لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

علت و درمان سرد مزاجی زنان قبل و بعد از یائسگی با لیزر مونالیزا تاچ

علت و درمان سرد مزاجی زنان قبل و بعد از یائسگی با لیزر مونالیزا تاچ : سرد مزاجی که با نام های داشتن میل جنسی کم و یا کمبود میل جنسی نیز شناخته می شود . در بین بانوان یک اختلال جنسی شایع محصوب می شود . بانوان در دوره ی یائسگی تغییرات زیادی را در بدن خود تجربه می کنند که نمونه آن خشکی واژن که کاهش یافتن هورمون استروؤن و نزدیکی های دردناک علت های اصلی آن می باشند . میل بانوان به ایجاد رابطه ی جنسی این تغییرات پی در پی کاهش می دهد . کسانی که با این تغییرات منفی مواجه هستند می توانند بوسیله ی لیزر مونالیزا تاچ این تغییرات را به حداقل رسانده و کاهش دهند . لیزر مونالیزا تاچ که یک روش تاثیر گذار و بسار سریع و بدون احساس درد , هورمون هایی که در طول یائسگی از دست رفته اند را جبران می کند .

درمان سرد مزاجی با لیزر مونالیزا

عوامل وعلت های سرد مزاجی

تمایلات جنسی شامل بیش از صدها رفتار و احساساتی که آمیخته از عشق و احساسات نفسانی و عاشقانه , التماس و تمایل و احساس امنیت و صمیمیت است . پس با این حال سرد مزاجی می تواند از عواملی همچون روش های زندگانی و عاطفی و یا عوامل جسمی و پزشکی نشات بگیرد .

علت های سرد مزاجی ازنظرپزشکی

یائسگی و روابط زناشویی : یکی ازعلت های اصلی عدم تمایل جنسی و یل سرد مزاجی در بانوان یائسگی می باشد . از ویژگی های اصلی یائسگی , کاهش یافتن هورمون استروژن , تستوسترون , و پروژسترون که باعث سرد مزاجی شده ودر نهایت باعث عدم تمایل فرد به ارتباط جنسی می باشد .

تاثیرات داروئی : برخی از داروهایی مانند داروهای ضد افسردگی و قرص ضدبارداری و داروهای ضد فشار خون که با تجویز پزشک مصرف می شوند , به علت اثراتی که آن ها بر انتقال پیام رسان های شیمایی و هورمون های جنسی , وارد می کنند باعث اختلال در تحریک , تمایل جنسی و اوج لذت جنسی ( ارگاسم ) در بانوان می شود .

علت عاطفی سرد مزاجی

داشتن تجربه ی جنسی ناهنجار در گذشته ی فرد همانند زنای با محارم , خشونت و یا تجاوز جنسی , داشتن فاصله ی احساسی و عاطفی از همسر , مشکلات ارتباطی وعاطفی که حل نشده اند , سوءتفاهمات و مشاجرات , تابوهای شخصی و یا دفع کردن احساسات , از علت های عاطفی سرد مزاجی در بانوان می باشد . هینطور احساس گناه , شرم , اضطراب , افسردگی و یا خستگی را بیشتر زنان در موقع معاشقه تجربه می کنند . ترس از بیماری های مقاربتی و یا ترس از بارداری نیز می تواند علت دیگری در کاهش تمایل جنسی باشد . نداشتن اعتماد به نفس و همین طور عزت نفس پایین هم از علت های دیگر سرد مزاجی بانوان به شمار می آیند .

علت فیزیکی سرد مزاجی

در ایجاد سرد مزاجی در بانوان می توان از عوامل فیزیکی زیادی نام برد .که عملکرد ضعیف جنسی مرد , خشک شدن واؤن , احساس ناراحتی و یا احساس درد هنگام مقاربت , معاشقه کوتاه مدت , بی خوابی , خستگی و یا احساس ضعف , آسیب های وارده به اعصاب که ناشی از جراحی و تروما می باشد , نداشتن تعادل هورمونی , سوءمصرف مواد مخدر و مشکلاتی که به علت ناراحتی هایی زنانه ایجاد می شوند نمونه ی این علت ها می باشند . داشتن اطلاعات در تمامی علت های سرد مزاجی می تواند کمک شایانی به بانوانی که مبتلا هستند کرده  وباعث تسریع در روند علت درمان می شود .

