لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

حرکتی برای 2 سال جوان تر شدن صورت , یوگای صورت

حرکتی برای 2 سال جوان تر شدن صورت

حرکتی برای 2 سال جوان تر شدن صورت ، یوگای صورت ،جوانی چهره با یکسری حرکات پیشنهادی یوگای صورت : ظاهر شدن چین و چروک ، شلی و افتادگی پوست زیبایی و جوانی صورت را از بین می برد . برای جوان شدن صورت ، رفع چین و چروک و داشتن گونه های پر ضروری است . برای این منظور ، راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد . برخی از روش ها و راهکارها ارزان و بی درد سر هستند ، در ادامه ی این مقاله به بررسی این روش ها و راهکارها می پردازیم .

راهکاری ساده برای جوان شدن صورت ، با یوگای صورت چهره را 2 سال جوان تر کنید

 جوانی چهره با یکسری حرکات پیشنهادی یوگای صورت

جوانی چهره با یکسری حرکات پیشنهادی یوگای صورت

پیری فرآیندی گریز ناپذیر است ، با گذشت سن و به مرور زمان و بر اثر یکسری عوامل داخلی و بیرونی خط و خطوط ناخوشایندی روی چهره ظاهر می شود . این فرآیند برای هیچ کس علی الخصوص زنان خوشایند نمی باشد ، ولی با وجود روش های برای رفع چین و چروک دیگر جای نگرانی برای هیچ کس وجود ندارد .از این رو راهکارهای رفع چین و چروک بسیار مورد استقبال مورد استقبال همه است .

برای جوانسازی پوست روش های مختلفی از جراحی گرفته تا مصرف یکسری محصولات وجود دارد . ولی هدف ما در این مقاله معرفی محصول یا جراحی نمی باشد و بلکه یکسری حرکت ساده برای جوان شدن پوست را به شما معرفی می کنیم .

تاثیر حرکات ورزشی در جوان تر شدن صورت گریز ناپذیر است . مطالعات نشان داده که چهره ی یک زن 50 ساله بعد از 20 هفته از انجام این تمرینات و حرکات ورزشی ، بسیار تغییر کرده و جوان تر شده است .

یوگای صورت بهترین ورزش و حرکت برای جوان شدن صورت

یوگای صورت دارای فواید زیادی است ، و باعث زیبایی و جوان شدن چهر می شود . حرکات موجود در یوگای صورت ، با افزایش اندازه عضلات و پرکردن گونه ها باعث جوان شدن صورت می شود .
دانشمندان بر این باورند که ، حرکات ورزشی یوگا برای زنان بسیار مورد رضایت است . اما زیاده روری در انجام این حرکات نتیجه ی عکس خواهد داشت .

دکتر “مراد عالم” 16 زن سالم بین 40 تا 65 سال دارای پوست چروکیده را مورد بررسی قرار داده است . این داوطلبان در در کلاس یوگای صورت که 2 مرحله 90 دقیقه ای داشت شرکت کرده ؛ سپس بعد از اتمام این دوره به مدت 8 هفته هر روز 30 دقیقه یوگای صورت را تکرار کرده و طبق پیش بینی نتیجه ی بسیار عالی کسب کرده اند .

در این میان برخی از زنان بیشتر علاقه نشان داده و دورا تا به مدت 20 هفته ادامه دادند ، با انجام این کار بدون پرداخت هیچ گونه هزینه یا مصرف هیچ گونه ماده ی شیمیایی ، چهره آن ها را 2 تا 3 سال جوان تر شده است .

جوانی چهره با یکسری حرکات پیشنهادی یوگای صورت

حرکت ساچمو و صورت شیر

این حالت چهره ی یک ترومپت نواز است.

برای انجام حرکت صورت شیر هر دو گونه را با هوا پف دهید، سپس هوا را از گونه به گونه منتقل کنید. این حرکت را تا زمانی که نفس دارید انجام دهید و سه بار کامل آن را تکرار کنید . وقتی نفستان برید بایستید . سپس دوباره این کار را انجام دهید. با انجام این ورزش تمام ماهیچه های گونه تمرین کرده و چین های لپ ها باز می شود . شیپور زن ها همیشه دارای گونه های پر هستند .

حرکت صورت شیر برای جوان شدن صورت

رها کردن زبان

توصیه می شود که زبانتان را برای 6 ثانیه به همین حالت نگه دارید . این حالت را حتی اگر اشک از چشمانتان جاری شود ، ادامه دهید . این کار هیجان انگیز است ، و با انجام آن جریان خون در صورت شما بیشتر جاری می شود .

چشمان

در حالت بسته دو مردمک چشم را وسط پیشانی در بین دو ابروی خود متمایل کرده و تمرکزتان را در همان قسمت جمع کنید . با انجام این تمرین عضلات شما رها شده و انگشتان پایتان آرامش می یابد .

مرا شگفت زده کن

تا جای ممکن ، چشمان خود را همانند حالتی مه سورپرایز شده اید ، باز نگه دارید . اما سعی داشته باشید که ، قسمت بالای چشم حرکتی نداشته باشد . در این حالت 5 تا 10 ثانیه به یک نقطه خیره شوید و 4 بار این حرکت را تکرار کنید . به مدت جایی که می توانید چشمانتان را باز کنید(مثل حالت سورپرایز شدن) اما سعی کنید قسمت بالای چشم حرکتی نکند، در این حالت به یک نقطه برای 5 تا 10 ثانیه خیره شوید و این حالت را 4 بار تکرار کنید.

Comments are closed.