لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

اپیلاسیون زیر بغل , هزینه و قیمت اپیلاسیون زیر بغل

اپیلاسیون زیر بغل

اپیلاسیون زیر بغل , هزینه و قیمت اپیلاسیون زیر بغل : در مورد اپیلاسیون زیر بغل در خیلی از سایت ها و مقاله ها گفته شده است ولی اکثر ان ها به طور کامل به نحوه انجام ان نپرداخته اند اما ما در این مقاله به طور کامل اپیلاسیون زیر بغل را بررسی کرده ایم تا شما عزیزان هیچگونه مشکلی در این باره نداشته باشید و با خیال کامل این کار را انجام دهید.

اپیلاسیون قسمت های مختلف بدن از نظر راحتی و سختی متفاوت هستند اپیلاسیون زیر بغل هم اندکی دشوار است و در مقایسه با اصلاح ان با تیغ دردناک تر است ولی با این کار به مدت ۴ الی ۶ ماه از دست مو های زائد در امان خواهید بود البته با برخی از کار ها می توان می توان از دشواری ان کاست .

اپیلاسیون زیر بغل
اپیلاسیون زیر بغل

آمادگی برای اپیلاسیون زیر بغل

آماده سازی زیر بغل

ما می توانیم بدون امادگی هم اپیلاسیون را انجام داد ولی با این کار ها می توانیم اپیلاسیون بی درد و راحت داد و برای مدتی از دست مو های زائد بدن راحت شد. ابتدا قبل از هرکاری ابتدا زیر بغلتان را کاملا تمیز کنید بهتر است از شامپو بدن یا صابون استفاده کنید تا این قسمت از پوست لایه برداری شود حتما این کار را با اب گرم انجام دهید تا مو های ان قسمت نرم تر شوند و باز شوند که به راحتی کنده شوند و اپیلاسیون نتیجه بهتری دهد.

برای اینکه اپیلاسیون نتیجه مطلوبی داشته باشد باید مو های قسمت های مختلف بدن کوتاه باشند پس بهتر از اگر مو های زیر بغلتان بلند تر از ۶ میلیمتر باشد ان ها را باید با قیچی کوتاه کنید همچنین این کار درد را هم کم می کند.

حوله کهنه دور خود بپیچید

اگر خودتان اپیلاسون را با موم انجام می دهید احتمال اینکه موم به اطراف مالیده شود وجود دارد بهتر است برای جلوگیری از کثیف شدن اطراف دور خود یک حوله کهنه بپیچید.

پودربچه به زیر بغلتان بزنید

هر نوع پودر بچه ای قابل استفاده است. آن را به زیر بغل خود زده و با پد آرایشی به خوبی پخش کنید سپس پودر اضافی را تمیز کنید.

موم اپیلاسیون را گرم کنید

از مومی استفاده کنید که برای اپیلاسیون موهای پا و بدن تهیه شده و به هیچ وجه موم صورت را برای اپیلاسیون زیر بغل استفاده نکنید. مطابق راهنما مومی که خریداری کرده اید را در مایکروفر یا گرم کن موم اپیلاسیون گرم کنید. وقتی کاملا ذوب شد و حالت مایع به خود گرفت آماده استفاده است.

آیا اولین بار است که خودتان اپیلاسیون می کنید ؟ برای اینکه از داغ نبودن موم اپیلاسیون مطمئن شوید مقداری از آن را روی پشت دستتان که حساسیت کمتری دارد امتحان کنید.

کیت های اپیلاسیون یا همان لوازم مورد نیاز برای موم انداختن از داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی قابل تهیه هستند.

برای تهیه مومو شکری می توانید از این رسپی استفاده کنید : 2 فنجان شکر ، یک چهارم فنجان آب و یک چهارم فنجام آبلیمو را با هم قاطی کنید. این ترکیب را روی شعله ملائم تا زمانی که شکر حل شده و به یک شربت چسبناک تبدیل شود حرارت دهید.

