لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد زیر بغل , هزینه قیمت لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زیر بغل , هزینه و قیمت لیزر موهای زائد زیر بغل , عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل , مزایای لیزر موی زیر بغل در کلینیک لیزر مو : بدون تردید یکی از موارد تاثیر گذار در اعتماد به نفس درونی ما رضایت درونی ما از ظاهر و زیبایی خودمان می باشد و داشتن اعتماد به نفس بالا یعنی زندگی لذت بخش.در این میان داشتن موهای زائد امری خجالت آور و خسته کننده می باشد و بالطبع اعتماد به نفس را کاهش می دهد.

در این میان از بین بردن موهای زائد به طور دائم با لیزر یک عملی ساده می باشد که عوارض کمتری دارد و نسبت به روش های دیگر به پوست آسیب جدی وارد نمی کند و عوارض لیزر زیر بغل هم ناچیز می باشد و تحریک پوست را به دنبال ندارد. لیزر موهای زائد زیر بغل می تواند برای مردانی هم که از تعریق زیاد رنج می کشند عمل مناسبی باشد.

 

لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

 

بریدگی،خراشیدگی ،تحریک ،سوختگی،ایجاد کیست،و ایجاد موهای درون روییده از جمله عوارض تراشیدن مکررموهای زیربغل می باشد.در این میان لیزر موهای زیر بغل یک روش فوق العاده برای حل مشکلات فوق می باشد.با لیزر ابتدا فولیکول مو تخریب می شود و مو به طور کامل می ریزد.و سپس پوستی صاف و شفاف یه جا می گذارد و این صافی و شفافیت دائمی بوده و دیگر نیازی به رفع موهای زائد با روش تراشیدن يا،وکس یا سایر روش ها را ندارید و سوزش ناشی از اصلاح را هم نخواهید داشت.لیزر موهای زیر بغل فقط چند دقیقه طول می کشد و شما را از وقت زیادی که برای از بین بردن موی زیر بغل و سفید کردن این ناحیه صرف می کردید ،خلاص می کند.

کارآمدی لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر مواهای زائد زیر بغل باعث بهبود کیفیت پوست خواهد شد و علاوه بر اینکه در سطح پوست شما را از شر موهای زائد خلاص می کند فولیکول مو در زیر سطح پوست را از بین برده و باعث توقف دائمی رشد مو می شود.

لیزر موهای زائد زیر بغل 5 الی 10 دقیقه طول می کشد.فولیکول های مو مراحل رشد زیادی را سپری می کنند.با انجام عمل لیزر فولیکول ها رشد کمتری پیدا می کنند جلسات درمان در فواصل زمانی 6 تا 8 هفته ای زمانبندی می شود و 8 الی 12 جلسه درمان برای رفع کامل موهای زائد زیر بغل در نظر گرفته می شود.

لیزر موهای زائد عملی هست که در کلینیک جم توسط متخصصین پزشکی و پرستاری مجربی انجام می شود .که آموزش و تخصص لازم در این زمینه را دارند.البته پزشک دارای مجوز هم بر این عمل نظارت دارد.

ما در کلینیک جم جلسات مشاوره رایگان هم برگزار می کنیم که مشاوران ما به همه ی سوالات شما در زمینه لیزر موهای زائد پاسخ می دهند. و با توجه به نوع پوست،سن و عوامل دیگر تاثیر گزار بر لیزر، همواره بهترین روش را برای از بین بردن موهای زائد به شما پیشنهاد می دهند و تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند تا شما بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

درمان افراد دارای پوست تیره با لیزر موهای زائد زیر بغل

رنگ پوست افراد از طریق میزان رنگدانه های پوست یا ملانین مشخص می شود. نور لیزر هم توسط ملانین های موجود در فولیکول مو جذب می شود ،از بین بردن موهای زائد در افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند باید توسط لیزرهایی که طول موج بلند دارند،انجام شود. و نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد و خوشبختانه ما در کلینیک جم به همه ی این امکانات و تجهیزات پیشرفته مجهز هستیم و می توانیم هر نوعت رنگ پوست و مو را به راحتی درمان کنیم.با توجه به اینکه عملکرد لیزر در موهای بور،قرمز یا سفید کم است بهتره که این افراد قبل از انجام لیزر با متخصصین ما مشاوره نمایند تا از نتایج کار آگاه شوند.

