لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

جراحی زیبایی پهلو

جراحی زیبایی پهلو : جراحی زیبایی پهلو و شکم در کشور ما جز جراحی های است که بیشتر مراجعه کنندگان برای این جراحی را خانم ها تشکیل می دهند و به یکی از جراحی های پرطرفدار در بین خانم ها تبدیل شده است. خب کاملا مشخص است برای کسی که دچار تناسب نرمال نیست و چربی شکم و پهلو دارد مشکلاتی در اجتماع و زندگی شخصی اش به وجود بیاید. امروز با این روش جراحی ها باید با تمام مشکلات خداحافطی کنید.

روش آب کردن شکم و پهلو بسیار سخت و مشکل ساز است و نیاز به تمرینات سخت و فعالیت های ورزشی خاصی دارد که فرد در بعضی اوقات به خاطر بزرگی شکمش قادر به انجام آن حرکات نیست. این افراد از برجستگی و چاقی بیش از حد این ناحیه، شلی و افتادگی پوست شکم و پهلو و یا وجود ترک های فراوان در پوست شکم و پهلو ها بسیار رنج می برند و حتی برای یک خرید ساده و برای این افراد پیدا کردن لباس مناسب باید سختی بکشند چون بخاطر شکم بزرگ و پهلوهای آویزان نمی توانند هر لباسی را بپوشند؛ و همان طور که گفتیم در بسیاری از موارد انجام حرکات ورزشی برای فرد دشوار می شود حتی انجام یک پیاده روی ساده چون دچار کمر درد می شوند.

جراحی زیبایی پهلو

بیشتر بخوانید : جراحی زیبایی شکم

همان طور که گفتیم بیشتر افراد مراجعه کننده برای جراحی زیبایی شکم و پهلو خانم ها هستند، زیرا بیشتر خانم ها بخاطر انجام زایمان های متعدد زیبایی اندام و در بیشتر مواقع زیبایی شکم خود را از دست می دهند بله همان طور که گفتیم بارداری یکی از مهم ترین علل در تغییر حالت شکم فرد است و یکی از علل و عوامل افزایش چربی های دور شکم است. البته بسیاری از خانم ها پس از زایمان موفق به کاهش وزن خود می شوند و حتی اندام های خود را لاغرتر می کنند. ولی وقتی چربی های شکمی انباشته شده در شکم و پهلو را نمی توانند دفع کنند ناامید می شوند و آنها برای بدست آوردن زیبایی سابق خودشان انجام جراحی زیبایی شکم و پهلو را انتخاب می کنند که این روش می تواند آن ها را در رسیدن به اندام رویایی شان کمک کند.

بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی درباره چربی ناحیه شکم این عقیده را دارند که چربی های دور شکم با سایر نقاط بدن متفاوت اند و برای از بین بردن آن ها باید تلاش بیشتری کرد.

عوامل دیگری که بعد از بارداری بر روی چاقی شکمی تاثیر دارند :

  • داشتن فعالیت بدنی کم و بی تحرکی
  • استفاده مکرر و داوم از غذاهای پرچرب و ناسالم
  • ژنتیک : ژنتیک هم عامل حدود ۵۰ درصد بروز چاقی دور شکمی است.
  • اختلال در هورمون ها باعث بروز مشکلات متابولیکی و چاقی به خصوص چاقی شکمی می شود.

پس همان طور که گفتیم تجمع چربی در ناحیه ی شکم و پهلوی فرد علاوه بر اینکه تناسب اندام فرد را بدشکل می کند. به سلامتی فرد نیز آسیب می زند؛ بنابراین در گام اول لازم است که چاقی شکمی کنترل شود چون در صورت کنترل نکردن احتمال بروز بیماری ها و مشکلات قلبی و همچنین بیماری های دیگر را بالا می برد و خطرناک است.

در بخش قبل گفتیم که امروزه انجام جراحی زیباییی در به دست آوردن تناسب ایده آل برای خانم ها یکی از موثرترین روش ها است و جراحی پلاستیک می تواند نقش قابل توجهی در برگرداندن این تناسب و اصلاح مشکلات ظاهری چاقی داشته باشد. شما برای اینکه به یک نتیجه ایده ال و مطلوب جهت رفع چربی های شکم و پهلوی خودتان برسید در اولین گام شما باید توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک تحت معاینه دقیق قرار بگیرید و بعد از تشخیص نوع چاقی در شکم و پهلوی شما نسبت به اصلاح آن اقدام گردد.

