لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر موی الکس

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر موی الکس عوارض و هزینه : اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که از موهای زائد خود خسته شده اید و به دنبال روشی موثر برای از بین بردن موهای زائدتان هستید ، حتما در مورد روش های از بین بردن موهای زائد جستجو کنید و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید ، مطمئنا بعد از تحقیق شما به این نتیجه خواهید رشید که لیزر موهای زائد موثرترین و دائمی ترین روش رفع موهای زائد است در این میان لیزر هم روش های مختلفی دارد ، لیزر الکساندرایت یکی از انواع روش از بین بردن موهای زائد و از پرکاربردترین انواع لیزرها است که علاوه براینکه موهای زائد را از بین می برد در پاک کردن تاتو، رفع لکه‌های پوستی و درمان قرمزی پوست نیز استفاده می‌شود ، و همچنین سرعت و پوشش دهی این دستگاه بسیار زیاد بوده و جز سریع ترین و متداول ترین لیزرها می باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت
دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

در روش لیزر موهای زائد انرژی لیزر به سطح پوست تابانده شده و توسط فولیکول های مو جذب شده و فولیکول های مو از بین رفته و رشد موهای زائد متوقف می شود. برای لیزر کردن نواحی مختلف بدن روش های مختلفی وجود دارد . در کلینیک لیزر موهای زائد متخصصین ما برای افزایش موفقیت و کسب نتیجه ی رضایت بخش و طولانی مدت ترکیبی از لیزرهای مختلف را برای درمان نواحی مختلف استفاده می کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لیزر و انواع روش های آن و اینکه کدام نوع لیزر برای پوست شما مفید است می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

لیزر الکساندرایت چیست؟

دستگاه لیزر الکس روشی دائمی و موثر را برای از بین بردن موهای زائد ارائه می‌دهد که نتایج آن به طور بالینی تایید شده است. لیزر الکس از کریستال الکساندرایت به عنوان واسطه و یا منبع لیزر استفاده می کند. در این دستگاه پرتو نور ز درون یک کریستال الکساندرایت منتشر می شود و زمانی که لیزر از درون کریستال الکساندرایت عبور می‌کند، یک پرتو نور با طول موج 755 نانومتر نزدیک به طول موج مادون قرمز را تولید می‌‌کند.رنگ نور لیزر قرمز می باشد.لیزر الکساندرایت در حالت کیو سوئیچ هم در دسترس است ، برای تولید یک پرتو نور پر انرژی با پالس‌های کوتاه لیزر الکس می‌تواند در حالت کیو سوئیچ تنظیم گردد و بدین ترتیب این پالس های کوتاه موهای زائد را از بین می برند.

از لیزر الکساندرایت برای رفع موهای زائد در نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود، از جمله:

  • زیر بغل
  • پشت
  • قفسه سینه
  • پاها
  • منطقه بیکینی (زن و مرد)
  • لب بالا
  • چانه
  • خط ریش
  • سر

علاوه بر از بین بردن موهای زاید ، لیزر الکساندرایت برای موارد زیر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • درمان لکه‌ها و کک مک پوست
  • درمان رگ‌های عنکبوتی
  • درمان لکه‌های ماه گرفتگی
  • پاک کردن تتو

سیستم لیزر الکساندرایت چگونه کار می‌کند؟

سیستم رفع موی زائد با دستگاه الکساندرایت بسیار شبیه لیزر روبی است .این دستگاه طول موج نوری خاصی در طیف مادون قرمز 755 نانومتر را تولید می کند و به همین دلیل لیزر نور قرمز محسوب می شود. این طول موج لیزر مانند لیزر روبی است که عمدتاً توسط ملانین و فولیکول مو (به جای بافت‌های اطراف) جذب می‌شود. و هیچگونه آسیبی به بافت های مجاوری پوست وارد نمی کند.

سیستم لیزرالکساندرایت به دلیل سرعت بالا و ناحیه پوشش دهی وسیع یکی از معمول ترین و پرکاربردترین انواع لیزرها است و شما صد در صد این سیستم را در میان درمان های ارائه شده انواع کلینیک های زیبائی و لیزر دیده اید. بهترین اثر بخشی سیستم لیزر الکساندرایت در افراد دارای پوست روشن مایل به زیتونی ، به خصوص پوست هایی است که بسیار روشن هستند. سیستم لیزر الکساندرایت همچنین می‌تواند بر روی پوست افراد زال و دارای پوست کک و مکی (که بسیاری از سیستم‌های لیزر برای آنها مؤثر نیست) مورد استفاده قرار گیرد.

میزان اثربخشی دستگاه الکساندرایت

لیزر الکساندرایت تنها لیزری است که برای درمان پر مویی یا “سندرم آمبراس” توصیه می‌شود. بعد از انجام تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد با روش الکساندرایت 70 درصد موهای زائد از بین می رود. اکثر بیماران در یک بازه درمانی 12 ماهه برای موهای نازک 6 تا 8 جلسه و برای موهای ضخیم و تیره 8 تا 12 جلسه مراجعه می کنند تا به نتیجه ی مطلوب برسند ، معمولا بعد از یک سال لیزر درمانی تکرار می شود تا اثر لیزر حفظ شود . از آنجائی که لیزر الکساندرایت یکی از انواع لیزر سریع است و ناحیه ی وسیعی از پوست را در مدت زمان کوتاهی لیزر می کند این روش برای لیزر نواحی بزرگ تر (مانند شکم، سینه، پشت، شانه‌ها و یا پاها) توصیه می شود.

