لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

تاثیر یائسگی بر روابط جنسی و رفع علائم یائسگی با لیزر مونالیزا

تاثیر یائسگی بر روابط جنسی و رفع علائم یائسگی با لیزر مونالیزا : هر خانمی که در سن یائسگی است , از لحاظ جنسی می داند که از چه چیز هایی لذت می برد . با بالا رفتن سن و شروع یائسگی تغییرات بسیاری در زندگی آنها ایجاد می شود . در ادامه تاثیر یائسگی بر زندگی روزمره و روابط جنسی آشنا خواهیم شد با این روند بیش از 40% از بانوان با بالا رفتن سن و یائسگی از مشکلات جنسی و و واژن ( اتروفی واژن ) یا پیری واژن رنج می برند . در حقیقت علت آتروفی واژن کاهش استروژن است . با مرور زمان دیواره ها واژن نازک تر می شود . و به دنبال این تغییرات , خاصیت ارتجاعی طبیعی و رساندن خون کاهش می یابد .خاصیت لغزندگی واژن به دلیل خشک وباریک شدن غشاء مخاطی محافظ واژن کاهش می یابد . وقتی که تعادل طبیعی اسیدیته ( PH) میحط داخلی بهم می خورد , می تواند سلامتی و عملکرد واژن را به چالش بکشد .

تاثیر یائسگی بر روابط جنسی

تاثیر یائسگی بر عملکرد جنسی

گذشتن از مرحله ی بلوغ خود وبدنتان چگونه تغییر پیدا کرد را به یاد بیاورید . مرحله ای که احساس می شد که هر چیز از حالت طبیعی خود خارج شده است . در برخی موارد هم یائسگی به این حالت باشد . با متحمل شدن بدن به افزایش تغییرات در بیشتر موارد تاثیر زیادی دارد . که احتمال دارد تاثیر منفی بر تمایل و ارضای جنسی , شامل این تغییرات می باشد . امکان دارد در دوره یائسگی بانوان برخی از مواردی که در زیر اشاره شده تجربه کنید .

کاهش یافتن تمایل جنسی

ترس از دست دادن میل جنسی , یکی از نگرانی های بزرگی که بیشتر زنان در دوران یائسگی با آن مواجه هستند . کمبود استروژن باعث سرد مزاجی زنان در طول یائسگی می شود , این می تواند عملکرد جنسی زنان را در دوران یائسگی تغییر دهد . زنانی که دچار یائسگی هستند در طول یائسه بودن متوجه می شوند که همچون گذشته به آسانی وراحتی تحریک نمی شوند . و در مقابل لمس و نوازش حساسیت کمی نشان داده و علاوه بر اینکه باعث ایجاد تغییرات احساسی که غالبا به همراه یائسگی مشود , می تواند تمایل جنسی را کاهش دهد .

مثلا : گشادی واژن می تواند علاقه ی یک زن به رابطه جنسی را کاهش داده و ناتوانی در تحریک شدن را افزایش دهد . روش های متفاوتی برای درمان سرد مزاجی زنان وجود دارد . که با استفاده از درمان با لیزر مونا لیزا تاچ می توانید باعث از بین رفتن این احساس شده واز ناراحتی هایی که از بی میلی جنسی شما را تحت تاثیر قرار داده رهایی یافته و یک بار دیگر همچون گذشته از نزدیکی با همسر خود نهایت لذت را ببرید .

افزایش خشکی واژن

یائسگی باعث می شود نغییراتی در سطوح استروژن ایجاد شود . استرادیول , شکل فعال استروژن در مرحله ی پیش یائسگی , با افت مواجه شده واسترون به منبع اصلی استروژن تبدیل می شود . استرون شکل تضعیف شده ی استروژن است . که به علائم و نشانه هایی که به یائسگی مربوط می شود منجر می شود . این فرایند می تواند باعث افزایش خشکی واژن شده و رابطه ی جنسی را هر چند به مدت کوتاه لذت بخش تر کند .

احساس درد در هنگام نزدیکی

17 الی 45 درصد از بانوانی که در دوران یائسگی نزدیکی داشته اند احساس درد را گزارش داده اند . این احساس می تواند به دلیل افزایش یافتن خشکی واژن و یا نازک شدن بافت آن باشد . همین طور می تواند این احساس از ناراحتی خفیف تا احساس درد شدید در حال تغییر باشد .

تعریق شبانه و گر گرفتگی

این دو می تواند بر عکس آرامش و رابطه ی خاص عاشقانه باشند . علائمی همچون احساس گرمای شدید و غیر قابل تحمل , غالبا با تعریق همراه بوده و می تواند حتی احساس ترس از قرار داشتن در مکانهای بسته نمایان می شود . در کل گر گرفتگی در بانوان یکی از شایع ترین عوارض در سن یائسگی می باشد .

پریود های نامنظم

این فرایند باعث می شود که زمان داشتن یک رابطه ی جنسی ناگهانی دشوار باشد .

بی اختیاری ادراری استرسی

این مشکل گاهی اوقات در هنگام رابطه ی جنسی و یا در هنگام رسیدن به اوج جنسی می تواند ایجاد شود .

