لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن , دستگاه لیزر موی زائد خانگی تریا

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن

***توجه

مطلب زیر جنبه اطلاع رسانی دارد و هیچ نوع خرید و فروشی در رابطه با دستگاه لیزر مو معرفی شده در سایت انجام نمی پذیرد .

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن , دستگاه لیزر موی زائد خانگی تریا , قیمت تریا 4x و قیمت تریا پریسیژن , خرید و فروش دستگاه لیزر خانگی تریا: شرکت های مختلفی در زمینه دستگاه های لیزر خانگی فعالیت می کنند ، و این شرکت ها بسته به کیفیت و کارکرد دستگاه هایی که ارائه می دهند ، در میان مشتریان محبوب شده و طرفدار پیدا می کنند . تریا بیوتی Tria Beauty یکی از این شرکت های فعال و محبوب در زمینه تولید دستگاه های لیزر خانگی است ، این شرکت تا به حال مدل ها و دستگاه های متفاوتی از لیزرخانگی را به بازار ارائه کرده است .

 

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن
مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن

 

کیفیت و کارایی بالا و داشتن قیمت مناسب محصولات این شرکت باعث محبوبیت این شرکت شده و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته مشتریان زیادی را جذب کند .شرکت تریا با ارائه ی محصول تریاX4 به بازار محبوبیت بیشتری یافت چرا که این محصول با استقبال بی نظیری رو به رو شد و باعث شد این شرکت مدل دیگر لیزرهای خانگی تریا برای حذف موهای زائد را به بازار عرضه کند ، نام مدل جدید دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا پریسیژن (Tria Precision) است . که در این مقاله این مدل را با مدل تریا X4 مقایسه می کنیم .

تکنولوژی دستگاه های لیزر خانگی تریا

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه های لیزر خانگی اهمیت زیادی دارد ، در هر دو مدل دستگاه لیزر مو تریا X4 و تریا پریسیژن از تکنولوژی لیزر دایود برای رفع موهای زائد بدن استفاده شده است . در این نوع لیزر اشعه ی نور لیزر مستقیما فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد و نور اشعه به صورت متمرکز با قدرت بالا به فولیکول های مورسیده و با از بین بردن فولیکول های مو مانع رشد مو می شود . هر دو دستگاه دارای طول موج 810 نانومتر هستند . و هر دو مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA هستند .

درجه ی قدرت دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن با هم متفاوت است و بالاترین سطح درجه ی قدرت تریا X4 ده درصد بیشتر از بالاترین سطح درجه ی قدرت تریا پریسیژن می باشد . و این بخاطر این موضوع است که دستگاه لیزر خانگی تریا پریسیژن برای از بین بردن موهای زائد نقاط حساس بدن مثل صورت، زیر بغل ها و خطوط بیکینی طراحی شده است .

شارژ باتری

دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن در مدت زمان نگه داشتن شارژ باتری با هم تفاوت دارند . دستگاه لیزر خانگی تریا پریسیژن در صورت شارژ کامل باتری به مدت 15 دقیقه کار می کند و بعد باتری آن خالی می شود . ولی دستگاه لیزر تریا X4 به مدت 30 دقیقه کار می کند ، از این رو دستگاه لیزر خانگی تریا پریسیژن برای از بین بردن موهای زائد نواحی کوچک چون صورت ، زیر بغل ها و خطوط بیکینی کاربرد دارد و دستگاه لیزر تریا X4 برای از بین بردن موهای زائد نواحی وسیع چون پاها کاربرد دارد .

قابلیت و کارکردها

مزیتی که هر دو دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن استفاده ی آسان از این دستگاه ها است ، و استفاده این دستگاه ها نیاز به تخصص و متخصص ندارد . دستگاه لیزر پریسیژن همانطور که از اسم آن پیداست (پریسیژن در زبان انگلیسی به معنای دقت و ظرافت است) برای از بین بردن موهای زائد نواحی کوچک و ظریف چون صورت، زیر بغل ها و خطوط بیکینی که نیاز به دقت و ظرافت بیشتری دارند ، طراحی شده است .

در حالی که قدرت و سرعت دستگاه لیزر تریا X4 بیشتر از تریا پریسیژن است و در عوض دقت و ظرافت خاصی ندارد و برای از بین بردن موهای زائد نواحی وسیع چون پاها کاربرد دارد .

