لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر خط بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر خط بیکینی , لیزر موهای اندام تناسلی , لیزر موی زائد بیکینی , لیزر موی اندام تناسلی زنان : موهای زائد به موهایی گفته می شود که در مواضعی از بدن ایجاد می شود که غیر معمول بوده و رنگ تیره آنها نیز این رویش غیر طبیعی را بیش تر نمایان می سازدروش های مختلفی برای رفع موهای زائد از تیغ و وکس گرفته تا لیزر موهای زائد وجود دارد .در میان انواع روش های رفع موهای زائد لیزر موهای زائد یک روش موثر و ملایم برای کاهش دائمی موهای زائد است ، و شما می توانید با صرف کمترین انرژی و زمان ، در تمام نقاط بدن خود موهای زائد را از بین برده و برای همیشه پوستی صاف و شفاف داشته باشید .

 

 

 

لیزر خط بیکینی
لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی

 

روش های دیگر ممکن است باعث رشد موهای درون روییده شوند و حساسیت پوست و موهای زیرپوستی شما را آزار دهد ، با لیزر موهای زائد شما می توانید پوستی صاف داشته باشید و تیرگی آن هم از میان برود ، گویی که از ابتدا مویی در پوست شما وجود نداشته است . رشد موهای زائد علل مختلفی دارد مصرف دارو ، عوامل هورمونی ، استرس ، تغییرات فیزیولوژیک و … همگی در رشد موهای زائد تاثیر دارند.

از بین بردن موهای زائد بدن با لیزر یک روش غیر تهاجمی است و طی چند جلسه نتیجه آن قابل مشهود است و نتایج حاصل از آن طولانی مدت و دائمی است . برای از بین بردن موهای زائد با لیزرکمترین زمان مورد نیاز است و شما می توانید بدون صرف زمان زیاد و بدون اینکه از کارهای روزمره خود باز بمانید از این روش استفاده کنید. عوارض لیزر موهای زائد بدن بسیار نادر و کم است و در صورت رعایت نکات و توصیه های بهداشتی این عوارض اصلا وجود نخواهد داشت . روش لیزر درمانی در مقایسه با روش های دیگر چون الکترولیز بسیار امن ، ملایم و سریع است.

متخصصی ما در کلینیک لیزر مو از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای رفع موهای زائد شما استفاده می کنند ، و قبل از انجام عمل لیزر مو اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهند. برای رزوو نوبت و دریافت مشاوره در زمینه رفع موهای زائد ناحیه تناسلی می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید . مشاورین ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر موهای زائد و لیزر بیکینی بیشتر به منظور زیبائی انجام می شود ولی افرادی هم هستند که به تمیزی و بهداشت اهمیت زیادی قائل هستند و لیزر را بیشتر بخاطر بهداشت انجام می دهند .از آنجائی که نتایج لیزر دائمی و بلند مدت است و یاعث صافی و شفافیت پوست می شود ، افراد مختلف با سن ، حرفه ، موقعیت اجتماعی و سبک زندگی متفاوت متقاضی انجام آن هستند و امروزه تقاضا برای انجام لیزر درمانی افزایش یافته است.

استفاده از لیزر بیکینی روشی سریع، بدون درد و مقرون به صرفه بوده و نتایج موثر و پایداری به دنبال دارد. حتی اگر تارهای مویی باقی بماند، بسیار پراکنده بوده و چندان قابل توجه نخواهد بود. تنها بانوان نیستند که به فکر زیبائی ظاهری خود و داشتن پوستی صاف و شفاف هستند ، امروزه آقایان هم به این موضوع اهمیت می دهند و متقاضی لیزر درمانی هستند و انجام لیزر توسط مردان یک امر معمول تلقی می شود . ما در کلینیک زیبائی جم عمل لیزر را برای مردان هم انجام می دهیم و ما حتما مطمئن می شویم که مراجعه کنندگان ما در حین عمل لیزر کاملا راحت هستند هیچ گونه درد و احساس ناراحتی را ندارند.

