لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

دستورات بعد از عمل جراحی زیبایی سینه

دستورات بعد از عمل جراحی زیبایی سینه : همه ما می دانیم که داشتن اندامی متناسب تاثیر خیلی زیادی در اعتماد به نفس فرد دارد . بانوانی هستند که از نافرم بودن سینه ، کوچک یا بزرگ بودن آن رنج می برند ، یا بانوانی که بعد از سرطان نیاز به بازسازی فرم سینه دارند . برای این افراد راه حل عمل جراحی زیبایی سینه می باشد . بعد از عمل جراحی زیبایی سینه ، بایستی یکسری دستورات رعایت شود .از جمله ی این دستورات ، این است که بعد از انجام جراحی زیبایی سینه و پروتز سینه یک هفته استراحت لازم است ، و فرد نباید روی کمر و شکم خم شود ، تا ورم و ناراحتی روی سینه ایجاد نشود . استفاده از یک بالش کوچک در زیر زانو توصیه می شود .

دستورات بعد از عمل جراحی زیبایی سینه

استفاده از آنتی بیوتیک ها بعد از جراحی زیبایی سینه

برای کاهش درد و جلوگیری از عفونت پزشک برای شما یکسری آنتی بیوتیک هایی که معمولا کپسول سفالکسین می باشد تجویز می کند ، این قرص ها را سر ساعت و هر شش ساعت یکبار مصرف کنید . در صورت فراموشی یک نوبت در نوبت بعدی دو تا استفاده کنید . استفاده از این قرص ها را تا 5 الی 8 روز ادامه دهید و در صورتی که مجبور به قطع مصرف دارو شدی ، موضوع را با دکتر خود در میان بگذارید . تا داروی دیگری برای شما تجویز کند .

پزشک همچنین برای شما مسکن بروفن 400 تجویز می کند ، که می توانید از آن هم استفاده کنید . استفاده از این داروه در سه روز اول بایستی سر ساعت باشد . و بعد از آن در هنگام درد می توانید از مسکن استفاده کنید . اکثر بیماران بعد از گذشت 5 الی 7 روز دیگر نیازی به مصرف آن ندارند ، و مصرف استامینوفن ساده یا کدئین باریشان کفایت می کند . به غیر از مواردی که ذکر کردیم ، خودسرانه از مسکن های دیگر استفاده نکنید .

به هیچ عنوان از آسپرین و یا آ اس آ ويا تركيباتي که دارای این دو دارو هستند استفاده نکنید. چرا که استفاده از این موارد ، دو هفته بعد از انجام عمل زیبایی سینه خونریزی را در پی خواهد داشت .

برخاستن از تخت بعد از انجام جراحی زیبایی سینه | ماموپلاستی

بعد از گذشت سه هفته و پنج روز از عمل جراحی زیبایی سینه می توانید از تخت بلند شده و راه بروید . ولی از انجام فعالیت هایی نظیر بالا رفتن از پله ، ورزش های سنگین ، بلند كردن وزنه هاي سنگين و موارد دیگری که تپش قلب را زیاد می کند ، خود داری کنید . خصوصا در حرکت های ناگهانی و شدید یا قوی در بازوها دقت زیادی داشته باشید .

انجام هرگونه حرکتی که منجر به احساس درد شود ، مناسب نیست و بایستی از انجا مآن صرف نظر کنید .

همچنین خواب طولانی مدت و عدم حرکت موجب ایجاد آمبولی لخته میشود . لذا خواب و حرکت بایستی در حد متعادل باشد . برای کاهش خستگی می توانید از یک بالش اضافه در یک پهلو استفاده کتید و با طرف دیگر به طور مناسب جا به جا شوید.

از مصرف غذاهای پر حجم و نفاخ خودداری کتید . و مواظب باشید تا دچار یبوست نشوید ، و به مدت هفت روز بعد از انجام جراحی زیبایی سینه از ملینهای خفیف همانند شربت هیدروکسید منیزیوم استفاده کنید. در صورت مبتلا شدن به نفخ شدید ، هر 6 ساعت یک بار 20 قطره دایمتیکون استفاده کنید .

استفاده از کرست برای افرادی که جراحی زیبایی سینه انجام داده اند به مدت سه ماه از کرست توصیه می شود . استفاده از سوتین خصوصا در هفته ی اول موجب ایجاد درد می شود . از این رو بهتر است از سوتین بزرگ تر و نرم تر استفاده کنید تا فشار سوتین مانع از ترمیم زخم و صدمه جدی به سینه ها نشود .

Comments are closed.