لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لاغری موضعی با لیزر لیپولیز , لیزر لیپولیز روشی سریع برای لاغری

لاغری موضعی با لیزر لیپولیز , لیزر لیپولیز روشی سریع برای لاغری , هزینه و قیمت لاغری موضعی با لیزر لیپولیز , لیزر لیپولیز روشی ایمن برای لاغری موضعی : بهترین راه و روض برای لاغری تغذیه مناسب به همراه ورزش است و این را هیچ پزشک متخصص لاغری انکار نمی کند اما در این بین افرادی نیز هستند که واقعا با ورزش کردن نمی توانند تمام چربی های بدن خود را از بین ببرند و در اصلمی توان گفت برخی از نواحیبدن هستند که با ورزش و تغذیه چربی آنها از بین نمی رود . در اسن صورت لاغری موضعی با لیزر لیپولیز روشی سریع و موضعی ایده آل می باشد. استفاده از لیزر لیپولیزر برای لاغری هم برای مردان و هم برای زنان کاربرد داد .

لاغری موضعی با لیزر لیپولیز


لیزر لیپولیز برای موارد زیر می توان مناسب باشد

  • چربی برخی از نواحی بدن که با ورزش از بین نمی روند .
  • زنانی که قصد بارداری دارند و می خواهند هر چه سریعتر از شر چربی های اضافی خلاص شوند .
  • وقتی از شکل ظاهری برخی از نواحی بدنتان راضی نیستید .
  • از بین بردن چربی دور شکم و پهلو برای کهش سایز بدن و دور کمر
  • وقتی رژیم لاغری و تغذیه نتواند چربی های اضافی بدنتان را کاهش دهد
  • برای از بین بردن غبغب و لاغری صورت
  • لاغری موضعی شکم با لیزر لیپولیز
  • از بین بردن چربی های اضافی در سینه مردان که بزرگ هستند.
  • لاغری موضعی ران ها

با مراجعه به متخصص لاغری با لیزر لیپولیز و انجام آزمایشات لازم برای اندازه گیری چربی بدن شما به راحتی می توانید تعیین کنید که کدام نواحی بدن شما نیاز به توجه بیشتری دارد. با این روش شما همیشه می توانید در راستای تناسب اندام خود بهترین راه ها را انتخاب کنید . ورزش کنید و اندام خود را خوش فرم کنید یا با استفاده از لیزر لیپولیز لاغری موضعی انجام دهید. در ادامه به تعریفی دقیق از لیزر لیپولیز اشاده می کنیم .

لیزر لیپولیز چیست ؟

لیزر لیپولیز یکی از بهترین روشهای لاغری موضعی است که از نوع لیزرهای بی خطر لیپوساکشن می باشد که شما می توانید با استفاده از این عمل به سرعت به تناسب اندام مد نظر خود برسید . ظاهری زیبا و خوش فرم داشته باشید . لیزر لیپولیز با استفاده از یک لیزر با شدت پایین ( لیزر سرد) چربی های اضافی مناطق بدن شما را کاهش می دهد . لاغری موضعی با لیزر لیپولیز جزء عمل های زیبایی محسوب می شود .

مزایای لاغری موضعی با لیزر لیپولیز

  • روشی غیر تهاجمی است چرا که از هیچ نوع سوزن و تزریقاتی استفاده نمی شود.
  • از روشهای سریع در لاغری می باشد .
  • از دیگر مزیت های لیزر لیپولیز این است که بدون جراحی به لاغری مد نظر خود می رسید
  • همچنین روشی بدون درد است و نیازی به بستری شدن ندارد.
  • نیاز به گرسنگی و رژیم عذایی شدید ندارید
  • روشی کاملا ایمن است

لیزر لیپولیز ظاهری زیبا به شکم شما می بخشد و چربی های اضافی دور کمر و اطراف آن را از بین می برد . بیشترین درخواست برای لیزر لیپولیز ناحیه شکم است . باید توجه داشته باشید که لاغری با لیزر لیپولیز موجب از دست دادن وزن زیاد نمی شود ولی ظاهری بدن را ببهبود می بخشد بدین صورت که با این روش سایز کمر و لگن کاهش می یابد.

***توجه

لیزر لیپولیز یکی از روشهای درمان سلولیت نیز است .

نواحی بدن که می توانند تحت لیزر لیپولیز قرار بگیرند

شکم و اطراف آن , چانه , سینه مردان , گردن , کمر , غبغب , ران ها , لگن , صورت و گونه , باسن , زانو , چربی های اضافی ناشی از زایمان , بازوها

مدت زمان درمان لاغری موضعی با لیزر لیپولیز

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم لاغری با استفاده از لیزر لیپولیز روشی سریع می باشد و برای این عمل یک جلسه درمانی نیاز است که حداکثر 60 دقیقه طول خواهد کشید.

لیزر لیپولیزر برای لاغری موضعی ایمن است ؟

روش لاغری موضعی با لیزر لیپولیز روش لیزر درمانی است که با لیزر سرد موجب کاهش چربی های موضعی بدن می شود لذا کاملا ایمن است و هیچ دردی ندارد . لیزر لیپولیزر روشی غیر جراحی است . لذا همانند لیزرهای جراحی نیست که بافت را گرم می کند و موجب متلاشی شدن آن می شود.

دستگاه هایی که لیزر کم انرژی ( سرد ) تولید می کنند همانند لیزر لیپولیز ( تنها 650 نانومتر طول موج دارد ) آسیبی به بافت بدن وارد نمی کند. و تنها موجب تحریک سلول ها می شود . لیزر لیپولیز روشی بسیار کم خطر است .

 

Comments are closed.