چه راه هایی که برای درمان علائم و نشانه های آزاردهنده در یائسگی وجود دارد ؟

این مرحله از درمان با اینکه به بالاترین میزان داشتن انظباط شخصی نیازدارد ولی مقدار خطر در این مرحله خیلی کم بوده و یا به عبارتی بسیار ایمن است . در بیشتر مواقع , بعضی از تغییرات جزئی در سبک زندگی , باعث می شود , مزیت های بزرگی در مبارزه با نشانه های یائسگی و در به دست آوردن سلامتی سطح بالایی , در اختیار فرد قرار دهد .
روش هایی که باعث کاهش استرس مانند یوگا و یا مدیتیشن , همراه با ورزش های دقیق و بسیار منظم و رژیم غذایی قابل بهبود یافته می تواند یک درمان طبیعی بسیار مناسب وایده الی باشند . علی الخصوص رژیم غذایی که می تواند بهترین راه حل این بحران لقب بگیرد . مطالعات حکایت از این دارند که رژیم های غذایی که دارای مواد غذایی که باعث افزایش سطح استروژن ( همانند سویا ,سیب , یونجه , گیلاس , سیب زمینی , برنج , گندم وسیب زمینی شیرین ) درمان های طبیعی بسیار مناسب و تاثیر گذاری برای یائسگی به شمار می آیند .

طب جایگزین

این مرحله از چندین نوع متفاوت درمان تشکیل می شود . مهم ترین نوع درمان بهره بردن از تکمیل کننده های گیاهی می باشد . ولی با این حال امکان دارد بانوان علاوه بر این درمان از سایر تکنیک های درمان دوره ی یاسه , همچون طب سوزنی , بیوفیدبک , ماساژ , یا آرماتراپی نیز تمایل داشته باشند . که همه ی این درمان ها قابل قبول بوده و تاثیر گذار می باشند .
درمورد تکمیل کننده های گیاهی , دو نوع گیاهی که برای درمان نشانه های یائسگی استفاده می شود که عبارتند از : مکمل های گیاهی فیتو استروژنیک و مکمل های گیاهی تنظیم کننده هورمون .
معمولا موثرترین راه استفاده ترکیبی ار روش ها می باشد . به احتمال زیاد تغییر در روش زندگی بهمراه استفاده از طب جایگزین مناسب ترین درمان برای یائسگی خواهد بود . ولی با این حال علائم یائسگی در برخی زنان آنقدر شدید می باشند که درمان جدی تری را می طلبند .

جراحی و داروها
بیشترین خطر و گاها هزینه ی بیشتر در انجام مرحله ی سوم درمان یائسه وجود دارد . بیشترین درمان داروی برای ازبین بردن نشانه های یائسگی که امروزه رواج یافته , هورمون درمانی ( HRT ) است . با اینکه امکان دارد این روش یک درمان سریع و قدرتمند برای مبارزه با نداشتن تعادل هورمونی باشد , ولی متاسفانه باعث ایجاد عوارض جانبی جدی و افزایش خطر ابتلا به انواع گوناگون سرطان ها را در بین بانوان می شود .

لیزر مونالیزا تاچ , راهی مطمئن وایمن برای درمان تمامی نشانه های یائسگی

لیزر مونالیزا تاچ یک روش پزشکی لیزری می باشد که به عنوان مناسب ترین روش برای درمان عوارض یائسگی همچون :خشکی واژن و احساس درد در مواقع نزدیکی , بدون هورمون یا جراحی شهرت یافته است . مراجعه کننده با تقبل هزینه لیزر مونالیزا تاچ با تسریع فرایند باز یافتن تعادل مخاط قسمت تناسلی به صورت ایمن و کاملا بدون درد , وتوسط روش هایی شبیه , تکنیک های کاهش سرعت پیری پوست صورت , با تاثیرات منفی ناشی از یائسگی در رابطه های جنسی ممانعت می کند .

مونالیزا تاچ چگونه عمل می کند؟

لیزر جوانسازی واژن یا لیزر مونالیزا تاچ موجب می شود که تولید کلاژن در بافت تحریک شده , و ناحیه ی مورد درمان ( ناحیه ی هدف ) را درمان کرده و دلیل بازگرداندن جریان خون به حالت مناسب قبلی می باشد . لیزر واژن به هدف تسریع در تجدید حیات محافظ واژن , درون کانال واژن قرار گرفته و به طرف بافت مسطح وعمیق تنظیم می شود . با نفوذ کردن پرتوهای مکسر به ناحیه کوچکی از بافت و ایجاد زخم های کوچک و جزئی در لایه ی ایپیتلیال مخاط واژن , و باعث می شود فعالیت های عروقی سرعت بیشتری پیدا کنند . سه بار اعمال لیزر در دوره ی نخست درمان که 6 هفته بین هر کدام فاصله ضروری است قرار بگیرد . توصیه شده که پس از تکمیل بلافاصله یک درمان سالانه برای تثبیت سلامتی واژن در نظر گرفته شود . روند بهبودی چشمگیری در بسیاری از بانوان پس از دوره های نخست و دوم تجربه شده است . ولی درکل برای اینکه یک نتیجه ی مطلوب کسب شود , روند سه دوره ی درمان الزامی است .

Comments are closed.