لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

روش های مختلف بازاریابی برای کلینیک زیبایی و لیزر مو

روشهای بازاریابی کلینیک زیبایی و لیزر مو , بازاریابی اینترنتی مراکز لیزر مو , بروشور و بنر تبلیغاتی لیزر مو , شبکه های اجتماعی مراکز لیزر مو , پوست و زیبایی :

 

 

وب سایت تخصصی لیزر لند به عنوان یک مجله معتبر با مقالات جذاب مرجع معرفی کلینیکهای زیبایی و کلینیکهای پوست و مو میباشد .

در لیزر لند پزشکان و کلینیک های تخصصی پزشکی میتوانند به معرفی و تبلیغ خدمات مرتبط با زیبایی و پوست و مو اقدام کنند .

تا کنون روش و متد های گوناگونی برای جذب مشتری معرفی شده اند که هرکدام با توجه به سبک و شیوه تبلیغ و معرفی هزینه های مختلفی را در پی دارد همینطور بازدهی و نتیجه این معرفی نیز در بازخورد معرفی کلینکهای پوست و موی خوب و با قیمت مناسب تاثیر گذار می باشد .

تعداد کثیری از پزشکان و صاحبان مراکز لیزر و زیبایی با توجه به نوع فعالیتی که انجام میدهند نمیتوانند هزینه های گزافی را برای تبلیغ و جذب بیمار و مشتری انجام دهند بطور مثال شما تا بحال تیزر یا تبلیغی در تلوزیون بابت مرکز زیبایی یا لیزر مو مشاهده نکرده اید .

اما روشهای جذاب و مطمئنی برای تبلیغات مراکز لیز و پوست و مو و زیبایی وجود دارد که علاوه بر هزینه کمتر بهره وری و بازده بیشتری هم به دنبال دارد . تمامی برند ها و صاحبان مشاغل از جمله مراکز لیزر مو و تزریقات زیبایی بدنبال مارکت خوب , بیزنس موفق و برندینگ هستند و امروزه نتورک برند ماکتینگ خلاصه ای از علایق و سلایق صاحبان مشاغل موفق به شمار می آید . امروزه مدیران برای معرفی محصول و خدمات خود دست به هر تبلیغی میزنند .

برای مثال تبلیغات مراکز لیزر مو و یا کاشت مو را در کف پیاده روها بصورت رنگی و برچسب مشاهده میکنیم . این مورد شدیدا در حال شیوع میباشد و خیلی از مراکز زیبایی و یا کلینیکهای معتبر پوست و مو هم به این روش رو آورده اند . واقعا چند نفر با دیدن این نوع سبک تبلیغ منقلب میشوند و دوان دوان به سمت مر کز زیبایی شما می آیند ؟

این روش که تبلیغ نام مرکز کاشت مو و یا نام مرکز لیز موهای زاید در زیر پای عابران پیاده لگد مال میشود تا چه اندازه مثمر ثمر بوده و به نام و اعتبار شما صدمه نخواهد زد ؟ و یا برعکس آیا فقط دیدن آدرس و شماره تلفن مرکز زیبایی یا نام دکتر و یا درصد تخفیف کلینیک پوست و مو برای کشاندن مراجعه کننده به مطب کافی است و باقی ماجرا مهم نیست؟

در روش دیگر برای تبلیغات مراکز لیزر مو و یا کلینیک های پوست مو که برای تزریق ژل و تزریق بوتاکس تبلیغ میکنند تراکتها را در سطح شهر میبینیم . این تراکتهای رنگی برای تبلیغات و توضیح خدمات کلینیک های زیبایی که توسط افراد حرفه ای در تمامی کوچه ها و خیبانها توزیع میشوند و معمولا قیمت مناسبی دارند که شاهد هستیم در سه ماه پایانی سال یعنی دی , بهمن و اسفند و به اصطلاح در شب عید به اوج خود میرسند با چه کیفیتی روی ذهن مراجعه کننده شما تاثیر میگذارند . اغلب تراکتهای تبلیغاتی بابت کلینیک زیبایی و کلینیک پوست و مو را بصورت توزیع نفر به نفر در دهانه مترو ها و یا ورودی و خروجی های مراکز خرید و یا رستورانها و یا با قرار دادن آنها زیر برف پاک کن خودرو های پارک شده و یا انداختن تراکتها در حیاط و پارکینگ منازل و یا چسباندن آنها  بر روی در و دیوار دیده ایم .

