار از منقبض شدن عضلات چشم هنگام قرار گرفتن در نور آفتاب جلوگیری کرده و در نتیجه از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند . برای پیشگیری از چین و چروک صورت و دور چشم سیگار نکشید و از مصرف الکل خودداری کنید ، چرا که الکل ها باعث خشکی و کاهش طراوت پوست می شوند .

اگر شما به دلیل استرس ، تنش های کاری و … در معرض رادیکال های آزاد قرار می گیرید ، این رادیکال های آزاد خود باعث بروز چین و چروک صورت می شوند ، و شما سعی کنید با مصرف آنتی اکسیدان ها ، رادیکال های آزاد را خنثی کنید ، غذاهای ضد پیری چون اسیدهای چرب امگا 3 که باعث خنثی شدن رادیکال های آزاد می شوند . برای اطراف و دور چشم توصیه می شود از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید ، حتما از کرم های مرطوب کننده مرغوب و معتبر و با کیفیت استفاده کنید . برای رفع سیاهی دور چشم از برش های لیمو ، آناناس و آووکادو استفاده کنید . هنگام قرار گرفتن در معرض نور آفتاب حتما از کلاه استفاده کنید .

عوامل مختلف دیگری در ایجاد چین و چروک چشم و صورت تاثیر گذارند ، بعضی از عوامل به رژیم غذایی و نحوه تغذیه و مراقبت از چشم ها مربوط می شود . به طور کلی میزان استراحت شما هم در ایجاد چین و چروک صورت و چشم تاثیر گذار است ، شما برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک مطمئن شوید که از خواب و استراحت کافی برخوردار هستید .

چه کسانی کاندید مناسب لیزر درمانی هستند ؟ و کدام نواحی بدن با لیزر برای رفع چین و چروک درمان می شوند ؟

فردی برای لیزر درمانی مناسب است که انتظار و توقع واقع بینانه ای از نتیجه ی درمان داشته باشد ، و هیچ گونه سابقه ی پزشکی نداشته باشد . لیزر درمانی برای رفع چین و چروک صورت و دور چشم می تواند توسط مردان و زنان انجام شود . و قسمت های مختلف بدن اعم از چشم ، صورت ، گردن ، دست ها و سینه ، دور لب با لیزر درمانی می توانند ، درمان شوند . برای درمان مناطقی از پوست که ظریف هستند از لیزر فراکشنال استفاده می شود .

آیا این روش امن است؟

روش درمان چین و چروک صورت و دور چشم با لیزر مانند روش های دیگر لیزر درمانی عوارضی چون قرمزی و تورم دارد ، این عوارض جز شایع ترین و طبیعی ترین عوارضی هستند که طی عمل لیزر درمانی مشاهده می شود ، ولی خیلی سریع بهبود می یابد .

سایر عوارض جانبی عبارتند از :

  • برنزه شدن پوست طی لیزر درمانی .
  • ایجاد عفونت و جای زخم .
  • خارش پوست ، خشکی پوست و پوسته پوسته شدن پوست .

هزینه درمان چین و چروک دور چشم با لیزر چقدر است؟

هزینه لیزر درمانی برای رفع چین و چروک صورت برای افراد مختلف متفاوت است و با توجه به ناحیه تحت درمان و تعداد جلسات درمانی لازم برای رسیدن به نتیجه مطلوب بستگی دارد. عوامل دیگری چون هزینه پزشک ، ناحیه جغرافیایی هم در تعیین هزینه دخالت دارند ، با مراجعه به کلینیک لیزر مو می توانید از هزینه ی انجام لیزر در کلینیک ما مطلع شوید .

نتیجه

برای از بین بردن چین و چروک دور چشم و صورت روش های مختلفی از روش های خانگی گرفته تا پیشگیری و لیزر درمانی وجود دارد . لیزر درمانی در صورتی که شرایط پزشکی شما مساعد باشد ، روش مناسبی برای درمان چین و چروک صورت است ، و شما می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر زیبائی اقدام به لیزر درمانی کنید .