لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

جراحی زیبایی سینه چه عوارضی در پی دارد ؟

جراحی زیبایی سینه چه عوارضی در پی دارد ؟ : داشتن سینه هایی زیبا و جذاب و متعادل از عوامل تاثیر گذار بر اعتماد به نفس بانوان به شمار می رود . از این رو زیبایی سینه یک موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد و طرفداران زیادی در بین بانوان دارد . بسیاری از بانوان که از مشکل افتادگی سینه و کوچک بودن و عدم متعادل بودن اندازه ی سینه ها رنج می برند .

برای حل مشکل خود به عمل جراحی زیبایی سینه روی می آورند . مانند هر عمل جراحی دیگر عمل جراحی زیبایی سینه نیز خالی از عارضه نمی باشد . ما در این مقاله قصد داریم به بررسی عوارض ناشی از عمل جراحی زیبایی سینه بپردازیم . باید بگوییم که انتخاب یک جراح مناسب می تواند عوارض ناشی از عمل جراحی زیبایی سینه را به حداقل برساند ، و یا اصلا عواراضی وجود نداشته باشد . و نکته ی دیگر هم این است که همه ی عوارض در همه ی افراد ظاهر نمی شود .

جراحی زیبایی سینه

برخی از این عوارض ناشی از جراحی زیبایی سینه عبارتند از :

  1. بد فرم شدن شکل سینه : این عارضه در صورتی که چزشک جراح تخصص کافی را داشته باشد ، و بیمار در انتخاب جراح دقت کافی و لازم را داشته باشد ، مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد .
  2. عدم تقارن سینه ها : این مورد هم بستگی به تخصص و تجربه پزشک دارد و به ندرت رخ می دهد . ولی در مواردی سینه ی جراحی شده تقارن کافی و لازم با سینه ی دیگر را ندارد .
  3. در برخی از موارد امکان دارد ، تمام پوست هاله یا نوک آن از بین برود .
  4. امکان باقی ماندن جای اسکار و برش وجود دارد .
  5. امکان سیاه شدن و از دست رفتن محل رسیدن برش های جراحی پوست وجود دارد .
  6. امکان تجمع مایع و خون در عمل جراحی زیبایی سینه وجود دارد .
  7. در برخی از بیماران ممکن است ، جای زخم دچار عفونت شود ، البته با رعایت نکته های بهداشتی و دستورالعمل های جراح این امر به ندرت رخ می دهد .
  8. امکان از دست رفتن حس نوک سینه به صورت دائمی یا موقت وجود دارد .
  9. امکان اختلال در شیردهی وجود دارد .
  10. عوارض ناشی از بیهوشی مربوط به عمل جراحی سینه گریز ناپذیر است .
  11. امکان دارد به دلیل نکروز بافت های چربی سینه ، تودهه ای سفتی ایجاد شود .
  12. اگر جراح در ترمیم برش جراحی دقت لازم را به خرج ندهد ، امکان دارد سینه بدفرم شده و شکل طبیعی خود را از دست دهد .
  13. در برخی از افراد نیاز مجدد به عمل جراحی زیبایی سینه وجود دارد .

Comments are closed.