لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

ماسک عسل | ماسک صورت دارچین و عسل

ماسک صورت دارچین و عسل , ماسک عسل , جوانسازی پوست صورت در 5 دقیقه با ماسک صورت دارچین و عسل , طرز تهیه ماسک صورت دارچین و عسل , انواعماسک عسل : ماسک های گیاهی و طبیعی بسیاری هستند که با مواد آلی تشکیل دهنده بر زیبا سازی و جوانسازی پوست تاثیر میگذارند . یکی از آنها ماسکی میباشد که که در چند دقیقه از تاثیر آن شگفت زده خواهید شد .

تهیه ماسک پوست صورت معجزه آسا فقط در پنج دقیقه

تهیه ماسک صورت که نسخه شگفت انگیزی برای پوست شما باشد کار بسیار راحت اما دشوار به لحاظ انتخاب مواد اولیه می باشد .

در بین انتخاب مواد اولیه یکی از بهترین انتخابها میتواند عسل و دارچین باشد که در اغلب خانه ها یافت میشود و میتوانید به راحتی این ترکیب معجزه گر را بر روی پوست خود به عنوان ماسک قرار دهید . بهتراست از این ماسک صبح هنگام و بعد بیدار شدن از خواب که منافذ پوست شما باز تر میباشد استفاده کنید و تقریبا بعد از اینکه 10 دقیقه این ماسک را روی پوست صورت خود قرار دادید در آینه از تاثیر این ماسک لذت ببرید .

موادی که برای تهیه ماسک عسل و دارچین لازم داریم

  • ½ قاشق غذا خوری پودر دارچین
  • ½ قاشق غذا خوری پودر جوز هندی
  • یک قاشق غذا خوری عسل طبیعی
  • یک قاشق غذا خوری آب لیموی تازه

طرز تهیه ماسک صورت دارچین و عسل

ماسک صورت دارچین و عسل
موادی را که در فوق به آن اشره کردیم تهیه نموده سپس با هم مخلوط میکنیم و به مدت 10 تا 12 دقیقه روی پوست صورت قرار میدهیم بدلیل وجود دارچین روی پوست کمی احساس سوزش خواهید کرد و ممکن است بعد از شست و شو کمی پوست شما قرمز شود که جای نگرانی نیست و این نشانه تاثیر ماسک صورت شما میباشد . سپس صورت خود را با آب ولرم بشورید و از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید و پوست خود را به آرامی ماساژ دهید . میتوانید پس از پنج دقیقه تاثیر به سزای این ماسک ساده و حرفه ای را روی پوست خود مشاهده کنید .

***توجه :

در صورتی که بیماری پوستی خاصی دارید از این ماسک صورت استفاده نکنید چون عسل موجود در این ماسک ممکن است باعث تحریک و خارش پوست شما شود .

Comments are closed.