لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد , مزایای لیزر در رفع موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد , مزایای استفاده از لیزر در رفع موهای زائد , مزایای استفاده از لیرزر موهای زائد , مزیت لیزر مو , لیزر موهای زائد چه مزایایی دارد ؟  : برای رفع موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد که متخصصین زیبائی معتقدند لیزر موهای زائد که در سالن های زیبائی انجام می شود نسبت به روش های دیگر مزایای قابل توجهی دارد . لیزر موهای زائد یک روش امن نسبت به روش های دیگر محسوب می شود و همچنین کمترین احساس درد و ناراحتی را به همراه دارد. روش لیزر برای رفع موهای زائد دائمی است و قیمت و هزینه لیزر با توچجه به اینکه رفع موهای زائد طولانی مدت و تقریبا دائمی است قابل توجیه است.

به نقل از سایت Beauty Schools Of America، رفع موهای زائد بدن مزایای بسیار ویژه‌ای به سایر روش‌های دیگر دارند. با کیفیت دقیق‌تر عوارض و مشکلات روش‌هایی مانند بند انداختن، وکس و… را نیز به جا نمی‌گذارند.

داشتن موهای زائد مشکل تمام افراد است و این موضوع برای افراد نگران کننده و گاها خسته کننده است ، از طرفی رفع موهای زائد فرآیندی مشکل و خسته کننده است . روش های مختلفی از تیغ و موم گرفته تا لیزر برای رفع موهای زائد وجود دارد ، اما در میان روش ها لیزر موهای زائد به دلیل مزایایی که دارد نسبت به روش های دیگر برتری دارد .

 

مزایای

مزایای لیزر موهای زائد
مزایای لیزر موهای زائد

 

با لیزر موهای زائد بدن شما پوستی صاف و شفاف خواهید داشت و اعتماد به نفس شما هم افزایش خواهد یافت. اگر شما اطلاعات کافی در زمینه لیزر موهای زائد ندارید و مطمئن نیستید که لیزر درمانی برای شما روش مناسبی است یا نه می توانید جهت دریافت مشاوره به متخصصین ما در کلینیک لیزر مو مراجعه کنید . متخصصین با تجربه ما در کلینیک جم ابتدا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهند و سپس با بررسی عوامل ژنتیکی و پزشکی و نوع و رنگ پوست و موی شما بهترین دستگاه و روش را برای از بین بردن موهای زائد شما انتخاب می کند.

مزایای لیزر موهای زائد در مقایسه با روش‌های دیگر

صرفه‌جویی در زمان

لیزر درمانی سریع و امن است و علت اینکه بیشتر افراد لیزر درمانی را ترجیح می دهند ، بخاطر صرفه جویی در زمان است و شما دیگر مجبور نخواهید بود ، ساعت های طولانی برای رفع موهای زائد بدن خود صرف کنید .در طی فرآیند رفع موهای زائد با لیزر حدود 50 تا 95 درصد موهای زائد برای مدت طولانی از بین می رود .

 

مزایای لیزر موهای زائد
مزست استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد

 

هنوز یک روشی که بتواند موها را به طور کامل و به طور دائمی از بین ببرد وجود ندارد ، اما لیزر موهای زائد یکی از موثرترین روش ها برای رفع موهای زائد بدن است ، که موها را به مدت طولانی از بین می برد و شما کمتر نیاز به اصلاح موهای خود خواهید داشت.

صرفه‌جویی در هزینه رفع موهای زائد

هزینه های لیزر درمانی در ابتدا از نظر افراد هنگفت به نظر می رسد و افراد بخاطر هزینه دچار شک و تردید در انجام عمل لیزر مو می شوند. هزینه ها بستگی به تعداد جلسات درمان هم دارد ، هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد ، هزینه درمان هم بیشتر خواهد بود . ولی اگر از زاویه دیگر نگاه کنیم بخاطر اینکه نتایج لیزر بلند مدت است و باعث کاهش رشد موهای زائد به مدت طولانی می شود هزینه ی آن قابل توجیه است و شما هزینه ی کمتری صرف ریش تراش ، کرم های موبر و اصلاح و موم خواهید کرد.

لیزر موهای زائد به پوست آسیبی نمی‌رساند

لیزر درمانی روشی است که در حین انجام آن هیچ آسیبی به بافت های مجاور پوست وارد نمی شود و در صورت رعایت نکات و توصیه های بهداشتی کمترین عوارض را دارد .روش های دیگر رفع موهای زائد بدن مانند اصلاح و اپیلاسیون موهای بدن را پاکسازی می کند ولی یکسری عوارضی چون سوختگی، بریدن، خراش و تحریکات پوستی خصوصا در نواحی حساس مانند خط بیکینی و زیربغل را دارند . اپیلاسیون ممکن است باعث سوختگی و رشد موهای زیر پوستی شود که ممکن است بعدها دچار عفونت و درد شود.

