لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

8 ماسک صورت برای انواع تیپهای پوست صورت

8 ماسک صورت برای انواع تیپهای پوست صورت , ماسک های صورت ساده , ماسک های صورت روزمره و ساده , معرفی برخی از ماسک های صورت که در منزل به راحتی قابل تهیه است : 8 ماسک صورت برای انواع تیپهای پوست صورت که در منزل و خانه قابل تهیه میباشند ، و همچنین مواد اولیه آن ساده و در هر خانه و آشپزخانه کد بانوی اثیرانی موجود است را با هم مرور خواهیم کرد .

 ماسک صورت برای انواع تیپهای پوست صورت

بخش مقالات ماسک صورت لیزر لند توجه ویژه ای به ساخت انواع ماسک صورت و ماسک موی سر دارد و در این راستا جدید ترین مقالات خود را در اختیار کاربران محترم سایت که به زیبایی و سلامت خود اهمیت میدهند , دارد .

خانم ها همیشه به فکر زیبایی و جوانی و سلامت پوست خود هستند حتی برخی از آقایان هم ممکن است سلامت و زیبایی پوست خود را بسیار مهم تلقی کنند در این میان راهکارهایی برای حفظ یا افزایش سلامت و زیبایی پوست وجود دارد که به همین منظور و برای نیل به این هدف روشهای تهیه و اثر انواع ماسک صورت و ماسک مو را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

ماسک پاک کننده و تمیز کننده پوست صورت با ماسک معجزه گر موز

یک عدد موز رسیده را به حالت پوره در آورید میتوانید از چنگال و یا دستگاه خرد کن استاده نمایید بعد از یکنواخت شدن خمیر موز آنرا روی صورت , گردن و سینه خود بمالید و اجازه بدهید تا بیست دقیقه این ماسک روی پوست شما بماند سپس میتوانید آنرا با آب ولرم بشویید برای رفع آکنه و لک و پیس میتوانید کمی عسل با آبلیمو هم به آن اضافه کنید .

ماسک لایه بردار ملایم با ماسک نشاسته

این ماسک برای پوست های خشک و معمولی مناسب میباشد برای تهیه این ماسک یک قاشق چایخوری نشاسته و یک قاشق غذا خوری ماست که کم چرب و پرچرب بودن آن مهم نمیباشد را به خوبی مخلوط میکنیم و به مدت نیم ساعت روی پوست صورت خود قرار دهید و بعد از آن پوست صورت خود را با آب خنک بشویید . این ماسک برای پوستهای خشک و معمولی توصیه میشود و با لایه برداری خفیف باعث جوانسازی پوست صورت میشود . این ماسک صورت برای هفته ای 1 تا 2 مرتبه پیشنهاد میشود .

ماسک برای جوش صورت و پوستهای چرب با ماسک صورت گوجه فرنگی

مواد لازم برای تهیه این ماسک همانطور که از نامش پیداست گوجه فرنگی میباشد . یک عدد گوجه فرنگی سالام و رسیده را به دو نیم تقسیم کرده و کمی آنرا فشار میدهیم و روی پوست صورت خود می مالیم بطوریکه تمام صورت را پوشش دهد بعد از گذشت 15 دقیقه صورت خود را می شوییم و از پوست صورت تمیز شده خود لذت میبریم .

ماسک روشن کننده پوست صورت با ماسک صورت شیر هویج پرتقال و عسل

ماسک مورد نظر احتیاج به مواد ذکر شده در نام ماسک از قبیل آب پرتقال یک قاشق غذاخوری , آب هویج یک قاشق غذا خوری آب هویج یک قاشق غذا خوری شیر و یک قاشق مربا خوری عسل دارد . مواد را به خوبی باهم نخلوط میکنیم و برای 25 دقیقه روی پوست صورت قرار میدهیم و بعد از این مدت محلول ماسک را با آب ولرم بخوبی میشوییم . نکته قابل ذکر این است که در کلیه ماسک های صورت که برای پوست چرب و نسبتا چرب استفاده میکنیم و ماسک حاوی شیر یا ماست میباشد باید از نوع کم چرب آنها در ترکیب ماسک صورت استفاده کنیم .

