لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیفت صورت با لیزر | لیفت صورت با استفاده از لیزر

لیفت صورت با لیزر | لیفت صورت با استفاده از لیزر : به دلیل افزایش سن، کاهش مقدار فیبروبلاست و پروتئین‏ های کلاژن موجود در پوست، میزان انعطاف پذیری پوست کاهش یافته و شل می‏شود. به عوامل قبل نیز، چروکیدگی، افتادگی پوست و زخم شدن پوست را اضافه کنید. این اتفاقات طبیعی برای مردم خوشایند نیست بخصوص خانم‏هایی که روی زیبایی خود بسیار حساسند! به همین دلیل راه‏هایی برای سفت شدن و یا به عبارت دیگر لیفت صورت وجود دارد که به سفتی پوست و جلوگیری از افتادگی پوست، کمک شایانی می‏کند.

لیفت صورت با استفاده از لیزر

تاثیر لیزر در لیفت صورت

لیزر درمانی یکی از مهم ترین روش‏هایی است که در درمان بیماری‏های پوستی بخصوص جوانسازی، نقش موثری دارد. برای درمان افتادگی پوست، از لیزر مادون قرمز استفاده می‏شود. همانطور که می‏دانید دلیل شل شدن پوست، کاهش کلاژن موجود در پوست است بنابراین زمانی که لیزر مادون قرمز بر پوست می‏تابد، با افزایش حرارت سلول‏های پوست، موجب تحریک کلاژن تولیدی توسط پوست شده و در نتیجه باعث شاداب شدن پوست می‏شود.

استفاده از لیزر IPL در لیفت صورت

در روش لیزر درمانی، برای سفت کردن پوست راه‏های گوناگونی وجود دارد که یکی از این راه‏ها، استفاده از لیزر با پالس نوری شدید (IPL) است. در این روش، با استفاده از نور مادون قرمز، پوست گرم می‏شود. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از اندازه پوست، این دستگاه دارای یک خنک کننده نیز می‏باشد که همزمان با کار کردن لیزر، پوست را خنک می‏کند. در این روش بدون آسیب وارد کردن به بخش رویی پوست، لایه‏های زیرین تحت تاثیر قرار گرفته و در نتیجه منجر به تولید کلاژن می‏شود.

موارد استفاده از لیزر درمانی برای لیفت صورت

برای انجام لیزر درمانی ( لیزر تراپی ) در هر نوع بیماری، ابتدا فرد باید وضعیتی داشته باشد تا پزشک، اجازه لیزر درمانی را صادر کند. این وضعیت‏ ها و شاخصه ‏ها برای انجام لیفت صورت نیز وجود دارد. در لیفت صورت با لیزر، باید بدانیم چه زمانی استفاده از لیزر کاربرد دارد:

  1. در مواردی که پوست بدن دارای افتادگی خفیف یا متوسط است.
  2. افتادگی پوست بدن، پس از انجام یک جراحی.
  3. اگر از انجام جراحی بر روی پوست، فراری هستید اما دوست دارید که پوستی با نشاط و شاداب داشته باشید، استفاده از لیزر درمانی برای لیفت صورت، توصیه می‏شود.

Comments are closed.