لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

آرایش دائمی میکروپیگمنتیشن ابرو , لب , و خط چشم

آرایش دائمی لب , میکروپیگمنتیشن ابرو و لب , میکروپیگمنتیشن خط چشم  , هزینه و قیمت میکروپیگمنتیشن ابروها و دور لب ,آرایش دائمی خط چشم : انجام دادن بعضی از آرایش ها می تواند برای بعضی از افراد دردسر آفرین باشد . علی الخصوص فردی اگر به یک عوارض جانبی همچون ( آب مروارید , آرتریت شدید وغیره ) مبتلا باشد . میکروپیگمنتیشن نام یک روشی می باشد . که پزشک مربوطه و یا متخصص و آموزش دیده با مهارت بالا رنگدانه های اکسید آهن را در لایه ی پوست میانی فرد ( درم ) می تواند تزریق کرده که ماندگاری آن از خط چشمی گه فرد استفاده می کند طولانی تر می باشد . این روش را با نام های زیادی می شناسند که درماتو گرافی ویا آرایش دائم شناخته شده ترین این نام ها می باشند .

میکروپیگمنتیشن

 

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن که با عنوان درمال پیگمنیشن ویا نیمه دائمی هم مشهور است . فرایندی است که در آن رنگدانه های معدنی طبیعی را هم در زیر لایه ی ایپدرم و بر روی لایه درم ( لایه ی سطحی پوست ولایه ی دوم پوست ) بوسیله ی سوزن های میکرو می کارند . که کارایی این روش به شیوه های متخصصین توسعه یافته و مخصوص آرایش نیمه دائمی طراحی گردیده است .

متخصصان ما در کلینیک آرایش دائمی را به عنوان یک جایگزین مناسب , سالم وطبیعی تر برای آرابش های باهزینه های گزاف و مکرر پس از بیدار شدن در صبح و در تمام مدت روز می دانند وانجام می دهند . اگر این شیوه توسط یک پزشک ویا متخصص مجرب انجام گیرد , ظاهری واقعی وبسیار طبیعی را نسبت به آرایش معمولی خواهید داشت . رنگدانه های درجه پزشکی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد به طور مخصوص برای استفاده در این روش ساخته شده اند .

آیا روش میگروپیگمنتیشن همان خالکوبی و یا تاتو کردن می باشد ؟

میگروپیگمنتیشن ابرو را بیشتر مردم به اشتباه به اسم تاتوی آرایشی می شناسند . با اینکه در اصول میکروپیگمنتیشن وارد شدن رنگ دانه ها در پوست شبیه به تاتو و یا خالکوبی به نظر می رسد ولی نتیجه ی آن به لحاظ زیبایی تفاوت بسیاری دارد . به علت باقی ماندن نقاط سیاه و لکه های پوستی , در روش میگروپیگمنتیشن لب و ابرو نمی توان بوسیله ی رنگدانه های تاتو انجام داد . برای استفاده از این روش بسیار ظریف دستگاه تاتو ایده ال نمی باشد . سوزن های مخصوص خالکبی در لایه های بسیار عمیقی وارد می شوند و ته رنگ سرد ( ابرو و خط چشم آبی / خاکستری وخط لب بنفش ) به جا می گذارد .

روش های تاتو نمی توانند ظاهری طبیعی همچون مو به مو ( ضربات یکی یکی ) و درست کردن ابروهای چند بعدی و ا صطلاحات خط لب ایجاد وانجام دهند .