آیا ارزش دارد چهره شهر خود را با تبلیغاتی از این دست هرچند موفق زشت و ناخوشایند کنیم ؟ به چه قیمتی ؟ ارزش یک حرفه و شغل و نام که با آن در حال کسب و کار هستیم خیلی بیشتر از اینهاست شما هر چقدر برای خود ارزش قایل شوید دیگران نیز برای کار شما به همان میزان ارزش قایل خواهند شد .گذشته از تبلیغات فیزیکی از این دست که توضیح داده شد تبلیغات در مجله و روزنامه ها نیز برای کیلینیکها حائز اهمیت است که این مورد یکی از بهترین روشهای تبلیغ برای بازاریابی مراکز پوست و مو , کاشت مو و کلینیکهای زیبایی می باشد . اغلب مخاطبین این مراکز خانم ها هستند و خانم های بسیاری هستند که مرتب مجلات و هفته نامه ها و ماهنامه های گوناگونی را خرید و مطالعه میکنند .

از این رو شما به عنوان پزشک و یا صاحب کلینیک لیزر باید بدانید کدام مجله , هفته نامه , ماهنامه و یا روزنامه برای تبلیغات بهتر است ؟ آیا این نشریات تبلیغات برای تزریق ژل و بوتاکس یا پروتز لب را قبول میکنند ؟ و آیا هزینه تبلیغات در نشریات و مجلات مناسب است ؟ در هر صورت روشی مطمئن و با کلاس برای معرفی خود انتخاب کرده اید و 100% نتیجه بخش خواهد بود . این تبلیغات فیزیکی ای بود که یک مرکز پزشکی یا درمانی بنا به نوع خدمات خود میتوانست در نظر داشته باشد . راستی آیا تمام مشتریهای کلینیکها بصورت فیزیکی قادر خواهند بود تا شما را بیابند ؟

فراخوان جشنواره تخفیف و معرفی آدرس مرکز لیزر مو با روش ارسال اس ام اس نیز بسیار شیوع پیدا کرده است . امروزه شاهد دریافت اس ام اس و پیامکهای انبوهی هستیم با مضمون لیزر کل بدن 50 هزار توان و یا تزریق ژل و بوتاکس رایگان ! علاوه بر این اس ام اس ها و پیامکها تبلیغات دیگر نیز بر گوشی همراه ما قرار میگیرند صاحبان مشاغل در این روش بصورت منطقه ای و یا بر طبق جنسیت و سن اقدام تبلیغ میکنند که در برخی موارد و برخی اصناف موفق میباشد ولی باید بدانید فقط شما نیستید که تبلیغ لیزر مو یا پروتز لب و سینه را بصورا اس ام اس و پیامک ارسال میکنید همکاران شما تمام این راهها را امتحان کرده اند . هزینه این روش تبلیغ هم حتی با در اختیار داشتن پنل اس ام اس حتی هر پیامک 9 تومان نیز مقرون به صرفه نیست .

چرا چونکه برخی از مشترکین همراه اول و یا ایرانسل دریافت اس ام اس تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند و خیلی از افراد هم بدون خواندن اس ام اس و پیامک تبلیغاتی آنرا پاک کرده و یا از کنار آن براحتی میگذرند و در بهترین حالت آنرا به زودی فراموش میکنند . که آگهی و تبلیغ دهنده مانند فرایند لیزر موهای زاید مجبور تکرار مجدد و مکرر تبلیغ خود خواهد بود .

