لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

بررسی نکات روش میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست

بررسی نکات روش میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست : با افزایش سن در افراد، پوست کم کم آن طراوت و شادابی خود را از دست داده و علائم پیری در پوست پدیدار می‏شود. این اتفاق برای افراد خوشایند بوده و به همین علت، افراد به دنبال راه‏هایی می‏روند که بتواند علائم پیری را کُند و یا متوقف کند. روش‏های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد که یکی از این روش‏ها، میکرونیدلینگ است.

روش میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست


در روش میکرونیدلینگ، با استفاده از رولر، سوراخ‏های ریزی در پوست ایجاد شده که باعث تحرک سلول‏های پوستی و در نتیجه افزایش تولید کلاژن می‏شود. ماده کلاژن موجب ترمیم بافت‏های پوستی بدن، شادابی و طراوت پوست می‏شود.

مزایای روش درمانی میکرونیدلینگ

در این گونه روش‏ها باید هم مزایا و هم معایب گفته شود تا بیمار بتواند انتخاب بهتری، برای درمان عارضه خود، داشته باشد. مزایای این روش عبارت است از:

  1. این روش، بصورت طبیعی فرآیند تولید کلاژن در پوست را فعال کرده و در نتیجه، پوست ترمیم می‏شود.
  2. سرعت ترمیم پوست در این روش نسبت به سایر روش‏ها، بالاتر است.
  3. یکی از مهم ترین مزیت‏های این روش این است که نه‏تنها اپیدرم پوست از بین نمی‏رود بلکه بهبود می‏یابد.
  4. این روش، نسبت به سایر روش‏ها، بدون درد و بدون جراحت است.
  5. در هنگام درمان، پزشک متخصص بسته به نوع پوست شما، روش درمانی مناسب را انتخاب می‏کند. در صورتی که منافذ پوست شما بسته باشد، بهترین روش درمانی، استفاده از روش میکرونیدلینگ است.
  6. در این روش، به خوبی فرآیند تولید کلاژن در سطح پوست فعال شده که در نتیجه آن، تاثیرات بیشتری بر بازسازی پوست خواهد گذاشت.

نکات مهم درباره میکرونیدلینگ

  1. برای استفاده از دستگاه‏های میکرونیدلینگ خانگی حتما قبل از استفاده از آن، به پزشک متخصص مراجعه کرده و با او مشورت کنید تا بتوانید طبق صلاح دید او، از این دستگاه‏ها استفاده کنید.
  2. برای درمان با استفاده از روش میکرونیدلینگ، باید صبور باشید و بیش از یک جلسه، برای درمان وقت بگذارید.
  3. در صورتی که قبل از درمان با استفاده از روش میکرونیدلینگ، سابقه استفاده از روش‏های دیگر را در فاصله زمانی کوتاه دارید، حتما با پزشک مشورت کنید.
  4. حتما قبل از انجام درمان بوسیله روش میکرونیدلینگ در صورت وجود بیماری خاص، با پزشک متخصص مشورت کنید تا در صورت وجود ضرر برای بدن، از آن آگاه شوید.
  5. پس از درمان با استفاده از میکرونیدلینگ، حتما بر اساس دستورات پزشک عمل کرده و در صورت وجود مراقبت‏ های بعد از درمان، آن‏ها را رعایت کنید.

Comments are closed.