قرار دادن پد اپیلاسیون

یکی از پدهایی که تهیه کرده اید را برداشته و روی محلی که آغشته به موم است قرار دهید و در جهت رشد موها محکم دست خود را روی آن بکشید تا به موم و موها بچسبد.

اگر موم شکری را خودتان تهیه کرده اید از پارچه نخی تمیز به عنوان پد اپیلاسیون استفاده کنید.

لبه های پد را آزاد بگذارید تا دستانتان مومی نشده و براحتی بتوانید آن را بکشید.

اگر پد تمام ناحیه آغشته به موم را پوشش نداد یک قسمت را تمیز کرده و با یک پد تمیز دیگری قسمت های باقیمانده را اپیلاسیون کنید

کشیدن پد

بخش آزاد پد را گرفته و در خلاف جهت رشد موها آن را بکشید. پد ، مو و موها همگی یکجا کشیده می شوند. این کار را روی زیر بغل دیگرتان تکرار دهید.

استفاده از اسپاتول برای آغشته کردن زیر بغل به موم

اسپاتول یا کاردک کرمهای موبر و چوب بستنی بهترین گزینه برای مالیدن موم به زیر بغل هستند. مقداری از موم را به اسپاتول آغشته کرده سپس آن را روی زیر بغل خود در مسیر رشد موها بمالید. همیشه به یک جهت موم را روی موهای زیر بغل بکشید.

عده ای موهایشان در بیش از یک جهت رشد کرده اند اگر این حالت شامل حال شما هم می شود در جهتی که اکثر موها را در بر بگیرد موم را روی موها بکشید.

موم را در جهت مخالف رشد موها روی آنها نکشید. موها با همدیگر درگیر شده و خوب کنده نمی شوند.

درصورتی که موم و موها کنده نشدند دوباره با پد تمیز تکرار کنید

در صورتی که درد زیادی داشت با روغن زیتون و آب گرم موم را تمیز کرده و موهای زیر بغلتان را با تیغ اصلاح کنید.

اتمام کار اپیلاسیون زیربغل

در آینه به زیر بغلتان نگاه کنید . اگر بعد از اپیلاسیون باز هم موی زائد در زیر بغلتان باقی مانده باشد بهتر است ان ها را با موم یل پد بکنید ولی اگر تعداد ان ها از ۱۰ تار کم باشد بهتر از برای کندن ان ها از مو چین استفاده کنید.

تمیز کردن موم اپیلاسیون با روغن

روی موم های باقیمانده روغن زیتون یا روغن بادام بمالید. روغن باعث شلتر شدن موم شده و تمیز کردن آن راحتتر می شود.

عوارض اپیلاسیون زیر بغل

به صراحت می توان گفت که اپیلاسیون هیچ گونه عوارضی ندارد پس بهتر است با این موضوع خود را نگران نکنید. بعضا پزشکان وقتی برای پدیده ای دلیلی پیدا نمی کنند برای اینکه خدشه ای به جایگاه علمی شان وارد نشود با بیان مسائل حاشیه ای سعی در گمراه کردن افراد دارند. مثلا می گویند تحریک غدد لنفاوی زیربغل در اثر اپیلاسیون در شکل گیری سرطان پستان موثر است. در حالی که چنین چیزی به هیچ وجه صحت نداشته و ساخته ذهن عده ای ناآگاه به مسائل علمی است.

افراد زیادی به کرات از ما پرسیده اند که آیا اپییلاسیون زیر بغل ضرر دارد؟

اپیلاسیون زیر بغل هیچ ضرری ندارد. اگر حرف ما را قبول ندارید کافیست بین سایت ها مرجع انگلیسی سرچ کنید تا مطمئن شوید.

ما مطمئنیم که اگر این مقاله را مطالعه کنید مشکلی راجب اپیلاسیون زیر بغل نخواهید داشت و ان را به بهترین شکل انجام خواهید داد لازم به ذکر است که روش های مختلفی برای اپیلاسیون زیر بغل وجود دارد ولی ما در اینجا موم را توصیه می کنیم زیرا نتیجه ان مدت طولانی می ماند و مو ها دیر تر رشد می کنند.

Comments are closed.