لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود | هزینه , عوارض و مزایای لیزر دایود

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود | هزینه , عوارض و مزایای لیزر دایود : بدون تردید موهای زائد یاعث نارضایتی و ناراحتی همه افراد چه در زنان و چه در مردان است و از طرفی رفع موهای زائد بدن فرآیندی کسل کننده و سخت و دشوار می باشد و به خصوص رفع موهای زائد پا وزیربغل فرآیندی زمانبر می باشد. و تقاضا برای رفع موهای زائد بدن افزایش یافته است.در این میان لیزر دایود برای رفع موهای زائد طراحی شده است که یکی از محبوب ترین و کم عوارض ترین انواع لیزر برای رفع موهای زائد است.

قبل از عمل لیزر ممکن است که شما یک سری سوالاتی در ذهنتان مطرح شود و ما به شما توصیه می کنیم قبل از انجام عمل لیزر ابتدا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید و سپس یک متخصص خوب انتخاب کنید.از آنجایی که لیزر دایود یک روش ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد است،بیشتر متخصصین این روش را پیشنهاد می دهند ،چرا که نتایج حاصل از آن هم بلافاصله قابل مشاهده است.

 

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود
لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

 

اگر شما هم جز آن دسته افراد هستید که نگران موهای زائد بدنتان هستید و از استفاده از وکس و موم و اصلاح خسته شده اید.لیزر موهای زائد بهترین روش و راه حل برای شما می باشد و در این میان از آنجایی که رفع موهای زائد با لیزر دایود یکی از راحت ترین روش ها برای رفع موهای زائد است ، هم مردان و هم زنان می توانند از آن برای درمان بهره بگیرند چرا که احساس درد و ناراحتی کمتری دارد.

در این روش پالس های لیزر در کسری از ثانیه، مو را گرم کرده و رشد دوباره فولیکول های مو را متوقف می کنند و بر خلاف لیزرهای قبلی نیازی به عبور چند باره لیزر از یک ناحیه نمی باشد و در نتیجه زمان لازم برای درمان هم کوتاه می باشد و همچنین تعداد زیادی از فولیکول های مو به طور همزمان تحت درمان قرار می گیرد و این روش برای درمان قسمت بزرگتری از بدن مناسب می باشد. این روش سریع می باشد.معمولا در 80 تا 90 درصد بیماران 3 تا 6 جلسه لازم است تا موهای زائد از بین برود.ما در کلینیک جم می توانیم موهای زائد قسمت های مختلف بدن را رفع کنیم.

مناطقی از بدن که بیشتر به کمک این روش درمان می شوند عبارتند از :

  • موهای زیر بغل
  • موهای کمر
  • موهای سینه
  • موهای پاها
  • موهای بیکینی (مردان و زنان)
  • موهای بالای لب
  • موهای چانه
  • خط ریش
  • موهای سر

لیزر دایود چیست؟

لیزر دایود از تکنولوژی نیمه رسانا بهره می گیرد. که نور را در دامنه مرئی مادون قرمز تولید می کند.در این روش پرتو نور در یک گستره باریک روی کروموفورهای مورد نظر در پوست تابانده می شود.طول موج لیزر دایود بلند می باشد و در مقایسه با دیگر دستگاه های لیزر مانند لیزر روبی و الکساندرایت در عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و بیشترین جذب ملانین را دارد.این ویژگی باعث شده که لیزر دایود جز بهترین روش های رفع موهای زائد بدن به شمار رود.و برای انواع مو و پوست و برای قسمت های مختلف بدن قابل به کارگیری می باشد.

در این میان کلینیک لیزر مو دارای دستگاه های لیزر متنوع می باشد و متخصصین بسته به شرایط پزشکی و ژنتیکی افراد بهترین روش و دستگاه را که متناسب پوست و ظاهر اون افراد می باشد را انتخاب می کنند، تا بهترین نتیجه و اثربخشی حاصل شود.

لیزر دایود چگونه کار می‌کند؟

لیزر دایود یک روش نسبتا جدید برای رفع موهای زائد است که با در مقایسه با روش های دیگر روشی کاملا متفاوت محسوب می شود.دستگاه لیزر دایود از لحاظ شیوه تولید لیزر با دستگاه های دیگر فرق دارد .دستگاه لیزر دایود از دیود ها و نیمه هادی هایی تشکیل یافته که برای تولید منبع نور لیزر در کنار هم قرار گرفته اند.لیزر دایود در طول موج 800 تا 810 نانومتر می باشد و طول موج لیزر با توجه به افراد مختلف و نیاز درمانی متفاوت می تواند متغیر باشد.تغییر طول موج با تغییر برخی پارامترها مانند جریان دیودها انجام می شود.این روش لیزر مو برای پوست های تیره هم به کار برده می شود .

