لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن و صورت , قیمت لیزر موی صورت و بدن

لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن و صورت , لیزر موی صورت , لیزر موی بدن , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد صورت , قیمت لیزر موهای زائد صورت و بدن , تعداد جلسات لیزر مو

تعریف موی زائد , موی زائد به چه صورت رشد می کند ؟

موهای زائد به موهایی گفته می شود بخش زیادی از پوست را گرفته و فرد تمایلی به رشد موها در آن ناحیه ندارد. گوش ها، گردن، شکم و ناحیه تناسلی، صورت، پشت لب، پیشانی، پوست صورت، چانه، زیر چانه و گونه ها نواحی هستند که معمولا موهای زائد در آنجا رشد می کنند از بین بردن موهای زائد فرآیندی دشوار و خسته کننده است .

برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد که بسیاری از این روش ها همچون اپیلاسیون ، کرم ها و پودرهای موبر ، دستگاه های خانگی روش هایی کاملا موقتی هستند و موها را به مدت کوتاهی از بین می برند و بعد از یک مدت خیلی کوتاه دوباره موهای زائد شروع به رشد کردن  می کنند و می توانند عوارضی مانند حساسیت را هم داشته باشند . اختلالات هورمونی و عواملی که باعث ایجاد اختلال هورمونی می شوند (مثل نامنظمی سیکل قاعدگی، ریزش موی سر، جوش های مکرر صورت و سابقه نازایی)  و همچنین مصرف برخی داروها مثل کورتون ها ،هورمون ها و مینوکسیدیل می توانند باعث پرمویی و رشد مجدد موهای زائد شوند و در روند درمان تاثیر بگذارند پس نیاز به بررسی وجود دارد.

لیزر موهای زائد صورت و بدن
لیزر موهای زائد صورت و بدن

صرف نظر از روش های موقتی لیزر موهای زائد جز روش های دائمی رفع موهای زائد به شمار می آید . واگر شما دربین روش‌های از بین بردن موهای زائد جستجو کنید ، بعد از تحقیقات به این نتیجه می رسیدکه لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای شما است.

افراد مناسب برای انجام لیزر موهای زائد

با کمک روش لیزر شما می توانید با صرف انرژی و زمان کمتر برای همیشه پوستی صاف و نرم داشته باشید و از شر موهای زائد خلاص شوید حتی نقاطی که موهای زبری دارند را می توان با لیزر درمان کرد و برای همیشه از شر موهای زیرپوستی و حساسیت های مرتبط خلاص شد. با از بین بردن موهای زائد با لیزر شما می‌توانید پوستی داشته باشید که گویی از ابتدا مویی نداشته است .لیزر برای همه افراد با رعایت نکات ایمنی قابل استفاده است .

مزایای لیزر موهای زائد صورت و بدن

لیزر برای رفع موهای زائد قسمت های مختلف بدن صورت، پا، دست، زیر بغل، شرمگاه مناسب است.

با پیشرفت تکنولوژی خود لیزر روش های مختلفی دارد که هرکدام یکسری مزایایی دارند. برای مثال لیزر الکساندرایت یکی از معروف ترین انواع لیزر رفع موهای زائد می باشد که برای از بین بردن موهای زخیم وتیره مناسب است و به پوست و بافت مجاور آسیبی وارد نمی کند .

لیزر دایود هم برای افراد با پوست سبزه و تیره و موهای نازک و کرکی مناسب است.

سرعت :

لیزر کردن موهای زائد روشی میباشد که اصلا زمانبر نمیباشد نسبت به روش های دیگر و سرعت این کار بالا میباشد . زیرا هر پالس لیزر در کسری از ثانیه تعداد زیادی از فولیکول های مو را به طور همزمان از بین می برد.

نتایج :

90 درصد مشتریان بصورت میانگین در طول سه تا چنج جلسه موهای زائد خود را از دست خواهند داد البته هر قسمت بدن متفاوت با دیگر اعضای بدن میباشد.

درحال حاضر لیزر الکساندرایت شرکت آمریکایی کاندلا (Candela) است که Gentlemax pro بهترین و معروف ترین دستگاه لیزر است . این دستگاه بیشتر از هر دستگاه دیگر در کلینیک های معروف آمریکا برای از بین بردن موهای زائد به کار می رود زیرا میزان تاثیر آن بیشتر است ، سرعت زیادی دارد و اینکه کم ترین احساس درد و ناراحتی را نسبت به دستگاه ها و روش های دیگر دارد. اما متاسفانه به دلیل داشتن قیمت بالای این دستگاه باعث شده تعداد آن در کشور ما کم باشد.ولی خوشبختانه کلینیک لیزر مو جدیترین مدل 2016 این لیزر را در اختیار دارد.

