لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

درمان و رفع جای جوش با درمارولر و میکرونیدلینگ , درمارولینگ تراپی

درمان و از بین بردن جای جوش با درمارولر , رفع جای جوش با میکرونیدلینگ , هزینه و قیمت رفع جای جوش با درمارولر و میکرونیدلینگ : باقی ماندن جای جوش در صورت امروز مشکل خیلی از افراد است و برای ان ها بسیار ازار دهنده است و به صورت مستقیم بر زیبایی افراد تاثیر دارد.فرد اگر احساس زیبایی نکند اعتماد به نفس خود را از دست میدهد در بعضی افراد جای جوش به راحتی از بین میرود ولی در بعضی مواقع از بین نمیرود. روش های مختلفی برای از بین بردن جای جوش وجود دارد.

رفع جای جوش با میکرونیدلینگ

یکی از این روش ها استفاده از درمارولر است اما درمارولر چگونه جای جوش ها را از بین میبرد؟و نحوه استفاده ان چگونه است؟

درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ یک از بهترین روش ها برای درمان آکنه اسکار (جای جوش) است.بعد از گذشت چند هفته از دوره درمان نتایج اولیه بهبود کاملا قابل مشاهده است همچنین این روش نسبت به دیگر روش های درمانی مطمئن تر و با عوارض کمتر و از نظر هزینه ارزان تر است.

چگونه زخم و جای باقی مانده از آکنه از بین می رود؟

امروزه جوش صورت و باقی ماندن جای جوش بر روی بدن معضل بسیاری از افراد است. حتی برخی از متخصصین پوست با درمان و از بین بردن جای جوش مشکل دارند. جوش معمولا در دوران نوجوانی به وجود می آید. تقریبا ۸۰ درصد نوجوانان و جوانان با این مشکل روبرو هستند.

چند نوع جوش وجود دارد که هر کدام به نوعی به لایه درونی پوست نفوذ کرده و به آن آسیب می رسانند. آسیب رسیدن به لایه درونی و بیرونی پوست باعث باقی ماندن جای جوش روی پوست می شود. روش های بسیار زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد. بعضی از این روش ها جای جوش را کاملا از بین نمی برد و بعضی دیگر بسیار گران و هزینه بر است. میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر جای جوش را برطرف می کند و از بین میبرد به همین دلیل است که بین همه بسیار محبوب شده است.

میکرونیدلینگ در مقایسه با دیگر روش های قدیمی درمانی بسیار ارزان تر و راحت تر و بدون دردتر است. به همین دلیل امروزه میکرونیدلینگ انتخاب بسیاری از افراد شده است.

از بین بردن جای جوش با درمارولر

قبل از شروع درمان و استفاده از درمارولر نقطه مورد نظر باید به وسیله کرم بی حسی، بی حس شود. این کار ممکن است ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. بعد از بی حسی درمارولر را ۱۵ بار به صورت افقی و عمودی و چرخشی روی پوست قسمت تحت درمان کشیده می شود.طوری این درمان مطمین و راحت است که اگر شما برای درمان و بهبود به کلینیک متخصص مراجعه کرده اید و میکرونیدلینگ روی پوست شما انجام شده است بلافاصله بعد از اتمام کار می توانید به خانه برگردید.

از بین بردن جای جوش با درمارولر

بعد از اتمام استفاده از درمارولر قسمت مورد نظر کمی قرمز و ملتهب می شود. ممکن است استفاده از درمارولر ۱۵ دقیقه تا ۲ ساعت طول بکشد. برای گرفتن نتیجه بهتر باید حتما دوره درمانی خود را کامل کنید. هر دوره درمانی ممکن است ۶ هفته یا بیشتر طول بکشد. این زمان به نوع پوست و نوع عارضه و شدت آن بستگی دارد. تولید کلاژن برای مدت زمان طولانی باعث بهبود و درمان عارضه و مشکل پوستی می شود. برای درمان جای جوش های کم و محدود به ۳ یا ۴ دوره درمانی احتیاج است تا بهبودی پدیدار شود.در کل این دوره ها برای هر فرد متفاوت است زیرا نوع پوست هر شخص و میزان بیماری او متفاوت است.

