لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

بهترین ژل شستشوی صورت ، انواع ژل شستشوی صورت و مقایسه آنها

بهترین ژل شستشوی صورت

بهترین ژل شستشوی صورت ، انواع ژل شستشوی صورت  ، بهترین برند ژل شستشوی صورت ، بهترین ژل شستشوی صورت برای انواع پوست ها ، یک ژل خوب برای شستشوی صورت  : زیبایی پوست صورت بسیار حائز اهمیت است ، چرا که صورت یکی از حساس ترین قسمت بدن است به همین دلیل باید مراقبت های لازم را همیشه در محافظت از ان انجام دهیم و توجه کنیم از چه موادی استفاده میکنیم همیشه باید از بهترین مواد برای صورتمان استفاده کنیم.

ما اینجا می خواهیم بررسی کنیم کدام ژل برای شستشوی صورت مناسب است؟

ژل شستشوی صورت


یکی از رایج ترین سوالاتی که از ما پرسیده می شود همواره همین بوده است که کدام مارک ژل برای شستشوی صورت مناسب است؟ در ابتدا باید به این بپردازیم که شوینده صورت با ژل شوینده صورت متفاوت است . اصولا شوینده های صورت در انواع ژل ، کرم ، فلوئید ، فوم ، اسپری و .. موجود است . زمانی که صحبت از ژل شوینده صورت می شود در واقع منظور شوینده مناسب برای پوست چرب و آکنه ای است .

کرم شوینده صورت و شوینده های کرمی در واقع شوینده های مناسب پوست خشک هستند که ضمن شست و شوی صورت سبب خشکی پوست صورت نمی شوند و پوست چربی خود را از دست نخواهد داد . فلوئید ها نیز مناسب پوست چرب و جوش دار اند . بنابر این هر کدام از این محصولات معمولا مناسب نوع پوست خاصی اند و استفاده نامناسب از آن ها سبب نتایج خوبی نخواهند داشت. البته برخی از این محصولات با توجه به مواد استفاده شده در فرمولاسیون آن ها ممکن است قابلیت استفاده برای انواع دیگر پوست را نیز داشته باشد که در این صورت حتما بر روی محصول و یا کاتالوگ آن درج خواهد گردید که این محصول برای چه پوست هایی مناسب است.

باز برگردیم به این سوال که بهترین ژل شستشوی صورت کدام است؟ در مقاله های دیگر به بهترین شوینده پوست چرب و مختلط به بررسی شوینده های مناسب پوست چرب پرداختیم .اکنون می خواهیم شما را با بهترین ژل اشنا کنیم اگر اولین مقاله از مقالات ما را می خوانید حتما توصیه می کنیم مقالات دیگر ما را درباره ی پاکسازی پوست چرب ، بهترین تونر پوست چرب و تونر پوست چیست را مطالعه کنید و سپس نیم نگاهی به صفحه محصولات پاک کننده و شوینده پوست چرب بیاندازید.

 

ژل شستشوی صورت

اینجا به معرفی بهترین ژل های شستشوی صورت که برای زیبایی پوست صورت مفید هستند ، میپردازیم و ان ها را بررسی می کنیم :

ژل شستشوی صورت

1 – بهترین ژل شستشوی صورت | ژل پاک کننده پوست چرب اکتیو پیورنس کامفورت زون

ژل پاک کننده پوست چرب اکتیو پیورنس کامفورت زون اولین رتبه را در میان ژل های شستشوی صورت دارد این محصول حاوی ضد قارچ و ضد باکتری, حاوی ویتامین سی بوده و یک پاک کننده ملایم پوست چرب با ساختاری سبک است . ژل اکتیو پیورنس کامفورت زون مناسب مراقبت روزانه و درمان پوست های آکنه ای و جوش دار است .به خاطر داشتن این ویژگی ها جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

ژل شستشوی صورت

2 – بهترین ژل شستشوی صورت | ژل پاک کننده دتوکس پایو با عصاره گریپ فروت

بهترین ژل شستشوی صورت

ژل پاک کننده دتوکس پایو با عصاره گریپ فروت رتبه دوم را میان انواع ژل های شستشوی صورت دارد این محصول حاوی آنتی اکسیدان بوده و یک ژل پاک سازی عمقی پوست با خاصیت کنترل چربی و سم زدایی مناسب برای پوست های نرمال،مختلط تا چرب است . ژل دتوکس پایو ، شفاف کننده و اکسیژن رسان است و تقویت کننده سد دفاعی پوست با اثر پروبیوتیک Bioecolia می باشد . عصاره گریپ فروت به دلیل داشتن خواص عالی در بسیاری از لئازم ارایشی بهداشتی استفاده میشود.

