لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

کوچک کردن سینه با جراحی زیبایی سینه

کوچک کردن سینه با جراحی زیبایی سینه : برای این‌که خانم‌ها اندامی خوش‌فرم و زیبا داشته باشند باید تمام قسمت‌های بدن ان ها متعادل باشد یعنی نه کوچک‌تر از حد معمول باشد و نه بزرگ‌تر از حد معمول ، سینه‌ها هم نیز این‌گونه هستند اگر بزرگ‌تر از حد معمول باشند تأثیرات منفی در زیبایی دارد و می‌دانیم که زیبایی باعث افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود و در غیر این صورت اعتمادبه‌نفس کاهش می‌یابد و ازلحاظ فیزیکی هم سینه‌های بزرگ موجب تغییر شکل و فرم شانه و همین‌طور گردن می‌شود و موجب ایجاد شدن درد پشت و گردن می‌شود.

کوچک کردن سینه

سینه‌های بزرگ‌تر از حد معمول مشکلات دیگری هم درپی دارند یک این‌که موجب انحراف در طرز نشستن و در موارد بسیار شدیدتر مشکل تنفسی، می‌شود. همین‌طور ورزش کردن را برای بانوان دشوار می‌سازد. سینه‌های بزرگ‌تر ظاهر یک خانم را تخریب می‌کند و موجب می‌شود که او غیر تقارن دیده شود. جراحی زیبایی سینه برای کوچک کردن سینه‌ها سالیان سال است که در حال انجام شدن است. هدف اصلی از جراحی زیبایی سینه‌ها کاهش حجم و وزن آن هست اما زیبا شدن هم مهم هست.

اما عمل جراحی زیبایی سینه چگونه انجام می‌شود؟

ابتدا قبل از این‌که جراحی انجام شود با استفاده از یک‌قلم روی سینه‌ها نشانه‌گذار می‌شود تا محل دقیق و اندازه جدید مشخص شود. بعد از نشانه‌گذاری بافت سینه و چربی و پوست اضافه نیز برداشته می‌شود و نوک سینه و بافت‌های باقیمانده به محل جدی؛ بالاتر منتقل می‌شود. مرحله اول یعنی نشانه‌گذاری در این جراحی بسیار مهم است زیرا کلیه فرایندها بر اساس نشانه‌هایی که قبل از جراحی زیبایی سینه گذاشته‌شده انجام می‌شود. نوک سینه‌ها اکثراً به‌صورت تقریبی در طول خط افقی بر اساس با وسط بازوی فرد روی سینه قرار می‌گیرد. خطی که روی آن بخیه می‌شود دورتادور هاله نوک سینه و در محل جدید هست. این خط به‌صورت عمودی به‌طرف پایین تا زبر سینه ادامه میابد. در این قسمت بر اساس فن مور استفاده، جای زخم شاید در این محل پایان یابد یا زمانی شاید تا خط زی سینه ادامه میابد.

اما در آخرین مرحله جراحی زیبایی سینه بستگی به مقدار برداشته شدن بافت در مدت عمل، لوله‌های تخلیه کننده اکثراً زیرپوست سینه کار گذاشته می‌شود تا هر مایع خونابه‌ی احتمالی که شاید بعد از عمل جراحی زیبایی سینه پدید میایند به‌وسیله آن خارج شوند؛ و در آخر پانسمان می‌شوند.

اتفاقاتی که بعد از عمل جراحی زیبایی سینه ممکن است بیفتد:

بعد از جراحی زیبایی سینه بسیار مهم هست که گردش خود را پاها حفظ کنید این به شما پیشنهاد می‌شود تا فعالانه پاها و زانوها و باسن خود را به‌صورت منظم حرکت دهید.

تزریق خون به‌ صورت معمول احتیاج نیست به‌ جز در موارد بسیار استثنایی و کم

بعد از اتمام جراحی زیایی سینه، لطفاً تا شش ماه جلوی آیینه ظاهر نشوید زیرا سینه به علت ورم و خون‌مردگی و بزرگ بودن و احتمال وجود چرک خیلی مطلوب نسیت. البته این اثرات موقتی است و چند هفته بعد بهبود می‌یابد.

امیدواریم بامطالعه این مطالب اطلاعات کافی راجع به عمل جراحی زیبایی سینه به دست آورده باشید.

Comments are closed.