بعد از میکرونیدلینگ فرد می تواند به زندگی عادی خود برگردد و کار های خود را انجام دهد اما برای اینکه در روند درمان اختلال ایجاد نشود بیماران باید برخی نکات را رعایت کنند مثلا بعد از اتمام استفاده از درمارولر زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید، به مکان های خیلی خشک نروید و سیگار نکشید زیرا ممکن است پوست حساسیت نشان دهد و درمان با مشکل رو به رو شود.

مراقبت های پس از استفاده از درمارولر در خانه چیست؟

بعد از استفاده از درمارولر و بازگشت به خانه شما می توانید از سرم ها و کرم های مکمل و درمانی استفاده کنید. کرم ها و سرم های ضد جوش بسیاری وجود دارد که استفاده از آن ها بی تاثیر نیست. شما می توانید از درمارولر با سایز سوزن ۰٫۲۵ میلی متری در استفاده کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر و سریعتر استفاده از سرم های مکمل همزمان با درمارولر موثر است. بعد از هر بار استفاده از درمارولر آن را با آب داغ و اسپری ضد عفونی کننده استریل کنید و بگذارید خشک شود.

آیا واقعا درمارولر در درمان جای جوش موثر است؟

درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ یک راه نوین. ارزان و راحت برای درمان و از بین بردن جای جوش است. میکرونیدلینگ بسیار موثر و ایمن است زیرا با نفوذ به لایه بیرونی و درونی پوست باعث تولید طبیعی کلاژن می شود. امروزه برای جوان سازی پوست، روشن سازی پوست و درمان انواع اسکار از میکرونیدلینگ و درمارولر استفاده می شود.

میکرونیدلینگ بدون آسیب رساندن به پوست و تنها با ایجاد سوراخ های بسیار ریز در لایه بیرونی پوست یا اپیدرم باعث تولید کلاژن می شود. با تولید طبیعی کلاژن عارضه و مشکل پوستی درمان می یابد. بدون عوارض بودن و ایمن بودن میکرونیدلینگ باعث شده است امروزه این روش درمانی انتخاب بسیاری از متخصصین و مراجعه کنندگان آن ها باشد.

شما بعد از گذشت چند جلسه از شروع درمان به نتایج دلخواه خود دست خواهید یافت و این نتایج دائمی و همیشگی خواهد بود. البته طول دوره درمانی و رسیدن به نتیجه دلخواه بستگی به نوع عارضه پوستی و شدت آن دارد. اگر شما می خواهید جای جوش های خود را درمان کنید میکرونیدلینگ و درمارولر بهترین انتخاب است.زیرا این روش تاثیری هم مرتبه با لیزر دارد .

برخی موارد استفاده از میکرونیدلینگ :

  1. جوانسازی و رفع چین و چروک پوست
  2. موثرترین روش درمان جای جوش و آکنه دراین روش منافذ بسیارریزی که درپوست ایجاد می شوند موجبات نفوذ عروق جدید و رشته های کلاژن به کف اسکار آکنه را فراهم می نماید.

این روش بسیار ایمن است و تاکنون عارضه جدی گزارش نشده است. بروز این عوارض نیز بسیار نادر است. اما می تواند در موارد نادر عوارض زیر را داشته باشد :

  • ایجاد آلرژی در بیمارانی که به آلرژی پوستی به مواد فلزی مبتلا هستند.
  • برای بیمارانی که دارای آکنه پیشرفته هستند، ممکن است جوش ها پاره شوند و درمان برای این بیماران باید با مراقبت انجام شده و یا تا سپری شدن فاز التهابی به تعویق انداخته شود.
  • پیگمانتاسیون، در صورتی که فشار زیادی حین درمان با درماپن استفاده شود.
  • Cutaneous Eruptions (کهیر یا جوش)
  • التهاب
  • خارش یا احساس سوزش
  • تبخال

همچنین شما می توانید از درمارولر در کلینیک متخصص یا در خانه استفاده کنید.

Comments are closed.