مقایسه لیزر الکساندرایت در مقابل لیزر دایود

لیزر مو دایود هم یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع لیزرها است که طول موج پرتو آن فقط کمی از طول موج پرتوی تولید شده توسط لیزر الکساندرایت طولانی می باشد . طی مطالعه ای که در سال 2001 برای مقایسه ی این دو لیزر  برای تعیین اینکه کدام یک اثربخش تر است ، انجام شد ، لیزر الکساندرایت 85 درصد باعث کاهش رشد موهای زائد می شود و لیزر دایود 84 درصذ باعث کاهش رشد موهای زائد می شود . وانجام لیزر در هر دو روش طی یک دوره 12 ماهه در 4 جلسه باعث کاهش 90 درصد موهای زائد می شود.

درمان موهای زائد با لیزر الکساندرایت

قبل از هرگونه تصمیم و اقدام به درمان لازم است که شما اطلاعات کافی از تمام مراحل وجنبه های دخیل در طول درمان و بعد از آن را به دست آورید .و با تصمیمی آگاهانه سراغ لیزر الکساندرایت بروید. و تشخیص اینکه این لیزر برای شما مفید است یا نه بر عهده ی پزشک و متخصص مربوطه است .متخصصین ما در کلینیک لیزر مو اطلاعات و مشاوره لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. قبل از درمان پزشک ناحیه ی تحت درمان را با الکل شستشو داده و در صورت لزوم از یک کرم موضعی برای بی حس کردن استفاده می کند .در طول درمان هم پزشک و هم شما باید عینک مخصوص به چشم داشته باشید تا به چشمتان آسیبی وارد نشود. ایتدا پزشک دستگاه را تنظیم کرده و لیزر الکساندرایت را در منطقه هدف اِعمال می‌کند و سپس پرتو نور به سمت فولیکول های مو تابانده می شود و آن ها را از بین می برد (فولیکول‌های موی تیره و ضخیم، راحت‌تر از فولیکول‌های موی روشن‌تر از بین می‌روند، زیرا رنگ تیره انرژی لیزر را بیشتر به خود جذب می‌کند.)

از بین بردن موهای زائد با لیزر باعث می شود که پوست شما حالت کش پلاستیکی داشته باشد . برای کاهش درد می توانید از یک کرم موضعی استفاده کنید و همچنین دستگاه های ما در کلینیک لیزر مو مجهز به سیستم های خنک کننده قوی هستند که هرگونه احساس سوزش، درد و ناراحتی را به حدقل می رسانند که این سیستم خنک کننده در طی درمان استفاده می شود .این روش معمولا 30 الی 40 دقیقه طول می کشد ، اما زمان دقیق آن بستگی به ناحیه تحت درمان و وسعت آن ناحیه دارد .بعد از جلسه اول ممکن است پوست شما دچار کمی تورم شود که مقدار این تورم جزئی بوده و این عارضه شایع و طبیعی است و طی چند ساعت برطرف خواهد شد. بسیاری از بیماران نیاز به سه جلسه (یا بیشتر) با فواصل ماهانه دارند تا فولیکول‌ موهایی در طول جلسات قبلی در فاز استراحت و یا ریزش  بوده‌اند  در فاز رشد باشد ، و از بین برود.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد با دستگاه الکس

بدون تردید مانند هر عمل دیگر لیزر الکساندرایت هم عوارضی دارد ، برای افراد با پوست تیره احتمال خطر کمی برای هیپوپیگمنتاسیون (کاهش رنگ‌دانه‌های پوست) در ناحیه ی تحت درمان وجود دارد و بهترین نتایج لیزر الکساندرایت برای افراد با پوست تیره می باشد.

امکان سرخی و قرمزی پوست  هم جز عوارض شایع و طبیعی است که موقتی بوده وطی چند ساعت برطرف می شود. احساس درد هم جز عوارض شایع است استفاده از ژل خنک کننده در منطقه تحت درمان باعث کاهش درد و جلوگیری از تورم می شود . امکان ورم و خارش هم وجود دارد که طی چند روز به طور کامل برطرف می شود.احتمال سوختگی در صورتی وجود دارد که لیزر به طریق نامناسب و توسط افراد کم تجربه انجام شود ، بنابراین توصیه می شود که حتما یک متخصص با تجربه برای انجام عمل لیزر انتخاب کنید ، امکان وجود کبودی هم خیلی کم و در حد 10 درصد است و اگر هم باشد به زودی برطرف می شود. این لیزر یک لیزر امن است و به هیچ وجه سرطان زا نمی باشد و باعث ایجاد سرطان پوست نمی شود.

Comments are closed.