ایمنی دستگاه های لیزر موی خانگی تریا

هر دو دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن ویزگی های امنیتی مشابه ویکسانی دارند . هر دو مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA هستند . هر دو برای از بین بردن موهای زائد با رنگ پوست روشن و کمی برنزه کاربرد دارد و برای از بین بردن موهای زائد با رنگ پوست تیره، قهوه‌ای یا مشکی و حتی پوست نژادهای مدیترانه‌ای و سرخ‌پوستی کاربرد ندارند . هر دو دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن مجهز به سنسور تشخیص رنگ پوست هستند و در صورت تیره بودن رنگ پوست دستگاه قفل شده و مانع از تابیدن نور به سطح پوست می شود ، زیرا رنگ پوست تیره انرژی بیشتری جذب می کند و ممکن است به پوست آسیب بزند .

رنگ موهایی که این دو دستگاه لیزر قادر به درمان آن ها می باشند محدود است و برای درمان موهای زائد با رنگ قرمز، بلوند، خاکستری یا سفید کاربردی ندارند . موهایی که با دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن لیزر می شوند باید دارای رنگدانه های تیره باشند . تا اثر بخشی بیشتر باشد ، همچنین فقدان رنگدانه های تیره باعث نفوذ بیشتر به بافت های پوست شده و به پوست لطمه وارد می کند و باعث سوختگی و عوارض و آسیب های پوستی می شود .

طراحی و ساخت

دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن در طراحی و ساخت یکسری تفاوت هایی با هم دارند . دستگاه لیزر تریا X4 وزنی حدود نیم کیلوگرم را دارد و نسبت به دستگاه لیزر تریا پریسیژن که وزنی معادل 200 گرم دارد ، کمی سنگین تر و حجیم تر است . اندازه دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن هم فرق می کند .اندازه دستگاه لیزر تریا پریسیژن هم کوچک است و شبیه به بطری شامپو های باریک است ، خطوط صاف و صیقلی دارد و بسیار خوش دست است ، خوش دست بودن برای از بین بردن موهای زائد قسمت های ظریف و حساس امری ضروری است . دستگاه لیزر تریا X4 شبیه به سشوار است .

 

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن
مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن

دستگاه لیزر تریا پریسیژن فاقد نمایشگر و صفحه ی نمایش است ، این دستگاه تنها سه چراغ روی بدنه‌ی خود دارد که روشن بودن دستگاه، سطح درمان، شارژ باتری، قفل سنسور پوست و وضعیت خطا را نشان می‌دهد. بسته به وضعیت هرکدام از مشخصه‌های فوق، این چراغ‌ها می‌توانند خاموش، قرمز و یا سبز باشند. این اطلاعات برای درمان نواحی کوچک بدن و یا درمان‌های موضعی و تکمیلی کافی و وافی است.

دستگاه لیزر تریا X4 دارای یک صفحه‌ی نمایشگر در قسمت بالایی دستگاه است که به کاربر سطح انرژی انتخاب شده، میزان شارژ باتری، تعداد پالس‌های استفاده شده و نشانگرهای سنسور امنیتی را نشان می‌دهد. و تمام اطلاعاتی که کاربر در حین درمان به آن نیاز دارد را نمایش می دهد .

راهنمای زیر به شما در انتخاب اینکه کدام دستگاه برایتان مناسب است کمک می کند .

گرفتن تصمیم درست درمورد اینکه کدام دستگاه لیزر تریا X4 یا تریا پریسیژن برایتان مناسب است ، لازم است تا نیازهایتان را بر پایه ی سه عامل زیر ارزیابی کنید :

  • نیازهای سفری
  • بودجه
  • نیازهای درمانی

برای کسانی که دغدغه ی مالی دارند دستگاه تریا پریسیژن مناسب است چون ارزانتر از دستگاه لیزر تریا X4 می باشد . اگر به دنبال دستگاه لیزر خانگی هستید که بتوانید با آن ناحیه ی وسیعی از موهای زائد را از بین ببرید ، دستگاه لیزر تریا X4 انتخاب مناسبی است ، و کلا دور دستگاه تریا پریسیژن خط بکشید . اندازه هر دو برای مسافرت خوب است . ولی برای افرادی که جای خیلی کوچکی دارند ، دستگاه تریا پرسیژن که کوچک و جمع و جورتر است ، توصیه می شود .

Comments are closed.