لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

نرم کردن پوست صورت و بدن در یک دقیقه

نرم کردن پوست صورت و بدن

نرم کردن پوست صورت و بدن , نرم کردن پوست صورت و بدن در یک دقیقه ، روغن های گیاهی ترکیبی ، پوست نرم و شفاف ، روغن بادام شیرین ، روغن نارگیل و کرچک : انسان ذاتا خواستار و طرفدار زیبایی است . در این میان پوست تاثیر خیلی زیادی در زیبایی دارد ، داشتن پوستی نرم و لطیف یک عامل بسیار مهم در زیبایی است . پوست زبر و خشن زیبایی و لطافت را از چهره خواهد گرفت . برای داشتن پوستی نرم و لطیف و رفع خشکی پوست بدن و صورت روش های مختلفی وجود دارد ، یکی از روش های بسیار مناسب استفاده از ترکیبات کاملا طبیعی برای رفع خشکی و داشتن پوستی نرم و لطیف است . در ادامه ی این مقاله چند نمونه از ترکیبات طبیعی را برای داشتن پوستی نرم و لطیف به شما معرفی خواهیم کرد .

روغن های گیاهی برای شفافیت پوست

با استفاده از روغن های گیاهی و طبیعی در یک دقیقه پوستی نرم و شفاف داشته باشید .

از نشانه های سلامت پوست ، داشتن پوستی نرم و شفاف است . پوست نرم و شفاف علاوه براین که نشان از سلامت دارد ، در زیبایی هم تاثیر فوق العاده ای دارد . و همه ی ما انسان ها خواهان داشتن چنین پوستی هستیم . یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در سلامت پوست و داشتن پوستی نرم و شفاف ، عوامل محیطی می باشد . عوامل محیطی و سلامت می تواند ؛ منجر به خشکی و مردگی پوست شده و درخشندگی را از پوست بگیرد . آب و هوای خشک و کمبود رطوبت در هوا ، استفاده ی نادرست از محصولات مراقبتی پوست می تواند ، منجر به خشکی و مردگی پوست شود .

در حالت کلی برای درمان خشکی پوست ، راه حل مرطوب نگه داشتن پوست می باشد . برای مرطوب نگه داشتن پوست و رفع خشکی آن ، روش های درمانی مختلفی وجود دارد . یکی از روش ها استفاده از روغن های گیاهی می باشد . در ادامه ی این مقاله به معرفی روغن های گیاهی برای مرطوب نگه داشتن پوست و نرم کردن پوست در یک دقیقه می پردازیم .

نرم کردن پوست در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از روغن های گیاهی

روغن بادام شیرین نرم کننده سریع پوست

روغن بادادم شیرین

روغن بادام شیرین بهترین نسخه گیاهی و طبیعی برای داشتن پوست نرم

یکی از راه حل ها برای مرطوب نگه داشتن پوست و رفع خشکی آن استفاده از روغن بادام شیرین است . روغن بادام شیرین تاثیر فوق العاده و سریعی در داشتن پوستی نرم دارد . برای این منظور ابتدا پوست خود را با آب و صابون شستشو داده و با استفاده از مقداری روغن بادام شیرین بدن یا صورت را چرب کنید و سپس خوب ماساژ دهید.

روغن نارگیل و کرچک

یکی از روغن های گیاهی موثر در نرمی و تغذیه مناسب پوست ، روغن نارگیل و کرچک می باشد . برای ترکیب این دو روغن بایستی به روش زیر عمل کرد :

نصف فنجان روغن نارگیل خالص، 1 ق چای خوری روغن کرچک

روغن کرچک نباید به مقدار بیشتر اضافه شود ، چرا که در آن صورت پوست را بیشتر چرب می کند . بعد از ترکیب این روغن ها ، پوست خود را با آب و صابون ملایم بشویید و سپس ترکیب این روغن ها را روی پوست مالیده و به مدت چند دقیقه ماساژ دهید . سپس پوست خود را شسته و رطوبت آن را خشک کنید . استفاده از این روغن گیاهی در عرض 1 دقیقه منجر به داشتن پوستی نرم و شفاف می شود

روغن های گیاهی ترکیبی

از روغن های گیاهی موثر دیگر در داشتن پوستی نرم و شفاف استفاده از ترکیب روغن های گیاهی مثل اسطوخودوس و نارگیل است . و روش استفاده نیز مانند سایر روغن های گیاهی می باشد .

Comments are closed.