ماسک صورت برای محو کردن جوشهای سر سیاه صورت با ماسک پیاز

ماسک صورت برای محو کردن جوشهای سر سیاه صورت با ماسک پیاز را براحتی میتوانید در منزل تهیه و استفاده کنید به این منظور میبایست 2 عدد پیاز متوسط را پس از خرد کردن در آب بپزید و پس از پختن بگذارید تا آبش کشیده شود . پیاز های خرد شده و خوب پخته شده را با استفاده از دستمال بسیار تمیز در قسمتهای صورت که جوشهای سر سیاه دارد قرار بدهید و پس از 10 دقیقه صورت خود را اب ولرم بخوبی شسته شو دهید .

برای از بین بردن جوشهای سر سیاه یکی از بهترین راه حلها گشاد و باز کردن منافذ پوست برای خارج کردن آنهاست برای استفاده از این تکتیک جالب هم از بخور دانه هایی مانند بومادران , رازیانه , بابونه و به همراه گزنه سفید از هرکدام مقدار کمی اندازه یک قاشق مربا خوری در آب جوش استفاده نموده و از این بخور برای قسمتهایی از صورت که دارای جوشهای سر سیاه میباشد استفاده نمایی . لطفا هنگام استفاده از این بخور مراقب آب جوش باشید تا خدای نخواسته دچار سوختگی نشوید. پس از استفاده از این بخور با یک دستمال کاغذی تمیز پوست صورتتان را با فشار تمیز نمایید تا با عث خروج این جوشهای سر سیاه شود .

ماسک صورت برای درمان آکنه با ماسک صورت انگور

ابتدا انگور را خوب شسته و سپس له کرده و بصورت پره انگور روی پوست صورت میمالیم و پس از مدت 20 دقیقه این ماسک را از روی صورت خود با آب میشوییم . بهتر است از انگورهای بیدانه برای این منظور استفاده شود مانن انگور یاقوتی یا انگور عسگری .

ماسک صورت شاداب و سفت کننده پوست صورت با ماسک تخم مرغ

برای شما هم اتفاق افتاده است بعد از خرید تخم مرغ با تخم مرغهایی که شکسته شده اند مواجه شده اید . میتوان از این تخم مرغ ها نهایت استفاده نمود و به عنوان ماسک صورت یا ماسک مو از آن استفاده کرد . اما ما توصیه میکنیم تا منتظر تخم مرغ شکسته نباشید و برای داشتن یک پوست شفاف و شاداب قبل از رفتن به میهمانی یک تخم مرغ در ظرفی شکسته و به خوبی هم بزنید تا کف کند و کمی سفت شود سپس آنرا روی پوست خود به جز دور نواحی چشم و لب قرار دهید و پس از 4 دقیقه آبکشی نمایید اکنون پوست شما برای میکاپ و آرایش آماده است .

ماسک نرم کننده پوست صورت با ماسک بادام و عسل

برای ایجاد حس نرمی و لطافت رو ی پوس خود میتوانید از ترکیب عسل با پودر بادام استاده نمایید پس از استفاده از این ترکیب شادابی و لطافت خاصی را بر روی پوست خود احساس خواهید کرد اکثر شرکتهای سازنده صابون و مواد آرایشی از این ترکیب در محصولات خود استفاده میکنند . این ترکیب را قبل از رفتن به تخت خواب امتحان کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود .

ماسک صورت برای پوست های خشک با ماسک خیار

یکی از قدیمی ترین ماسک ها که برای بسیاری از ما یک نوستالژی از مادربزرگمان می باشد و تصویر پوستهای خیار بر روی صورت را برایمان یاد آور میشود ماسک آبرسان قوی ماسک خیار میباشد . خیار را بصورت حلقه حلقه و یا با پوست روی صورت خود قرار میدیهیم برای دست یافتن به نتیجه مطلوب لازم است تا 30 دقیقه روی پوستمان این ماسک را قرار دهیم این ماسک باعث آبرسانی به پوست و باعث مرطوب کردن پوست و جلوگیری از خشکی پوست خواهد شد .

Comments are closed.