3 – بهترین ژل شستشوی صورت | ژل کراکنیل دوکری

 

ژل کراکنیل دوکری

ژل کراکنیل دوکری رتبه سوم را در میان ژل های شستشوی صورت به خود اختصاص داده است این ژل یک شوینده مناسب پوست های چرب و جوش دار است یک ویژگی که این ژل دارد این است که مناسب صورت و بدن است . ژل کراکنیل ، دارای لایه بردار و عوامل تنظیم کننده ترشح چربی است و یک رطوبت رسان عالی محسوب می شود . میدانیم که اگر پوست رطوبت مناسب داشته باشد کمتر چروک میشود.

4 – بهترین ژل شستشوی صورت | شوینده پوست چرب کلاریفایینگ مورد

کلاریفایینگ مورد

شوینده پوست چرب کلاریفایینگ مورد رتبه چهارم را در فهرست بهترین شوینده پوست چرب به خود اختصاص داده است این ژل حاوی AHA و گلیکولیک اسید است و مناسب پوست های چرب و آکنه ای ست . این شوینده استثنائی ، دارای اثر ماندگاری فوق العاده ای ست و حتی پس از شستشو با آب نیز باقی می ماند . این شوینده ، شوینده ای قوی در درمان و پیشگیری از آکنه می باشد .اثر ماندگاری بلند مدت این ژل جایگاه ویژه ای به ان داده است.

5 – بهترین ژل شستشوی صورت | ژل شوینده فاقد صابون کلینانس اون

کلینانس اون

ژل شوینده فاقد صابون کلینانس اون که در جایگاه پنجم در فهرست بهترین شوینده های پوست چرب قرار گفته است یک محصول استثنائی است . این پاک کننده و شوینده فاقد صابون ، مناسب صورت و بدن است و یک شوینده مناسب جهت پوست های چرب ، مختلط ، جوش دار و آکنه ای است . این محصول ، مکمل درمان انواع آکنه و کنترل چربی پوست و مناسب برای اصلاح صورت آقایان دارای پوست چرب با دارا بودن ترکیب انحصاری Glyceryl Laurate با عملکرد سه گانه آنتی باکتریال اختصاصی روی P.Acnes ضد التهاب و کنترل چربی ( به واسطه مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز و مهار تکثیر سبوسیت ها یا سلول های مولد چربی ) است . ژل کلینانس اون ، ضد التهاب و کنترل کننده چربی با اثر سینرژیسم زینک گلوکونات ( آنتی لیپاز و ضد التهاب ) و Glyceryl Laurate می باشد . این شوینده فوق العاده ، رطوبت رسان ، رفع کننده کدری ، و تامین کننده املاح مورد نیاز پوست با داشتن آب اون می باشد .همچنین این ژل حاوی ضد قارچ و ضد باکتری است و غیر جوش زا Non-Comedogenic, هایپو آلرژنیک Hypo Allergenic می باشد.

6 – بهترین ژل شستشوی صورت | ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط ساسکین

ساسکین

ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط ساسکین رتبه ششم را در فهرست بهترین شوینده پوست چرب به خود اختصاص داده است این ژل خاصیت های فوق العاده ای دارد مثلا ترکیبات گیاهی فوق العاده در این محصول باعث شفافیت و سلامت طبیعی پوست شما میشود همچنین این ژل ، پاک کننده و از بین برنده آلودگی پوست ، چربی اضافی و سلول های مرده پوست است و ترشح چربی را متعادل کرده و با دارا بودن ضد قارچ و ضد باکتری از رشد باکتری و ایجاد آکنه جلوگیری می کند .

7 – بهترین ژل شستشوی صورت | ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط دکلره

 ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط دکلره

و اما ژل پاک کننده پوست چرب و مختلط دکلره در رتبه هفتم بهترین شوینده پوست چرب قرار دارد اگر از این ژل استفاده کنید درواقع قدم اول را برای مراقبت از پوست چرب خود برداشته اید. زیرا این ژل پاک کننده و متعادل کننده چربی بوده و مناسب برای پوست های چرب و مختلط است . این کف ژل چربی اضافی ناخالصی ها و آلودگی های ناشی از مواد آرایشی و پوسته های خشک سطح پوست را پاک میکند وچهره شما را با طراوت و تمیز میکند . استفاده از آن به از بین بردن لک های پوستی کمک میکند و باعث میشود شما پوستی شاداب صاف و بدون لک داشته باشید.

Comments are closed.