لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

روشهای خاص برای لاغری , تکنیک های باورنکردنی برای لاغری و کاهش وزن

روشهای خاص برای لاغری , تکنیک های باورنکردنی برای لاغری و کاهش وزن و تناسب اندام , در این قسمت از وب سایت لیزر لند  با راه‏های شگفت انگیز و غیر عادی کاهش وزن آشنا خواهیم شد

با این 8 راه عجیب و شگفت انگیز که باعث کاهش وزن شما می‏شود آشنا شوید.

روشهای خاص برای لاغری

به گزارش خبرگزاری دانشجو ، « مجله اینترنتی لیزر لند » نوشت : همه‏ی افراد می‎‏دانند که برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل، بایستی از رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی استفاده کرد. با استفاده از غذاهای کم کالری و سالم می‏توانید بدن خود را به مرحله چربی سوزی و کاهش وزن برسانید! افزودن تمرینات ورزشی به رژیم غذایی باعث افزایش سرعت متابولیسم و سوزانده شدن کالری در طول روز می‏شود. همین امر سبب از بین رفتن چربی و کالری‏های مازاد بدن شده و چربی سوزی را شدت می‏دهد. اما به غیر از این دو راه، گزینه‏های دیگری نیز برای درمان اضافه وزن و کاهش وزن وجود دارد.

 راه‏های شگفت انگیز و غیر عادی کاهش وزن آشنا خواهیم شد:

روبان پارچه‏ای

فرانسوی‏ها یک راه حل و ترفند ساده و مبتکرانه برای کنترل خورد و خوراک خود دارند. آن‏ها روبان پارچه‏ای را به دور شکم خود بسته و زیر لباس می‏پوشند. هنگامی که روبان تنگ می‏شود متوجه این می‏شوند که خورد و خوراک باید متوقف شده و دست از غذا بکشند.این روش به آن‏ها در جلوگیری از مصرف بیش از نیاز غذا و کاهش وزن کمک می‏کند.

استشمام سیب!

پژوهش‏های صورت گرفته نشان می‏دهد که استشمام سیب (سبز رنگ) توانایی سرکوب اشتهای افراد در بین دو وعده غذایی را دارد. نیازی به خوردن سیب نیست! فقط کافی است آن را بو کنید. از موز هم می‏توان به این روش استفاده نمود. پس درصورتی که احساس گرسنگی مداوم دارید و برای جلوگیری از چاقی و اضافه وزن دوست ندارید چیزی بخورید، موز یا سیبی برداشته و آن را استشمام کنید.

روی کاغذ بنویسید!

این روش همانند روش روبان پارچه‏ای به شما کمک می‏کند که هشیارتر باشید و در میزان مصرف مواد غذایی دقت داشته باشید. یک کاغذ یا دفترچه یادداشت برداشته و هر ماده غذایی که در طول روز می‏خورید را یادداشت کنید. در انتهای هر روز به میزان مصرف مواد غذایی دقت کنید و درپی یافتن راهی برای بهبود عادت‏های بد غذایی خود باشید.

خود را در آینه تماشا کنید:

میل نمودن غذا در جلوی آینه می‏تواند به شما در کاهش مصرف غذا کمک کند! با این روش درمورد چیزهایی که می‏خورید آگاه می‏شوید. طبق پژوهش‏های انجام شده در نشریات معتبر غذایی نشان می‏هد افرادی که غذای خود را در جلوی آینه میل می‏کنند، 33 درصد کمتر از افراد عادی غذا می‏خورند.

عکس گرفتن :

قبل از میل نمودن غذا از وعده غذایی خود عکس گرفته و به آن نگاه کنید. همینطور که با دقت عکس را بررسی می‏کنید، متوجه مواردی می‏شوید که شاید قبلا به آن توجه نداشته بودید. برای مثال ممکن است غذای شما دارای مقدار زیادی سس یا سیب زمینی سرخ کرده باشد! این روش ساده به شما در کاهش آگاهانه ورود کالری زیاد به بدن، کمک خواهد کرد.

شروع انفجاری!

دقت کنید که همیشه باید روز خود را با بزرگ ترین و کامل ترین وعده غذایی آغاز کنید. حتی الامکان وعده غذایی صبحانه را بصورت مفصل میل کنید. این کار موجب می‏شود شما برای مدت زمان طولانی احساس سیری کنید. این روش، مانع از کسب کالری بیش از حد شده و به کاهش وزن کمک خواهد کرد.

تماشای رنگ آبی :

آیا تا به حال به این نکته که چرا در رستوران‏ها از نور و رنگ آبی استفاده نمی ‏کنند، توجه کرده اید؟ چون رنگ آبی می‏تواند موجب سرکوب اشتهای افراد شود. اگر در مکانی که با رنگ آبی تزئین شده یا دارای نور آبی رنگ است غذا میل کنید مقدار غذای مصرفی، 33 درصد کاهش می‏یابد. از خوردن غذا در مکان‏هایی که رنگ‏هایی همانند نارنجی، قرمز و زرد دارد بپرهیزید چرا که موجب افزایش اشتها شده و باعث اضافه وزن می‏شود.

استفاده از وانیل :

شمع‏ هایی که رایحه وانیلی دارند باعث کاهش اشتهای شما می‏شوند. اشخاصی که عاشق خوردن شیرینی‏ و شکلات زیاد هستند باید از شمع‏های وانیلی برای کاهش علاقه به خوردن آن‏ها استفاده کنند.

Comments are closed.