یائسگی و نقش آن در سرد مزاجی

کاهش یافتن میل جنسی یکی از بیشترین عوارض در زمان یائسگی می باشد . این مشکل در برخی از بانوان به قدری شدید است , که در زمان مراجعه به پزشک آن را به نام بیماری اختلال کمبود میل جنسی ( HSDD ) تشخیص می دهند .

تخمدان یک زن با افزایش یافتن سن و رسیدن به دوره ی پیش از یائسگی , توانایی خودرا برای تولید کردن هورمون ها مانند استروزن از دست می دهد . تاثیراتی که با کاهش سطح استروژن این است که انعطافی وقابلیت ارتجاعی دیواره ی واژن , کایتوریس و وولو از دست رفته و غالبا خشک و تحریک پذیر می شوند . خشکی واژن غالبا اکثرا با کمبود استروزن پدیدار می شود . این مشکل امکان دارد باعث احساس درد در زمان مقاربت شده و همچنین بر شدت ارگاسم تاثیر گذار می باشد .

هورمون دیگری که نقش بسزایی در میل جنسی دارد تستوسترون است , که به دلیل دوره ی یائسگی کاهش می یابد . یکی از تصورات اشتباه این می باشد که برخی فکر می کنند که بدن زنان بدون هورمون تستوسترون بوده و فقط مردان این هورمون را در بدن خود دارند . با اینکه این هورمون چه درمردان و چه در زنان یک هورمون بسیار مهم و ضروری می باشد . سطح تولید آن در بدن زنان و مردان تنها تفاوت آن است . سطح مکفی هورمون تستوسترون با تمایل جنسی سالم در ارتباط بوده و یکی از علت های حتمی اختلال HSDD تستوسترون پایین می باشد .

درمان کاهش میل جنسی ( سرد مزاجی ) در دوره ی یائسگی

برای رفع مشکلات در ارتباط به عملکرد جنسی , میل جنسی و صمیمیت , روش های متعددی وجود دارد . در زیر به بعضی از اقداماتی که می تواند به فرد کمک کند اشاره کرده ایم .

لیزر مونالیزا تاچ برای درمان سرد مزاجی دوران یائسگی

لیزر مونالیزا تاچ , یک روش درمانی برای درمان آتروفی تناسلی که در دوره ی یائسگی لیجاد می شود می باشد بانوانی که چهار ویا پنج دهه از سن آنها گذشته , و دوره ی سخت یائسگی را پشت سر می گذارند , بااین روش که مورد تائید FDA هم هست , می توان درمان شوند .

در اولویت قرار دادن فعالیت جنسی

در اولویت قرار دادن فعالیت های جنسی و همچنین مقاربت به صورت کاملا منظم مسئله بسیار مهم در دوران یائسگی می باشد . واژن امکان دارد بدون فعالیت جنسی , تنگ تر و کوچک تر شده و باعث ناراحتی و احساس درد درزمان مقاربت می شود .

مشاورازدواج و روابط زناشویی ( در صورت نیاز )

کیفیت رابطه , در مورد مسئله ی تمایل جنسی بانوان اهمیت اهمیت بسیار زیادی دارد . صادق بودن بانوان با خودشان در این مورد ضروری است . مشاور ازدواج مناسب و روابط زناشویی سالم نقش بسزایی در خوشبختی همسران در طول سالیان زندگی مشترک دارد . انجام مشاوره ها تخصصی وقتی مهم است که تمایل جنسی کاهش یافته و فرد رابطه ی جنسی را متوقف کرده است . برای اینکه کمکی بر بهبود یافتن صمیمیت و افزایش روابط با همسر خود درباره ی احساسات خود صادق باشید و بدون هیچ کم وکاستی از احساس ترس , خشم از ایجاد رابطه ی جنسی با شریک زندگی تان صحبت کنید .

تمرکزبر روی صمیمیت , نه فقط بر رابطه ی جنسی

احساس رضایت و لذت بردن در مواقع همراهی و یا نزدیکی با همسفر زندگی خود بوسیله ی روش های دیگر ( علاوه بر رابطه جنسی ) باعث افزایش تمایل جنسی می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیز مونالیزا تاچ مطالب زیر را بخوانید :

لیزر جوانسازی واژن

رفع تیرگی واژن و سفید کردن آن

دستگاه لیزر مونالیزا SHR

Comments are closed.