با لیزر درمانی دیگر نیازی به روش های دیگر چون موم و اصلاح نخواهید بود و پوستی شفاف و ظاهری زیبا خواهید داشت . و از شر تحریکات پوستی و تمام مشکلات پوستی رها خواهید شد.

بدون درد است

بدون تردید لیزر درمانی هم درد دارد و کاملا بدون درد نیست و درد آن طوری است که گویی یک کش پلاستیکی به پوست شما زده می شود و یا شبیه به حس خراش ملایم روی پوست یا بند انداختن است. با این حال از آنجائی که شدت و آستانه درد در افراد مختلف متفاوت است ، درد ناشی از لیزر مو  هم در افراد مختلف فرق می کند . شدت درد به ناحیه ی تحت درمان هم بستگی دارد برخی از قسمت های بدن حساس تر هستند و احساس درد این نواحی بیشتر است و برخی از بیماران معتقدند که یک سمت بدن آن ها حساس تر از سمت دیگرشان است . بیشتر بیماران معتقدند که درد موم دردناک تر از درد لیزر است.

کاهش موهای زیرپوستی

روش اصلاح با تیغ و اپیلاسیون باعث رشد موهای درون روییده می شود و باعث ایجاد موهای زیرپوستی می شود . وقتی موهای بدن به طرز ناصحیح با تیغ و اپیلاسیون اصلاح می شوند یکسری موها به زیر پوست خمیده شده و رشد می کنند .این موها رنگ پوست را تیره هم می کنند و این امر بسیار ناخوشایند است . با لیزر درمانی امکان رشد موهای زیر پوستی کاهش می یابد . معمولا بعد از عمل لیزر موها نرم می شوند و به صورت پراکنده رشد می کنند . علت کاهش موهای زیر پوستی تغییر در بافت موها می باشد.

رفع موهای زائد با لیزر دائمی است

درسته که رفع موهای زائد بدن با لیزر باعث کاهش موها می شود ولی این روش هم موها را به طور کامل برای همیشه از بین نمی برد و تا الان هیچ متدی که بتواند موها را برای همیشه به طور کامل از میان ببرد کشف نشده است . ولی لیزر موثرترین و بهترین روش نسبت به روش های دیگر است و مدت زمان نتیجه ی آن طولانی است . برای اینکه اثر بخشی لیزر درمانی بیشتر باشد لازمه که موها در مرحله رشد (آناژن) باشند ، چرا که در موها در این مرحله به طور فعال در حال رشد هستند . به همین دلیل انجام جلسات درمانی متوالی هر 4 تا 6 هفته بسیار حائز اهمیت است.

بعد از چند جلسه از درمان رشد موها به طور قابل چشمگیری کاهش پیدا می کند . معمولا بعد از لیزر، موهای بدن به‌صورت پراکنده و نرم رشد کرده و حتی رنگ موها نیز روشن‌تر می‌شود.

لیزر روی موهای تراشیده شده بهتر انجام می‌شود

برای انجام برخی روش ها مانند اپیلاسیون لازمه که موهای خودتان را به مدت دو هفته اصلاح نکنید تا اثربخشی اپیلاسیون خوب باشد ، تحمل دو هفته موهای زائد چندان خوشایند نیست . لیزر برخلاف سایر درمان ها روی موهای تراشیده شده بهتر انجام می شود و شما در فواصل بین جلسات هم می توانید موهای خود را بتراشید . از انواع روش های لیزر ، لیزر خانگی کم هزینه تر بوده و در مقایسه با اپیلاسیون ماهانه درد کمتری دارد.

سالم و موثر است

رفع موهای زائد بدن با لیزر روشی موثر ، سالم و امن است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع دستگاه های لیزر وجود دارند که با تمام انرژی روی فولیکول های مو متمرکز شده و موهای زائد را از بین می برند . لیزر درمانی نسبت به آی‌پی‌ال (سیستم‌های نور شدید پالسی) تاثیر بیشتری دارد.

امن و بدون خطر بودن لیزر بیش از 20 سال است که تایید شده است . پس جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد. اما انتخاب دستگاه لیزر خانگی مناسب و با کیفیت ، مراجعه به مراکز درمانی معتبر و رعایت اصول و دستورالعمل ها بسیار حائز اهمیت است.

سرعت انجام عمل لیزر مو

سرعت از بین بردن موهای زائد بدن در روش لیزر بسیار بالا است و همین امر یکی از دلایل محبوبیت آن است . و در عرض چند ثانیه موهای ناحیه ی وسیعی از بدن به طور همزمان از بین می رود. مدت زمان لیزر برای نواحی مختلف بدن متفاوت است برای مثال زمان لازم برای لیزر قسمت های کوچک تر مانند لب پایین ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد ، این درحالی است که لیزر موهای زائد پا حدود 1 ساعت زمان می برد.