ارزانترین روش تبلیغات کلینیک زیبایی و مراکز لیزر مو

از این رو مناسب ترین و ارزانترین و بهترین روش تبلیغ برای مراکز لیزر مو , کلینیک های زیبایی , کلینیک های پوست و مو , پزشکان و متخصصین پوست و مو و یا تولید کنندگام و وارد کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی از قبیل انواع ماسک مو, ماسک صورت , کرم دست و صورت و دستگاه های مربوطه روشی است که در لحظه نیاز به کمک جستجو کننده بیاید و در لحظه بصورت علمی پاسخگوی نیاز فرد باشد . که در این زمینه یک وب سایت قدرتمند با بار علمی و مراجعه کننده زیاد مانند لیزر لند تمامی این اهداف را تحت پوشش قرار میدهد . تبلیغات بنری این مجله پزشکی به همراه مقالات علمی و بازدید کننده های وبسایت لیزر لند در نیل به اهداف مراکز زیبایی و راهنمایی درست بازدید کنندگان یکی از بهترین روشها میباشد .

برخلاف بسیاری از سایتها که بصورت در هم مطالب و تبلیغات را درج نموده اند , وب سایت لیزر لند به عنوان مرجع معرفی مراکز لیزر مو , مراکز فروش دستگاه های لیزر مو و تمام خدمات مربوط به زیبایی  بصورت تخصصی و مرجع اقدام به این عمل نموده است . جهت رزرو تبلیغات خود همین حالا با مشاورین لیزرلتد تماس بگیرید .

فردی را مجسم کنید که به دنبال کاشت مو است او میداند که مراکز زیادی هستند که کار کاشت مو او را انجام خواهند داد او میداند که برای اینکار روشهای گوناگونی وجود دارد براستی بهترین روش کاشت مو چیست ؟ در اولین اقدام شخصی که قصد کاشت مو دارد بدنبال جستجو در اینترنت , فضای مجازی و گوگل خواهد بود . و در این راستا چندین مقاله علمی مطالعه خواهد کرد تا مناسبترین روش را برای کاشت موهای خود بیابد . بعد از آن هم شماره چندین مرکز کاشت مو را برداشته و مشاوره تلنی میکند در بین اینها هم به صورت حضوری به آدرسها مراجعه کرده و مشاوره حضوری دریافت میکند و سرانجام نسبت به انتخاب یکی از این مراکز کاشت مو برای خود اقدام کرده و مشکل خود را حل میکند .

خانم جوانی را متصور شوید که به دنبال یک مرکز لیزر مو است تا از دست موهای زاید خود راحت شود او تا کنون برای رفع موهای زائد بدن خود به اپیلاسیون اکتفا میکرده اکنون میداند روشی وجود دارد تا برای همیشه مشکل موهای زائد خود را رفع کند به ناچار با جستجو در اینترنت و گوگل به روش لیزر موهای زائد و روش قطعی و همیشگی رفع دائمی موی زائد میرسد .

برخی از سوالات متداول در رابطه با مراکز لیزر مو از دید متقاضی لیزر

آیا این روش یعنی لیزر موهای زاید با درد همراه خواهد بود ؟

آیا با یکبار لیزر مو از شر موهای زاید بدن راحت خواهد شد ؟

کدام مرکز برای لیزر مو بهترین است ؟

هزیته لیزر مو برای کل بدن یا ناحیه بیکینی چقدر است ؟

خانم جوان به دنبال پاسخ برای سوالات خود است که با نام و آدرس مراکز لیزر مو مواجه میشود و با مشاهده تبلیغات مراکز لیزر مو در کنار مقالات جامع و علمی در این رابطه بطور هدفمند به خواسته و نیاز خود دست میابد . در فضای مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام تبلیغات گسترده ای را در زمینه لیزر مو , کاشت مو و یا تزریق ژل و تزریق بوتاکس را مشاهده میکنیم . صفحات و شبکه و کانالهای زیادی برای این منظور طراحی و راه اندازی شده است اما مرجعی برای شناخت این صفحات و یا شبکه و کانالها در کنار مقالات علمی و آموزشی وجود دارد ؟

لیزر لند با توجه به شناخت نیاز کلینیک های زیبایی و معرفی مراکز لیزر مو و کلینیک ها و متخصصین  پوست و مو و مشتریها و مراجعه کنندگان بالقوه و بالفعل به این مراکز اقدام به تهیه محتوای علمی و با اصالت و معرفی مراکز فوق اقدام نموده و خدمات تبلیغات پزشکان و کلینیکها و مراکز زیبایی پوست را انجام میدهد . میتوانید برای دریافت مشاوره تبلیغات و هزینه تبلیغات در لیزر لند با ما در تماس باشید .