برای از بین بردن بزرگی شکم و پهلو ، بیماران به دو گروه تقسیم می شوند:

  • بیمارانی که دچار شکم و پهلوی بزرگ هستند و برای این افراد بهترین روش لیپوساکشن و لیپولیزر است.
  • این گروه از مراجعه کنندگان افرادی هستند که بخاطر داشتن شکم بزرگ عضلات شکم ان ها شل و پوست شکم ان ها دارای ترک های زیادی شده است که ایت بیماران باید جراحی زیبایی شکم و پهلو ( ابدومینوپلاستی ) انجام دهند.

بیشتر بدانید : ابدومینوپلاستی

لیپوساکشن : این روش جراحی امروزه در نقاط مختلف دنیا به ویژه ایران به یکی از رایج ترین روش های زیبایی بدن تبدیل شده است؛ زیرا در این روش و با لیپوساکش می توان هر نقاط از بدن که چربی اضافه داشت را با استفاده از ایجاد برش های ریز به صورت انتخابی حذف کرد و در نتیجه ای که می توان گرفت این روش جراحی باعث ایجاد ظاهر صاف تر و یکنواخت تر با کمترین زمان نقاهت می شود. پس گفتیم که جراحی با روش لیپوساکشن یک تکنیک جراحی مؤثر برای بهبود بخشیدن به شکل و نمای ظاهری اندام و تناسب فرد صورت می گیرد. روش لیپوساکشن را می توان به جز ناحیه شکم و پهلوها در نقاط مختلف بدن مثل بازوها، پشت، باسن، ران، ساق پا، صورت و گردن به کار برد.

لیپولیزر : در این روش که مثل روش انجام لیپوساکشن است و همان مزیت های لیپوساکشن را دارد. چربی های تجمع شده با امواج اولتراسونیک یا امواج لیزری سوزانده می شوند و در نهایت مانند روغن مایع از طریق شکاف ایجاد شده از بدن خارج می شوند این چربی ها را نمی توان برای تزریق در سایر نقاط بدن استفاده کرد.

آبدومینوپلاستی : درباره جراحی زیبایی شکم ( آبدومینوپلاستی ) باید گفت که این نوع جراحی یک نوع جراحی پلاستیک شکمی است که با این روش چربی و پوست اضافه به طور کامل از محل بر داشته می شود؛ و امروزه به یکی از قدرتمندترین عمل های جراحی در بین سایر جراحی ها شناخته شده است. به کمک این جراحی می توان به سفت کردن، تغییر شکل و بازگرداندن شکم (شل و افتاده) به حالت اولیه خود اقدام کرد.

در جراحی آبدومینوپلاستی اندازه طول برش به اندازه چربی شکم است هر چقدر که چربی زیاد باشد اندازه برش زیاد می شود. پس این برش زیر شکمی به مقدار پوست اضافه ای بستگی دارد که انجام می شود. پوست در این جراحی به سمت بالا به سوی قفسه سینه و ماهیچه سفت می شود. در این روش جای هم ناف جا به جا می شود و بسته به حجم عمل جراحی ناف جدید ساخته می شود و یا در صورتی که حجم شلی پوست زیاد نباشد از همان ناف قبلی بیمار استفاده می شود. پس در آبدومینوپلاستی تمام پوست های و اضافی و تمام ترک ها برداشته می شود. جراح زیبایی شما شاید ترکیب لیپوساکشن با جراحی باز شکم را برای نتیجه بهتر پیشنهاد کند.

در جراحی زیبایی شکم چه مقدار پوست برداشته می شود؟

این مقدار پوست برداشته شده در جراحی بستگی به مقدار افتادگی و شلی شکم فرد بیمار بستگی دارد. هر چقدر که شکم بزرگ تر چین و چروک ها بیشتر باشد برداشت پوست در جراحی بیشتر می باشد و اگر افتادگی کمتر بود پوست کمتری س مقدار برداشتن پوست در افراد مختلف متفاوت می باشد. برای داشتن شکمی صاف و عاری از هرگونه چربی تمام چربی های زیر ناف و تمام پوست های اضافه برداشته خواهد شد و تمام ترک های زیر ناف برداشته می شود و به این ترتیب یک شکم صاف و بدون چربی خواهید داشت.

Comments are closed.