آرایش دائم در کلینیک چگونه صورت می گیرد ؟

میکروپیگمنتیشن را متخصصان ما در کلینیک روز به مدت 2 الی 3 جلسه انجام می دهند . نخست کشیده شدن یک آرایش اولیه وسپس پزشک قبل از اینکه شکل ورنگ بوسیله ی مشتری انتخاب گردید پزشک ظاهر نهایی ونزدیک به آن را بدست می گیرد . بعد از گذشت 30 روز جلسه ی مجدد برای اینکه رنگ افزوده شده وطرح نهایی انجام شود . و اگر فردی تمایل به داشتن ابروهای تیره و خط چشم های ضخیم باشد یک جلسه دیگر برای تجدید مورد نیاز می باشد . روش میکروپیگمنتیشن نسبت به خال کوبی بسیار قابل تحمل تر می باشد . در آرایش دائمی یا همان میگروپیگمنتیشن حدودا 20 دقیقه قبل از انجام این فرایند به مقدار زیاد کرم بی حس کننده در ناحیه هدف مالیده شده وبرای اینکه از هرگونه احساس دوباره ی درد ویا ناراحتی جلوگیری شود دوباره این عمل را تکرار می کنند .

میگروپیگمنتیشن ابرو ها

میگروپیگمنتیشن ابرو ها

میگروپیگمنتیشن ابرو ها : میگروپیگمنتیشن قادر است آن دسته از ابروهایی که کم پششت ویا به طور کامل ریخته شده اند را بهبود داده وابروهای زیبا را به ارمغان می آورد . ابروها به دلیل اینکه چشم های انسان را در برگرفته وباعث حالت بخشی چهره میشوند . در کل داشتن ابروی زیبا مهم است چون ظاهر هر فردی را می تواند جذاب کند . این مناسب ترین روش برای کسانی که به داشتن ابروهای ابروهای پر پشت علاقه مند است . با استفاده از این روش فرد می تواند بدون دغده به فعالیت هایی همچون شنا وتنیس رفته ویا بدون داشتن کوچکترین نگرانی از پاک شدن ابروها صورت خود رابشوید . همچنین این روش میتواند به بیمارانی که دچار سرطان وریزش م شده اند مناسب باشد . تکنیک هایی که توسط متخصصین ما صورت می گیرد عبارتند از : دیجیتال و ضربات کوچک ( مییکرواستروکینگ ) و (سافت پا ) .

میگروپیگمنتیشن برای ترمیم ابروهای مردان

ما شبیه سازی ابرو ( میکروبلیدینگ ) را برای افرادی خاص که تمایل به داشتن ابروهای طبیعی می باشند را توصیه می کنیم . کاشت رنگدانه با ضربات کوچک وتک تک در بین موهایی که در ابرو موجود می باشند و ایجاد کردن ابروهای پر پشت والبته زیبا تر , شامل این فرایند می باشند . با انجام دادن میگروپیگمنتیشن ما به شما این اطمینان را می دهیم که کسی آرایش دائمی شما را نتاند تشخیص بدهد . انجام دادن این روش به صورت تدریجی ویا کامل به نظر شما بستگی دارد که ظاهر دلخواه وجدید شما چگونه باشد .

میگروپیگمنتیشن خط چشم | آرایش دائمی خط چشم

میکروپیگکمنیشن خط چشم : کاشتن رنگدانه در خط چشم که به افزایش مژه هم موسوم است . که تقلید کردن یک ظاهر طبیعی و نمایی از بیش از هزاران مژه ی ظریف وکوچک است , که هم برای مردان وزنان روشی محبوب و دوست داشتنی است . برای ایجاد کردن خط چشم طبیعی صاف و یا در انواع رنگ ها و پررنگ از رنگ اضافی استفاده نمود.

میگروپیگمنتیشن خط چشم

میکروپیگمنتیشن خط لب و یا خط برجسته ( سه بعدی )

میکرو پیگمنتیشن خط لب : رنگ لب به طور همزمان هم میتواند زیبا وهم طبیعی باشد . باهدف بزرگ کردن و یا تغییر دادن اندازه وشکل لب , به لب می توان یک رنگ زیبا را اضافه کرد . با این روش از ظاهر خون آلوده رز لب خود جلوگیری کرده و در قسمت میانه ای لب بوسیله ی ایجاد کردن هاله ای صورتی کم رنگ , در برجسته شدن لب های شما تاثیر گذار می باشد . همینطور باعث اصلاح شدن شکل نا متقارن , مرزهای ناهموار واسکار لب می شود . وترکیب رنگ قرمر آنتیک تا قرمز شاد را در این روش به دست می آید . بیمارانی که مبتلا به واکنش های هرپس می باشند برای اینکه از بروز تبخال جلوگیری کنند باید 5 الی 7 روز قبل از عمل از داروهای ضد هرپس مصرف کنند .

