لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

دستگاه فیس براش مگنیتون | پاکسازی پوست صورت با فیس براش مگنیتون

فیس براش مگنیتون , پاکسازی پوست صورت با فیس براش مگنیتون , دستگاه فیس براش مگنیتون اصل , قیمت فیس براش مگنیتون ( Magnitone )  , استفاده از دستگاه مگنیتون برای پاکسازی پوست 

فیش براش مگنیتون

همه افراد می‏دانند که پوست صورت ، تاثیر بسیار مهمی نسبت به پوست سایر اعضا، در زیبایی دارد به همین دلیل باید از آن بطور ویژه و با دقت مراقبت و نگهداری نمود. پوست صورت همیشه در معرض شرایط محیطی از جمله آب و هوا قرار دارد. برای مثال، در معرض قرار گرفتن آلودگی‏های موجود در هوا موجب آسیب به پوست صورت می‏گردد. بنابراین هنگام بیرون رفتن، زمانی که از کرم‏های ضد آفتاب استفاده می‏ کنید نه ‏تنها، این کرم وارد منافذ پوست شده بلکه همراه با آن آلودگی هوا نیز وارد منافذ پوستی و در نتیجه موجب مسدود شدن منافذ می‏شود که این امر سبب بروز اتفاقات زیر خواهد شد:

اتفاقاتی که در بسته شدن منافذ پوست رخ می دهد

  • بسته شدن روزنه‏ های پوست
  • عدم تنفس پوست صورت از طریق منافذ
  • از بین رفتن سلول‏های پوست صورت
  • شل شدن و از دست رفتن شادابی پوست

این اتفاقات در طول زمان موجب تیرگی و شل‏ شدن پوست خواهد شد که این مشکل، برای افراد بسیار ناخوشایند است.


برای پیشگیری از مشکلات پوستی ، باید بصورت منظم، پوست خود را پاکسازی کنید تا منافذ پوستی برای تنفس و شادابی پوست باز شود و در نتیجه از مرگ سلول‏ های پوست ، جلوگیری شود. بعضی از اشخاص استفاده از ماسک‏های خانگی را برای پوست ، بهترین راه می‏ دانند. اما این روش مشکلاتی دارد :

برخی از مشکلات استفاده از ماسک صورت برای پاکسازی پوست

  1. استفاده از ماسک‏های خانگی برای پاکسازی پوست در طولانی مدت مفید خواهد بود بنابراین این روش بسیار زمان‏بر است.
  2. آماده ‏سازی ماسک، بسیار زمان‏بر است.
  3. امکان بروز حساسیت پوستی در نتیجه استفاده از ماسک‏های خانگی وجود دارد، که این امر موجب بروز عارضه‏های پوستی خواهد شد.

همینطور که با مشکلات روش ماسک خانگی آشنا شدید متوجه شدید که این روش برای کوتاه مدت مناسب نیست. در این مورد تکنولوژی به کمک افراد آمده و فیس براش بدون بوجود آوردن هیچ مشکلی در سطح پوست، آن را بصورت کامل و سریع پاکسازی می‏ کند. دستگاه‏ های فیس براش با برندهای گوناگون در بازار وجود دارد که برند مگنیتون، بسیار پرطرفدار و معتبر است.

پاکسازی صورت با دستگاه فیس براش مگنیتون

پوست صورت به دلیل حساسیت بیشتر نسبیت به سایر نقاط پوست بدن باید از مراقبت بیشتری برخوردار باشد وبه همین دلیل بایداز آن بشدت مراقبت کنیم وبه حساسیت آن افزایش دهیم.پوست صورت ما درهمه حال درمعرض شرایط محیطی قرارخواهد گرفت.به عنوان مثال ,آ لودگی های موجود درهوامی باشد.وقتی که شما دربیرون ازخانه هستید کرم های ضدآفتاب وارد روزنه های پوست شما میشوند حتی همراه آن ها ,گردوغبارهوا به تدریج به روزنه های پوستی راه می یابدوبه همین دلیل با گذشت زمان ,باعث اتفاقات زیرمی گردد:

  1. مسدودشدن منافذ پوستی
  2. ناتوان شدن سلول ها برای نفس کشیدن
  3. خفه شدن محل تنفس پوستی وازدست دادن سلولها ی پوست
  4. سرانجام ازدست رفتن سلولها ی پوستی وطراوت وشادابی پوست ازبین می رود

و با این حوادث ها شمابا گذ شت زمان خواهیددید پوستی تیره وصورتی پزمرده داریدکه این مورد برای هیچ کس خوب بنظر نمی اید.

با این روشهایی که گفته شده, شما بایدهرازچندگاهی به تمیزی پوست اهمیت دهید و پوست خودراپاکسازی نمایید تا راههای تنفسی پوست بازترشده و باعث جلوگیری از مرگ پوست می شود . یه اعتقاد برخی از افراد استفاده از ماسک هایی که در خانه درست می شود مناسب ترین و ایده ال ترین روش برای این منظور می باشد .

با این حال استفاده از ماسک های خانگی می تواند چند مشکل در پی داشته باشد .

  • مدتی که برای پاکسازی پوست از ماسک های خانگی استفاده می شود طولانی تر بوده , فرد باید برای این کار وقت زیادی را هدر دهد.
  • آماده کردن ماسک های خانگی هم وقت گیر بوده و این هم وقت زیادی می طلبد .
  • مهمترین مسا ئل حساسیت های پوستی به ماسکهای خانگی میبا شد .زیراافراد نمی دانند ماسکها یی که به صورت می زنند مناسب پوستشان هست یا خیرواین احتمال وجود داردکه عارضه پوستی برای افراد اتفاق افتد.

پس همانطورکه متوجه شدید, این روشها خیلی جواب نخواهد داد.ولی تکنولوژی,ازازاین لحاظ به کمک ما آمده وباساخت دستگاه های فیس براش , ببا دون هیچ عارضه ای, عمل پا کسازی صور ت را با کمک چرخش برس موجود درآن برروی پوست , به انجام می رساند.

درتولید د ستگا ه های فیس براش ,برندهای گوناگونی مشغول به کارهستند که به عنوان مثال یکی ازبرندهایی که توانسته است اعتبارفراوانی را درمیان مصرف کننده گان کسب کند ,دستگاه فیس براش مگنیتون است .

ویژگی های دستگاه فیس براش مگنیتون

  1. لایه برداری عمیق منفذ های پوستی .
  2. انواع تیپ های پوستی امکان استفاده را دارند .
  3. به دلیل چرخش بر روی پوست خون رسانی در صورت را افزایش داده و در نهایت باعث افزایش طراوت پوست می شود .
  4. به دو حالت ماساژ صورت و شست و شوی روزانه مجهز می باشد .
  5. از باز شدن و خرابی روزنه های پوستی جلوگیری می کند .
  6. جوش های سر سیاه را از بین می برد .

***توجه

مطلب فوق جنبه اطلاع رسانی دارد و هیچ نوع خرید و فروشی در رابطه با دستگاه  معرفی شده در سایت انجام نمی پذیرد .

Comments are closed.