عوارض ناشی از تراشیدن موهای زائد

تیغ زدن موها ، روشی سریع و آسان و معمول و استاندارد برای از بین بردن موهای زائد بدن است ، ولی این روش معایبی دارد:

  • زمانبر است.
  • باید به طور مکرر انجام شود.
  • برای اینکه نواحی حساس را با ایمنی اصلاح کرد و دچار بریدگی پوست نشد و همچنین برای اینکه بتوان برخی از نواحی را که دسترسی به آن دشوار است را به راحتی اصلاح کرد ، لازم است که شکل تیغه با نواحی مختلف بدن سازگاری داشته باشد.
  • امکان بریدگی پوست در حین اصلاح وجود دارد.
  • جای کشیدن تیغ و جایی که با ماشین اصلاح شده ممکن است دچار سوختگی یا حساسیت پوستی شود.
  • باعث رشد موهای درون روییده و ایجاد موهای زیرپوستی می شود.
  • نتایج این روش خیلی موقتی است و بیشتر از دو سه روز دوام ندارد.
  • تیغ کشیدن موها روشی گران است ، چرا که مرتبا باید تیغ اصلاح تهیه کنید.
  • روش هایی چون موم ، اپیلاسیون و بند انداختن به دلیل داشتن نتایج نسبتا طولانی و ایجاد پوستی لطیف و بدون مو برای مدت زمان بیشتر برخی از افراد از این روش ها هم استفاده می کنند .درسته که در این روش ها مدت زمان زیادی لازم است تا موها دوباره رشد کنند ولی باید مواره زیر را در نظر داشته باشید :
  • قبل از موم انداختن باید موهای شما حداقل یک چهارم اینچ رشد کرده باشد.
  • موم زدن دردناک است.
  • باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود.
  • ممکن است موها به صورت زیر پوستی رشد کنند.
  • این روش هم روشی موقتی است و تقریبا دو هفته دوام دارد.
  • این روش هم گران است ، چون باید مکررا انجام شود.

گزینه‌های مختلف برای لیزر موهای زائد خط بیکینی در کلینیک لیزر مو

لیزر موهای زائد منطقه تناسلی به چندین عامل از جمله رنگ مو، رنگ پوست، ضخامت تارهای مو و تراکم آنها بستگی دارد. پزشک شما قبل از درمان با لیزر، همه این عوامل را مورد بررسی قرار داده و اطمینان حاصل می‌کند که مناسب‌ترین سیستم لیزر و بهترین نتایج به شما ارائه می‌گردد. بنابراین برای کسب نتیجه ی دلخواه از لیزر و برای ایمنی کار انتخاب یک شخص متخصص با تجربه بسیار حائز اهمیت می باشد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و لیزر بیکینی یکی از پرطرفدارترین و معمول ترین لیزرها است که در کلینیک زیبائی جم انجام می شود . لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به روش ها و مدل های مختلفی در کلینیک جم انجام می شود و این بستگی به درخواست خود شما دارد ، مثلا شما می توانید درخواست کنید که همه ی موهای زائد این ناحیه را از بین ببرید و لیزر کنید ، یا اینکه به طور دلخواه قسمتی از موهای میانی را نگه داشته و لیزر نکنید.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی شامل 8 جلسه لیزر درمانی است که فاصله زمانی بین جلسات 6 هفته می باشد . ما در کلینیک جم قبل از ورود به جلسات لیز درمانی ناحیه تناسلی از شما می خواهیم که موهای زائد ناحیه را تیغ زده و اصلاح کنید ( شما این کار را به طور دلخواه انجام می دهید. چنانچه می خواهید تمام این ناحیه را لیزر کنید کلا تیغ بزنید ، ولی در صورت تمایل به نگه داشتن قسمت میانی فقط قسمتی را که می خواهید تیغ بزنید.) تا الگوی لیزر شما مشخص شود ، و ما دقیقا همان نواحی را که شما تیغ زده اید را لیزر می کنیم و با بقیه قسمت ها کاری نداریم.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی (ناحیه تناسلی)