میکروپیگمنتیشن خط لب

میکروپیگمنتیشن پوست سر و یا تریکو پیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن یک روش بسیار خلاقانه وجدید و یک جایگزین ایده ال برای مردانی که به دلایلی عمل جراحی پیوند مو مناسب انها نیست , می باشد . از این روش برای عوارض پوشت سر مانند طاسی ژنتیکی مردان ( MPB ) طاسی هایی که از اسکارنشات گرفته اند و یا ( طاسی منطقه ای , طاسی کامل ) و اسکار هایی که از عمل های جراحی مغز وعصاب نشات میگیرند استفاده می شود .

مخفی کردن اسکار و شبیه سازی مو

اسکارهایی که از تصادفات وسوختکی ویا جراحی پدید می آیند با روش مخفی کردن اسکار , کمرنگ می شوند.شبیه سازی موی سر کمک شایانی به بازگشت ظاهر موهای پوست سر , ابرو , سبیل وریش که از دست رفته اند و یا افرادی که به علت بیماری ( سرطان و یا طاسی ) , تروما و موهایی که به طور طبیعی کم پشت شدن دارد . از این روش برای شبیه سازی ته ریش نیز استفاده می کنند . این روش که یک فرایند غیر تهاجمی ( بدون جراحی ) در کل حدودا 3 جلسه و به مدت 4 ماه طول می کشد که مدت زمان هر جلسه احتمال دارد از 2 تا 4 ساعت متغییر باشد . این روش به طور تدریجی , و احساس درد وناراحتی به طور جزیی به همراه دارد . که نتایج مثبت وظریفی دارد . ما قادر هستیم که روش های دیجیتال میکرو استروکینگ و یا از میکروبلیدینگ و همچنین از روش میکرونیدلینگ را مورد استفاده قرار دهیم .

بعد از آرایش دائمی به چه مراقبت هایی نیاز دارید؟

برای اینکه به نتایج خوب یرسید به مراقبت هایی صحیح که امری ضروری می باشد نیاز دارید . تعداد جلسات تجدید , ترمیم , اصلاح به روند درمان وبهبودی شما بستگی زیادی دارد بدین معنی که هرچه قدر این روند کامل و درست باشد , تکرار جلسات برای درمان به طور چشمگیری کاهش خواهند یافت .موقعی که آرایش دائم به صورت تمیز مرطوب حفظ نشود , خطر تشکیل دلمه و ایجاد زخم در پوست , از دست رفتن تمامی رنگدانه ها وحتی بوجود آمدن یک عفونت به بدترین شکل ممکن وجود خواهد داشت .

کارهایی که برای کسب نتایج طولانی وکاملا طبیعی , آرایش دائم یک فرد ضروری است .

1- تمیز و مرطوب نگه داشتن محل آرایش خود ” تمیز نگه نداشتن محل آرایش خود باعث می شود که شما در معرض خطر مبتلا به عفونت باکتریایی قرار خواهید گرفت . برای پیشگیری این عفونت متحمل هیچ هزینه ای نخواهید شد ضمن آنکه بسار آسان می باشد . بوسیله ی یک صابون ملایم ضد باکتری ( ترجیحا بدن بو ) محل آرایش خود را 2 الی 3 بار در روز بشویید . بوسیله ی پماد آنتی بیوتیک { Q – Tip } ناحیه ی هدف را با لایه ی نازکی 4 الی 5 بار در روز برنامه ریزی کرده وتمیز کنید .