قسمت‌هایی از بدن که با لیزر درمان می‌شوند نه با اپیلاسیون

روش های دیگر همچون اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد تمام قسمت های بدن مفید نیستند چرا که برخی نواحی بدن حساس هستند و احساس درد بیشتری با اپیلاسیون در این نواحی وجود دارد همچنین اپیلاسیون می‌تواند مویرگ‌های بزرگ (مویرگ‌های خونی ضعیف و پاره) افراد مبتلا به بیماری پوستی روزاسه و افراد سیگاری را تحریک کند. معمولا اپیلاسیون نواحی از بدن که دارای مویرگ‌ها بسیار قرمز هستند توصیه نمی‌شود.

این درحالی است که لیزر برای تمام قسمت های مختلف بدن قابل استفاده است حتی نواحی حساس مانند فاصله بین چشم ها . درحالیکه استفاده از اپیلاسیون برای نواحی دارای مویرگ خطرناک است و توصیه نمی شود اما لیزر با انسداد مویرگ‌های قرمز و ناپدید کردن آن‌ها می‌تواند مشکلات پوستی را درمان کند.

آیا رفع موهای زائد با لیزر برای مردان مناسب است؟

میزان هورمون تستستورون در مردان بالا است و همین امر باعث رشد موهای ضخیم و پرمویی در مردان است و کندن این موهای زائد دردناک است. و بیشتر درد بخاطر ضخامت موهای مردان است . و همچنین به دلیل ضخیم بودن موهای مردان امکان رشد موهای زیر پوستی در مردان زیاد است.

از طرفی از بین بردن موهای زائد با روش های معمولی فرآیندی خسته کننده و زمان بر است ، و چون نتایج لیزر طولانی مدت و تقریبا دائمی است امروزه تقاضای مردان هم برای لیزر درمانی بیشتر شده است و یک امر معمول تلقی می شود . لیزر نسبت به روش های دیگر درد کمتری دارد و مردان با انجام لیزر دیگر اپیلاسیون هر هفته یا اصلاح چند روز یکبار ندارند.

روش‌های دیگر رفع موهای زائد

روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که در اینجا به شرح آن ها می پردازیم :

تراشیدن با تیغ :

اصلاح با تیغ یک روش آسان و سریع است که در هر مکانی میتوان از آن استفاده کرد اما این روش یک روش موقتی برای از بین بردن موهای زائد است ، و رشد مجدد موها بسیار سریع است . تراشیدن با تیغ یکسری عوارضی هم دارد : مانند قرمزی پوست و باقی ماندن موهای زبر و کوتاه روی کشاله ران و دیگر نواحی بدن.

اپی‌لیدی :

دستگاه مکانیکی برقی برای از بین بردن موهای زائد است . استفاده از آن سریع و آسان است. اما در این روش از بین بردن موهای زائد نیز مانند وکس (موم انداختن) و شیره قند، مو باید به اندازه‌ای رشد کرده باشد که دستگاه بتواند آن را بگیرد و از بدن جدا کند.

الکترولیز :

الکترولیز کردن موهای زائد یکی از روش های دائمی از بین بردن موی زائد می باشد که باید توسط متخصص پوست و زیبائی مجرب انجام شود. در این روش مرکز رشد مو به وسیله فرکانس رادیویی با موج کوتاه تخریب می شود بدین صورت که سوزن نوک تیزی وارد ساقه ی تک تک موها شده و جریان برق در سوزن برقرار می شود و ریشه مو را از بین می برد .الکترولیز روش دائمی بوده و موها را به طور دائم از بین می برد با این حال ممکن است موها مجددا رشد کنند که می توان الکترولیز را تکرار کرد تا به نتیجه ی مطلوب و دلخواه رسید . ولی در صورتی که جریان الکتریکی پایین باشد ممکن است پیاز مو و ریشه مو تخریب نشود و موها مجددا رشد کنند.

شیره قند :

این روش هم تاحدودی میشه گفت که شبیه وکس عمل می کند و یک روش کاملا طبیعی می باشد. هیچ مزیتی هم نسبت به سایر روش ها ندارد تنها مزیت آن نسبت به وکس به‌هم‌ریختگی کمتر آن و از بین رفتن احتمال سوختن با وکس (موم) داغ است.

پودر و کرم موبر :

مواد اصلی کرم های موبر کلسیم هیدروکسید، هیدروکسید سدیم (سود سوز آور) یا تیوگلیکولات کلسیم می باشد .که این مواد ماده اصلی تشکیل دهنده مو که کراتین است را در خود حل کرده و به معنای واقعی موهای زائد را از بین می برند.ولی ممکن است که بعضی از افراد به این مواد حساسیت داشته باشند و باعث سوختگی پوست شود.پس بهتره قبل از استفاده از آن مقداری از کرم را روی سطح کوچکی از پوست امتحان کنید.

موچین :

در استفاده از موچین برای رفع موهای زائد موها از ریشه کنده می شوند ولی این روش دردناک است برای قسمت‌های کوچکی از صورت مانند پیشانی یا چانه کاربرد دارد.

Comments are closed.