• نتایج این روش دائمی و طولانی مدت است . با گذشت جلسات لیزر درمانی موها کمتر و نازک تر می شوند در نهایت موهای زائد ناحیه تناسلی 75 تا 90 درصد کاهش می یابد.
• باعث صرفه جویی در زمان می شود ، و مدت زمان لازم برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی کم است . هر جلسه 15 دقیقه زمان لازم است ، تعداد جلسات 8 جلسه است و فاصله بین جلسات 6 هفته است.(کلا دو ساعت لازم است .)
• با همان هزینه می توانید موهای زائد ناحیه تناسلی خود را به هر مدلی که خواستید ، لیزر کنید.
• در این روش با تقبل هزینه لیزر بیکینی میتوانید موهای زیر پوستی و جوش‌های ناشی از رشد موهای زیرپوستی را از بین ببرید .
• شما می‌توانید در بین جلسات لیزردرمانی موهای خود را تیغ بزنید، پس نیازی نیست که مانند روش موم زدن، در یک مدت زمان مشخص مجبور باشید که منتظر بمانید تا موهای زائد رشد کنند و از بابت آن خجالت بکشید.
• پوست شما کاملا لطیف و نرم می شود.
• این روش مقرون به صرفه است ، در صورتی که هزینه‌ی خرید تیغ یا موم زدن را در بلندمدت در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که لیزر موهای زائد تا حدود بسیار زیادی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند. ما در کلینیک زیبایی جم هزینه‌ لیزر موهای زائد را در هر جلسه به صورت جدا دریافت می‌کنیم.

مراحل و چگونگی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

جلسه‌ی درمانی

لیزر موهای زائد اندام تناسلی روشی برای کاهش دائمی موهای زائد است و بعد از لیزر موها کاهش می یابد و رفته رفته ظریف تر و نازک تر می شود و با گذشت جلسات سرعت رشد کاهش یافته و رنگ موها هم روشن تر خواهد شد . مدت زمان لازم هم در این روش کم است. هر جلسه به مدت 15 دقیقه طول می کشد . بر خلاف رئش موم در بین جلسات می توانید از تیغ زدن برای کوتاه کردن موها استفاده کنید .

 

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی
لیزر خط بیکینی

 

سوالی که وجود دارد ، این است که آیا این روش با درد همراه است ؟

لیزر موهای زائد بدون درد نیست ولی درد آنچنانی هم ندارد. لیزر تنها نور ساطع می‌کند. شما ممکن است مقداری احساس گزگز و یا نیش یک باند کشی را احساس کنید. میزان درد ناشی از لیزر هم در افراد مختلف متفاوت است. برخی از افراد که تجربه موم زدن و لیزر را دارند نظرشان این است که درد لیزر شبیه درد موم زدن است.

نتایج مورد انتظار بعد از لیزر موهای بیکینی

اگر تمام 8 جلسه لیزر درمانی رفع موهای زائد ناحیه تناسلی را به طور منظم شرکت کنید .بعد از انجام لیزر 75 تا 90 درصد موهای زائد کاهش می یابد .این نتایج دائمی و بلند مدت است و رشد موها متوقف می شود. ولی تبلیغاتی وجود دارد که به شما می گوید موهای زائد به طور کامل برای همیشه از بین می رود ، این تبلیغات فریب دهنده هستند و ما به شما این قول را نمی دهیم که با انجام عمل لیزر درمانی به طور کامل و صد در صد موهای زائد شما از بین می رود و دیگر نیازی به لیزر نخواهید داشت . در واقع هدف لیزر این است که موها را کم کند و مثلا ماهی یک بار یا دو ماه یک بار نیاز به اصلاح داشته باشید.