لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

درمان تیرگی زیر چشم با درمارولر

درمان تیرگی زیر چشم با درمارولر : امروزه مشکل بسیاری از افراد تبرگی ها و سیاهی هایی است که در دور چشم ان ها به وجود می اید که علل مختلفی دارد مثلا استرس و بی خوابی که . تیرگی زیر چشم شما را پیر و خسته نشان می دهد. خستگی و استرس باعث تغییر رنگ رنگدانه های زیر چشم و در نهایت تیرگی می شود. اما به راحتی از بین نمی رود ولی با درمارولر می توان ان را درمان کرد.

درمان تیرگی زیر چشم با درمارولر

. سیاهی و گودی زیر چشم، یکی از اولین مشکلاتی است که افراد با آن مواجه می‌شوند. ایجاد حلقه ای سیاه در اطراف چشم، به ویژه زیر چشم مشکل شایعی در خانم ها و آقایان است. روش های زیادی برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد از جمله: کرم های روشن کننده، لیزر، تزریق ژل و… اما درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ یک روش کاملا جدید و نوین برای رفع تیرگی زیر چشم شناخته شده است.

تحقیقات نشان می دهد درمان با درمارولر باعث از بین رفتن کامل تیرگی زیر چشم می شود. از خانم های بین 21 تا 61 سال خواسته شد تا داوطلبانه در این تحقیقات شرکت کنند. در طول تحقیق برای از بین بردن تیرگی زیر چشم از روش میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر و 10% از محلول موضعی اسید تری کلرواستیک (محلولی برای از بین بردن کک مک و لکه و تیرگی است) استفاده کردند. تقریبا همه داوطلبان بعد از استفاده از درمارولر نتایج قابل قبولی را بدست آوردند. بعد از اتمام استفاده از درمارولر همه داوطلبان در مورد این روش نظرات مثبتی داشتند از جمله:

  • درد بسیار کمی داشت
  • هیچ ورمی ایجاد نشد
  • التهاب و قرمزی پوست بسیار کم بود

بعد از این تحقیقات ثابت شد برای رفع تیرگی زیر چشم استفاده از روش میکرونیدلینگ و دستگاه درمارولر بسیار خوب وعالی جواب می دهد. روش های متعددی برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد اما درمان با دستگاه میکرونیدلینگ نتایج بسیار قابل قبول تری را ارائه داده است همچنین این روش از نظر وقت و هزینه بسیار به صرفه تر از دیگر روش ها مانند لیزر، تزریق ژل، جراحی و غیره است.

چرا برای رفع تیرگی زیر چشم از درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ استفاده می شود؟

یکی از مهم ترین دلیل های که باید برای درمان تیرگی رود چشم از درمارولر استفاده کرد این است که این روش بسیار راحت و ساده است. شما برای استفاده از این روش نیازی به مراجعه به کلینیک ندارید و خیلی راحت می توانید آن را در خانه انجام دهید. میکرونیدلینگ یا درمان با درمارولر روشی کاملا آسان و راحت است و هیچ گونه عوارضی تاکنون نداشته است. این روش با کمترین هزینه سریع ترین و بهترین نتیجه را به شما می دهد.

میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر باعث افزایش چشمگیر فیبرهای الاستیک در پوست می شود و ضخامت پوست را افزایش می دهد. این اثر موجب نتایج چشمگیری در بهبود تیرگی زیر چشم می شود. میکرونیدلینگ به طور موضعی لک ها و تیرگی زیر چشم را درمان میکند. استفاده از یک دوره ی درمانی درمارولر به تحریک رشد کلاژن و الاستین کمک می کند و در نتیجه موجب تقویت و سفت شدن پوست و از بین رفتن سیاهی زیر چشم می شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود ما از این روش استفاده کنیم برای مثال در استفاده از لیزر ، عمق نفوذ و تاثیر لیزر در حد لایه سطحی اپیدرم بوده اما در میکرونیدلینگ عمق نفوذ سوزن ها به لایه درم می باشد و روند کلاژن سازی و بازسازی پوست با افزایش جریان خون موضعی در این لایه عمقی تحریک می شود به دلیل داشتن چنین ویژگی هایی درمان به روش میکرونیدلینگ را اکثر متخصصان توصیه و انتخاب می کنند.

Comments are closed.