لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

کاشت مو به روش SUT , جدیدترین روش کاشت مو در تهران و ایران

کاشت مو به روش SUT , جدیدترین روش کاشت مو , بهترین روش کاشت مو در تهران و ایران , متخصص کاشت مو به روش sut , هزینه و قیمت کاشت هر تار مو با روش sut : علل زیادی مانند زمینه ارثی، تغییرات هورمونی، استرس و کم‌خوابی، کم‌خونی، کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز مو ، رژیم‌های غذایی یا حذف برخی غذاها از وعده‌های غذایی، برخی بیماری‌ها مثل کم‌کاری تیروئید و… باعث ریزش مو میشوند و در وصورتی که ریزش مو شدید شود باید به فکر درمان لن باشیم یکی از این درمان ها کاشت است که روش های مختلفی دارد در بخش میخواهیم کاشت مو به روش SUT را بررسی کنیم.

کاشت مو به روش sut

در کاشت مو به روش sut مانند سایر جراحی ها دیگر احتیاجی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نیست و هیچ گونه عوارضی ندارد ؛ ما می توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام خودکار تحت نظارت متخصصان ماهر، برداشت و کاشت مو را تا ۱۴۰۰۰ هزار تار موی واقعی، که ۳ برابر نسبت به روشهای قدیمی است را انجام دهیم .و نتیجه فوق العاده ای دارد.

در این روش جدید شما شاهد خط رویش خیلی طبیعی و تراکم خیلی بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و کاشت موی طبیعی شما نیست. دیگر مانند روش های سنتی (FIT) و (FUT) احتیاجی به جلسه های مکرر، شاهد زمان طولانی برداشت و کاشت مو و خستگی بیمار نیستیم.و این کاشت بسیار راخت انجام میشود.

کاشت مو به روش SUT مزیت و برتری زیادی نسبت به سایر روش ها دارد که به برخی از ان ها اشاره می کنیم.

در این متد می توانیم، تراکمی سه برابری نسبت به روش های سنتی (FIT) و (FUT) را انجام دهیم. که کاشت۱۴۰۰۰تار مو را در یک جلسه شاهد هستیم، همینطور لازم بذکر است این روش به روز ترین متد روز امریکا واروپا است.همچنین یکی دیگر از برتری های این روش، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسکاری چه در بخش برداشت و چه در بخش موهای پیوند زده شده نیستیم.

مزایای کاشت مو به روش sut

از برتری های این روش طبیعی بودن خط رویش ، مهندسی آن به وسیله تیم مجرب کاشت مو ، تراکم بالای مو در این روش ، انجام آن در یک جلسه ومشاهده کردن موهای پیوند زده شده بعد از کاشت موی طبیعی که بصورت یک سانتی است. همینطور در روش کاشت موی (SUT ) از بین رفتن فولیکول های برداشت شده به صفر می رسند. زیرا طی یک فرآینده برداشت و فریز کردن فولیکولهای موی شخص تمامی برداشت سالم مانده و به وسیله متخصص بصورت خیلی ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده می شوند، پس از انجام کاشت مو، به وسیله دستگاهای لیزری این مرکز، تحریک و رشد سریع مو، تقویت ورشد مجدد مو ها شخص را نیز شاهد هستیم روش (SUT ) موفق ترین روش کاشت مو بوده، و میزان تراکم مورد نیاز ، توضیح داده شده به وسیله مشاوران این مرکز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده می شود.

در یک جلسه چند تار مو می توان با روش sut کاشت؟

جواب این سوال را نمی توان به طور دقیق داد هر چه تراکم میزان موهای پشت سر شخص بیشتر باشد، تعداد واحدهای فولیکول مو نیز بیشتر می‌شود. احتمال دارد مویی که از پشت سر برداشته می‌شود تک دانه و یا چند دانه‌ای باشد.

به نوع فرد بستگی دارد مثلا اگر از یک شخص هزار مو برداشت کنیم، به همان تعداد می‌توان کاشت. ولی اگر موهای شخص چهارتایی باشد به ۴ هزار تار مو ارتقا می‌یابد. به طور کلی با روش های متداول (FIT) و (FUT) در ۳ روز پشت سرهم بیشتر از ۶ تا ۷ هزار تار مو نمی‌توان برای اشخاص کاشت. یکی دیگر مشکلات روش های سنتی است. همینطور در این روش های متداول تکرار جلسه های کاشت و خستگی بیمار و در نهایت تراکم کم موهای پیوند زده شده را شاهد هستیم. اما با روش (SUT ) شخص مورد نظر کاشت مو می تواند، تجربه ای کاملاً بدون درد و خستگی و تراکمی بالا را تجربه نماید.و به نتیجه مطلوب خواهید رسید.

چه نوع دستگاه کاشت مویی برای اشخاص بهتر است؟

با کمال تاسف بسیاری از کاشت مو ها را غالبا تکنسین های تجربی انجام می دهند، و پزشکان فقط ناظر عمل کاشت مو هستند. اما در روش( SUT) که انجام این روش به وسیله متخصصان پوست و مو را شاهد هستیم . امروزه ۹۹ درصد از کلینیک های کاشت مو به دلیل دارا نبودن تجربه و اخذ مدارک لازم و دارا نبودن مهارت در این باره و نبود دستگاهای پیشرفته و مدرن نمی توانند روش های تازه را در ایران به حالت سخت افزاری انجام دهند. بلکه تنها از هولدرهای دستی (بردارنده فولیکول مو ((Fit) استفاده می‌کنند. ماندن اسکار در پشت سر شخص با روش (Fut) که در نهایت سبب بجا ماندن حفرهای پیوند زده شده و تراکم کم موهای پیوند زده شده را شاهد هستیم.

با کمال تاسف تبلیغات زیادی در باره کاشت مو انجام شده است. که تعداد خیلیی از این مرکزها تجربه کافی در این کار ندارد و فاقد متخصص، دستگاهای لازم، استریل و مجوزهای قانونی هستند. شما عزیزان دقت زیادی در این باره باید داشته باشید زیرا که برداشت غیر حرفه ای از بانک موهای شما ، جبران و انجام دوباره آن خیلی مشکل است.

در فاز اول مهندسی، خط رویش شخص یا همان ( Hair line) است و بعد برداشت و کاشت آن با دستگاهای تمام خودکار را شاهد هستیم. که این خود کیفیت بالایی درخط رویش و تراکم بالای ۱۴۰۰۰تار مو در یک جلسه به بیمار می دهد. در نهایت رضایت کامل بیمار و نزدیکان شخص را به دنبال دارد.

اما نکات زیادی وجود دارد که فرد باید بعد از کاشت مو به آن ها توجه کند :

  1. پس از انجام کاشت مو فقط در دو تا سه هفته اول از ورزش های سنگین دوری کنید.
  2. شستشوی منطقه پیوند زده شده فقط تا دو هفته اول باید خیلی آرام باشد، بعد از این مدت به طور کامل دیگر مو احتیاجی به مراقب خاصی ندارد و مو‌ها رشد پیدا می‌کند، به طوری که حتی بعد از رشد کاملاً قابل اصلاح نیز هستند.و دقیقا مانند موی طبیعی است.

و اما یک توصیه برای کسانی که می خواهند کاشت مو داشته باشند

کسانی که قصد انجام کاشت مو را دارند حتما باید تحت نظر متخصص مربوطه این عمل را انجام دهند تا بعد از عمل دچار مشکل نشوند و به نتیجه مطلوبی برسند به همین دلیل باید تحقیق کنند این کا را در کلینیکی انجام دهند که رزومه خوبی داشته باشد .

Comments are closed.