لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر ND YAG Aileen

دستکاه لیزر ND YAG Aileen جهت حذف موهای زاید : یکی از قدرتمند ترین دستگاه لیزر هایی که برای از بین بردن موهای زائد ساخته شده است دستگاه لیزر ND YAG Aileen می باشد که یکی از کارآمدترین لیزر ها جهت حذف موهای زائد و البته آزار دهنده می باشد .

این دستگاه به دلیل کارایی عالی که برای از بین بردن موهای زاید دارد عوارض بسیار کمتری نسبت به الکترولیزر داشته و این شاخصه باعث ترجیح آن در مقابل لیزر های دیگه شده است .

دستگاه لیزر ND YAG Aileen

‌لیزر هایی که در این روش به کار می روند عبارتند از:

لیزرهای Ruby فراکشنال Nd-YAG .Diode .AILEEN

لیزر ان یانگ Nd-YAG فراکشنال AILEEN یک دستگاه لیزر ایده ال برای درمان قطعی موهای زاید بدن وصورت بوده و با مجهز بودن به هندپیس فراکشنال کار جوانسازی غیر تهاجمی را موقع درمان انجام می دهد .

لیزر ان دی یاگ AILEEN Nd Yag چه کاربردهایی دارد؟

  1. حذف کننده موهای زاید در تمام پوست ها (6 تیپ پوست)
  2. دارای هندپیس فراکشنال جهت جولنسازی غیر تهاجمی پوست
  3. درمان کننده بیماری عروقی , همانژیوم
  4. حالت تاثیر گذاری بسیار بر روی آکنه های فعال
  5. حذف کننده موهای کرکی و ظریف

سیستم NDYAG +Fractional Aileen چه ویژگی هایی دارد ؟

  • مجهز به بیم اشعه یکنواخت کننده با ماگزیم انرژی J/CM2160
  • خنک کننده بسیار قوی با بهرگیری از گاز نیتروژن
  • نفوذ به عمق خیلی قوی ( 6 تا 10 ) میلی متر به تمام تیپ های پوستی (6 تیپ )
  • قالیت انواع کاربردها بوسیله ی دارا بودن از پهنای پالس 3/0 تا 300 میلی برثانیه
  • داشتن 2 الی 15 میلی متر قطر اشعه

از آنجا که حوزه زیبایی یکی از اولویت ها و دغده های اصلی بشر از گذشته تا امروز بوده و رفع موهای زائد و آزار دهنده یکی از اصلی ترین راه ها بر حل این موضع شده که دستگاه لیرزهای متفاوت با کاربردهای مختلف به دنیای تکنولوژی معرفی شدند که به علت کمبودهایی که داشتند بالطبع باب میل استفاده کننده ها نبوده و خیلی زود فراموش شده اند سازندگان دستگاه لیزر ND YAG Aileen با مطالعت فراوان پی به این نواقصات برده و برای خلاص شدن از موهای آزار دهنده واضافه یک دستگاه لیزر بسیار قدرتمند با توان کارآیی بسیار پیشرفته برای حل این معضل به دنیای علم و پزشکی معرفی کردند , که امروزه به یکی از دستگاه لیزر هایی تبدیل شذه که بیشتر افراد برای حذف موهای زاید از این دستگاه لیزر استفاده می کنند با استفاده از این دستگاه دیگر لازم نیست در مهمانی ها منزوی و یا کمتر دیده شوید و با این دستگاه دیگر نگران موهای زاید خود نباشید .

دستگاه لیزر بسیار قوی Nd YAG این مشکل شما را حل کرده است با این دستگاه میتوانید زیبا دیده شوید و در مهمانی ها بدرخشید .

اثرات دستگاه لیزر Nd YAG والکساندریت با زمان تابش طولانی به صورت واحد و همراه با حذف موهای زاید و ناخواسته را مقایسه میکنیم .

برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی مانند هیرسوتیسم و برای کاهش موهای ناخواسته از لیزر تکنیک جدید استفاده می کنند که بسیلر تاثیر گذار بوده و نتیجه ی موفقی را در پی داشته است . میزان تاثیر گذاری وعوارض ناشی از دولیزر Nd YAG با طول موج 1064 نانومتر و لیزر الکساندریت با طول موج 755 نانومتر که هم به تنهایی , و هم باهم دیگر برای از بین موهای دایمی هدف اصلی مطاله و مقایسه این دو بوده است.

روش اجرا :

در یک آزمایش بالینی و یک سو بدون اطلاع 25 فرد واجد شرایط مطالعه 4 نوبت در 8 هفته به وسیله لیزر الکساندریت یا Nd-Yag یا به وسیله هر دو بر طبق پارامترهای که کارخانه تولید کننده دستگاه لیزر پیشنهاد داده بود در نیمه های لاترال و مدیال ساق پا مورد درمان قرار دادند و پس از گذشت 1و 8 ماه پس از آخرین جلسه درمان مورد بررسی قرار دادند . در این بررسی تعداد موها در هر جلسه ویزیت به کمک تصویرهایی که با دوربین دیجیتال و با دستگاه Visiomed شمرده شد و میزانی از کاهش مو از درصد تفاضل تعداد مو در یک سانت متر مربع در جلسات اول و آخر بر تعداد مو تقسیم و در یک سانتی متر مربع در جلسه اول ارزیابی شد . میزان درد با اندکس VAS و درصد عوارض جانبی ( تاول” تغییرات پیگمانتاسیون” اسکار ) در هر ویزیت مورد بررسی و اندوخته ها با آزمون ANOVA وpost hoc توکی و مربع کای آزمایش تجزیه و تحلیل می شود .

یافته ها :

15 نفر آزمایش را به سرانجام رساندند و 10 نفر نیز به دلایل گوناگون از آزمایش خارج شدند . میزان کاهش تعداد موها در قسمت درمان شده 8 ماه بعد از آخرین جلسه درمان با لیزر الکساندریت Nd-YAG و لکساندریت +Nd-YAG با معیار Visiomed مقایسه کردند و تفاوتی بین دستگاه ها در هیچ کدام از لحاظ آماری معنی دار نبود . در این بررسی مقایسه دو به دوی دستگاه ها در میان آنها اختلاف معنی داری دیده نشد .

نتیجه گیری :

دستگاه لیزر مو الکساندریت و Nd-YAG برای حذف دایمی موها بسیار تاثیر گذار هستند در صورتی که استفاده همزمان از لیزر های فوق تنهایی توصیه میشود و استفاده همزمان منجر به کارایی بیشتر نمی شود .

Comments are closed.