 

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود
لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

 

برای رفع موهای ضخیم و خشن مناسب است. و معمولا در بین مردان محبوبیت زیادی دارد چرا که روش لیزر دایود برای رفع موهای کمر و سینه ی مردان که بیشتر آن ها از موهای زائد این ناحیه ناراضی هستند، موثر عمل می کند.

چه کسانی می‌توانند موهای زائد بدن خود را به روش لیزر دایود از بین ببرند؟

با توجه به اینکه لیزر دایود یک روش امن محسوب می شود و نتایج دراز مدتی دارد، تقریبا برای همه ی افراد با انواع پوست مناسب می باشد .افرادی که پوست روشن و موی تیره تری دارند به تعداد جلسات کمتری برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز دارند.ولی پوست های تیره تر نیاز به جلسات درمانی بیشتری دارند.پوست های تیره تر انرژی بیشتری را جذب می کنند پس برای افراد با پوست تیره از انرژی کمتری برای جلوگیری از آسیب دیدگی استفاده می کنیم.

برای جلوگیری از عوارض و آسیب دیدگی پوست لازم است به مدت چند هفته بعد از انجام لیزر در معرض نور آفتاب قرار نگیرید. برای از بین بردن موهای زائد خاکستری یا بلوند هنوز تکنولوژی خاصی وجود ندارد اما ما می توانیم موهای قهوه ای و روشن و قرمز را به طور موثرتری از بین ببریم.این کار زمان بیشتری می برد.

مزایای روش رفع موهای زائد به روش لیزر دایود چیست؟

  • لیزر دایود طول موج بلندتری دارد و به کاملا بی خطر و امن به عمق پوست نفوذ می کند.
  • سطح بیشتری از موهای زائد به طور همزمان از بین می رود.
  • طول دوره درمان و بهبودی کوتاه است.
  • محدوده طول موج خاص نیست و قایل تغییر می باشد و با توجه به نیاز می تواند طول موج تنظیم شود.
  • این روش برای پوست های تیره هم به کار می رود.
  • احتمال آسیب دیدگی اپیدرم در این روش کمتر است.

آماده شدن برای انجام لیزر دایود جهت رفع موهای زائد بدن

قبل از انجام عمل لیزر لازم است که یکسری نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه ی مطلوبی را کسب کنید:

  • از برنزه کردن پوست بدون استفاده از نور آفتاب خودداری کنید. اگر شما بیشتر در هوای آزاد به سر می برید از کرم‌های ضد آفتاب با SPF15 یا بیشتر استفاده کنید.
  • قبل از ورود به جلسات لیزر درمانی از برداشتن موهای زائد بدنتان اپیلاسیون و موم خودداری کنید اما ناحیه تحت درمان را یکی دو روز قبل از عمل با روشی که متخصص به شما پیشنهاد می دهد اصلاح کنید.
  • قبل از حضور در جلسه درمانی، از دئودورانت یا لوسیون‌های پوستی که پوست را تحریک می‌کنند استفاده نکنید.

لیزر دایود برای رفع موهای زائد بدن

برای بهره گیری از مزایای لیزر موهای زائد دایود لازم است که از همه ی هفت روش لیزر درمانی برای رفع موهای زائد استفاده شود.برای افراد با پوست تیره و حساس انرژی کمتری استفاده می شود . و به طور متوسط برای رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد دلخواه 8 تا 9 جلسه لازم است .

پس از لیزر کردن موهای زائد چه اقداماتی باید انجام دارد؟

ممکن است پوست بعد از عمل لیزر دچار کمی قرمزی شود که می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید .بعد از لیزر درمانی می توانید اقدام به اصلاح موهای خود کنید.تا چند روز بعد از لیزر در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.و لباس های محافظ بپوشید.شما می توانید نتیجه دلخواه را بعد از چند هفته مشاهده کنید.

معایب رفع موهای زائد به روش لیزر دایود چیست؟

  • عوارض جانبی که خیلی کم پیش می آید شامل سوختگی و تغییر رنگ پوست است.
  • امکان ایجاد کهیر وجود دارد.
  • لیزر دایود برای بیماران دارای تون های پوستی بسیار تیره روش بسیار موثری می باشد .
  • و برای موهای ظریف و روشن اثرگزاری کمتری دارد.این روش بسیار سریع بوده و طول دوره درمان کوتاه می باشد
  • و سطح بیشتری از پوست با سرعت بیشتر درمان می شود.

 

Comments are closed.