لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

باید ها و نباید های جراحی زیبایی شکم

باید ها و نباید های جراحی زیبایی شکم :  امروزه جراحی زیبایی شکم طرقداران بسیار زیادی دارد و بانوان زیادی تحت این عمل جراحی زیبایی قرار می گیرند ، چرا که داشتن اندامی متناسب اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد .عمل جراحی زیبایی شکم به منظور رفع شلی و افتادگی شکم و برآمدگی ناشی از جداره ی شکم که معمولا بعد از زایمان سزارین در بانوان رخ می دهد ، انجام می شود . همچنین عمل جراحی زیبایی شکم در میان میانسالان برای حفظ جوانی نیز رایج می باشد .

بایدها و نباید های ابدومینوپلاستی

عمل جراحی زیبایی شکم با هدف صاف کردن شکم انجام می شود . در طی این جراحی ، چربی های اضافه ی موجود در زیر پوست شکم برداشته شده و جداره شکم دوخته می شود . عمل جراحی زیبایی شکم به میزان شلی پوست بستگی دارد ، و بر حسب آن جراح از ناف قبلی یا جدید بیمار استفاده می کند . در طی عمل جراحی زیبایی شکم ، عمل ساکشن پهلوها نیز انجام می شود . بعد از انجام عمل جراحی زیبایی شکم ، جای اسکار باقی می ماند ، که شما می توانید برای رفع جای اسکار لیزر درمانی را انجام دهید .

بیشتر بخوانید : آبدومینوپلاستی

مانند هر عمل جراحی زیبایی دیگر، عمل جراحی زیبایی شکم نیز خالی از عوارض نمی باشد ولی می توان اب مراجعه به یک جراح مناسب این عوارض را به حداقل رسانید . از جکله عوارض شایع ناشی از عمل جراحی زیبایی شکم عبارتند از :

  • تنگ شدن محل ناف جدید : به مرور زمان و کم کم محل ناف جدید دچار تنگی می شود . برای حل این مشکل می تولن گاز چرب را در داخل ناف جدید شکم قرار داد .
  • از عوارض دیگر ناشی از جراحی زیبایی شکم سیاهی پوست شکم در نزدیکی برش جراحی می باشد .

تمامی عوارض ناشی از جراحی زیبایی شکم را می توان با مراجعه به یک متخصص و جراح حاذق و با تجربه به حداقل رساند .

Comments are closed.