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل

یکی از شایع ترین عوارض لیزر موهای زائد ایجاد موهای درون روییده در محل لیزر می باشد و اینکه بعد از درمان با لیزر موهای زائدتان به طور دائمی از میان خواهد رفت یک مقدار اغراق کننده می باشد.اگرچه لیزر جز روش دائمی رفع موهای زائد است ولی از بین رفتن دائمی موها را تضمین نمی کند و در اکثر موارد بعد از شش ماه موها البته اینبار ظریف تر و روسن تر رشد می کنند که با تکرار عمل لیزر نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

قرمزی و تحریک جزیی

پعد از درمان قرمزی و سایش پوست انتظار می رود که بسیار شایع و موقتی است.استفاده از کرم یا لوسیون یا کمپرس سرد می تواند در کاهش قرمزی کمک کند.

پوسته پوسته شدن

معمولا ده درصد افرادی که با لیزر الکساندرایت و روبی با پالس بلند درمان می‌شوند با پوسته پوسته شدن محل درمان مواجه می‌شوند.ولی مشکلات چندان جدی و طولانی را ندارد و با مراقبت می تواند درمان شود و عفونت نکند.

احتمال پایین عفونت

در تمام عمل ها و جراحی های زیبایی احتمال عفونت وجود دارد.ولی خطر عفونت در لیزر نسبت به دیگر عمل های زیبایی کمتر می باشد و با رعایت توصیه های مراقبتی بعد از درمان می توان از بروز عفونت جلوگیری کرد.

صدمه دیدن چشم

چشم در صورت عدم استفاده از عینک ایمنی صدمه می بیند.برای جلوگیری از صدمه دیدن چشم ضروری است که در حین انجام لیزر هم بیمار و هم شخصی که لیزر را انجام می دهد از عینک ایمنی استفاده کند تا آسیبی به چشم وارد نشود.

تغییرات رنگدانه‌ای

تنطیم نامناسب لیزر باعث می شود که بعد از لیزر درمانی با تغییرات رنگدانه ای مواجه شویم و پوست به طور موقت روشن یا تیره تر می شود.این تغییرات معمولا گذرا است و از چند هفته تا چند ماه ممکن است طول بکشد.و سپس به تدریج این تغییرات از بین رفته شده و رنگ پوست به حالت عادی بر می گردد ولی ممکن است در برخی افراد به ویژه افرادی که پوست تیره ای دارند تغییرات دائمی باشد.

تاول زدن

سوختگی و تاول زدن یک عارضه ای است که به ندرت پیش می آید و در صورتی به وجود می آید که فرد انجام دهنده لیزر تجربه ومهارت کافی را نداشته باشد و نور لیزر را در یک نقطه بیشتر از حد معمول اعمال کند.که با توجه به اینکه قبل از انجام عمل لیزر پوست خنک می شود احتمال سوختگی هم کمتر است.ولی بهتر است که مراجعین به متخصص ماهر و با تجربه مراجعه کنند تا از این آسیب جلوگیری شود.

جای زخم

معمولا این عارضه هم به ندرت پیش می آید و لیزر موهای زائد معمولا جای زخم به جا نمی گذارد اما اگر جای زخمی باشد ،دائمی خواهد بود.عدم تجربه ومهارت متخصص و یا عدم رعایت توصیه های بهداشتی می تواند باعث بروز این عارضه شود که با مراجعه به متخصص با تجربه و تنظیم مناسب دستگاه لیزر با توجه به نوع پوست،رنگ و ناحیه درمان و رعایت اصول بهداشتی بعد از درمان این عارضه به حدقل می رسد.

Comments are closed.