2- در مقابل آفتاب از آرایش دائمی خود حفاظت کنید ” با مرور زمان اشعه ی UV موجب می شود که رنگدانه های آرایش دائمی به طور کامل محو شده ومی تواند یک تهدید خطرناک برای رنگدانه های تازه باشد . شما بعد از آرایش تازه ودائمی خود نباید در مقابل نور خورشید قرار بگیرید . از عینک برای حفاظت از چشم وابرو در مواقع برنزه شدن وآفتاب گرفتن استفاده کنید . محل آرایش تازه ودائمی خود را با گذاشتن کلاه های لبه دار و عینک آفتابی محافظت کرده و پس از بهبودی همیشه از محافظ UV بر روی پوست خود استفاده کنید . این اقدامات در حفظ رنگدانه ها و از کمرنگ نشدن ها آنها درطول زمان تاثیر چشمگیری دارند . همین طور در مرحله ی التیام , باید به استخر و ساحل , کلری که در آب موجود می باشد هم موجب سوزاندن زخم تازه می شود . ضمن آنکه مواد شیمایی هرگز نباید با رنگدانه های تازه در تماس باشند . نمک دریایی هم در محو و از بین رفتن رنگدانه ها بی تاثیر نمی باشد .

3- همیشه اوازم آرایشی و آرایش جدیدی داشته باشید ” استفاده از لوازم آرایش های اضافی و ریمل 3 روز پسمیکروپیگمنتیشن مانعی ندارد . ولی بدلیل اینکه لوازم آرایشی کهنه واستفاده شده دارای باکتری های قدیمی می باشند باید لوازم آرایشی وریمل تازه ای برای خودتان تهیه کنید .برای جلوگیری از عفونت و پوسته شدن زخم , پوست در حال ترمیم خود را نباید در معرض این باکتری ها قرار دهید .

بعد از گذشت 2 هفته از میکروپیگمنتیشن اولیه می توانید از مواد آرایشی استفاده کنید .با اینکه می توانید تغیییری در لوازم آرایشی معمول خود انجام دهید ولی نباید بر روی آرالش دائمی , الایه برداری صورت ویا از موم برای اصلاح انجام دهید . به این دلیل که رتین A- لایه های پوست شما رابرمی دارد ویا می تواند رنگ دانه های جدید را به طور چشمگیری محو کند . ایپلاسیون هم باعث محو شدن رنگدانه های پوست شما می شود . آرایشگر منتخب شما باید مراقبت ویژه ای در موقع استفاده از محصولات آرایشی و یا موم کردن دور و بر ابرو های شما در نظر بگیرد .

مدت زمان التیام آرایش دائمی شما در حدود 4 الی 7 روز می باشد . رنگدانه ها به طوریک مایع وارد پوست شده و به طور یک پودر خشک می شوند . روشنی این رنگدانه ها حدودا 45 -55/ افزایش یافته وظاهری ” زنده تر ” و طبیعی تر پیدا خواهند کرد . ما یک جلسه ی شارژ را برای شما 30 روز پس از اولین جلسه میگروپیگمنتیشن برای شما برنامه ریزی خواهیم کرد . دولایه ی جدید پوست که بر روی آرایش شما التیام می یابند موجب می شوند که رنگدانه ها اندکی لکه لکه به نظر بیایند . ما برای اینکه مطمئن شویم که آرایش دائمی شما به بهترین شکل ممکن به نظر میاید ونیاز به جلسات مجدد وشارژ بعدی کاهش یابد , در جلسه شارژ اولیه , رنگ راتجدید می کنیم .

همیشه بوسیله ی کرم های ضد آفتاب ازآرایش دائمی خود محافظت کنید و درنزدیکی محل رنگدانه ها از کرم های ضد پیری استفاده نکید . به این دلیل که اکثر آنها دارای اسید AHA می باشند و باعث می شوند رنگدانه ها به سرعت محو شوند . این نکات را همیشه به یاد داشته باشید . امید واریم که از آرایش دائم خود لذت ببرید .

Comments are closed.