مرکز درمانی کلینیک لیزر مو دستگاه ها و امکانات متعددی برای رفع و لیزر موهای زائد ناحیه های مختلف بدن دارد و با توجه به شرایط پزشکی و ژنتیکی هر فرد یک روش مناسبی را که با پوست و موی آن ناحیه سازگار باشد را برای درمان وی در نظر می گیرد، تا بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود.

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد صورت و بدن

روش لیزر مو یک روش پزشکی است و برای اینکه یک نتیجه ی دلخواه و موثری از لیزر کسب شود و بعد از انجام آن هم عوارض چندان جدی مشاهده نشود لازم است که یکسری نکاتی را قبل از انجام عمل لیزر مو رعایت کنید. قبل از ورود به جلسات لیزر درمانی به مدت یک ماه قبل از آن از برداشتن موهای زائد بدنتان با موچین،بند،اپیلاسیون یا الکترولیز خودداری کنید تا تعداد فولیکول های مو به حدکثر برسد به دلیل انکه اشعه لیزر روی فولیکول مو اثر گذاشته و ریشه را از بین میبرد .

بلندی مو باید به اندازه 1 تا 3 میلی متر باشد تا متخصص بتواند دستگاه را با توجه به نوع مو و ناحیه مورد نظر تنظیم کند.(با توجه به اینکه انرژی لیزر از طریق ساقه به ریشه منتقل میشود و در نتیجه اندازه مو نباید انقدر بلند بوده که انرژی لیرز صرف کز دادن مو شود و نه کاملا کوتاه شده باشد).به مدت 6 هفته قبل و بعد از عمل لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرید چرا که در آن صورت بیشتر انرژی لیزر جذب پوست شده و اثر بخشی آن برای از بین بردن فولیکول ها کمتر و ضعیف تر می شود. افراد باردار هم حتما باید به متخصص گزارش کنند که باردار هستند.

برای کاهش درد در حین درمان یکسری بی حس کننده های موضعی وجود دارند که ما این بی حس کننده ها را پیشنهاد نمی دهیم چراکه تاثیر لیزر را کم می کنند.
کلینیک زیبائی جم مجهز به دستگاه های خنک کننده قوی است که بدون بی حسی شما کمترین احساس درد و سوزشی را نخواهید داشت.

مراقبت های پس از انجام لیزر موهای زائد صورت

در کلینیک زیبائی جم تمام توصیه ها و اقداماتی که بیماران بعد از انجام لیزر باید انجام دهند ، در اختیارشان قرار می گیرد ، همچنین کرم هایی هم برای از بین بردن التهاب موقت بعد از لیزر هم در اختیار بیماران قرار می گیرد.

لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

معمولا مقداری سرخی و قرمزی پوست بعد از لیزر طبیعی و شایع  می باشد ، این قرمزی موقتی بوده و در طی چند ساعت از بین می رود و استفاده از پماد اکسید زینک یا کرم های ترمیم کننده ی بعد از لیزر برای رفع موهای زائد بدن کفایت میکند .بهتر است ، ناحیه ی تحت درمان در برابر اشعه ی خورشید هم محافظت شود و از قرار گرفن در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری شده و از کرم های ضدآفتاب با SPF بالا استفاده شود.

مکانیزم انجام لیزر موهای زائد بدن

ليزر موهاى زائد، سلول هاى توليدكننده مو در ريشه (فولیکول) را هدف قرار می دهد ، ملانین موجود در فولیکول نور را جذب کرده  و فولیکول های مو تخریب شده و مانع از رویش مجدد موها می شود، و باعث از بین رفتن دائمی موهای زائد بدن می شود.

لیزر موهای زائد بدن
لیزر موهای زائد بدن

تعداد جلسات درمان چقدر است؟

تعداد جلسات موردنیاز برای رفع موهای زائد بدن به عوامل و فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد که تعداد این جلسات معمولا در مشاوره با پزشک مشخص می شود ، مثلا برای درمان نواحی مختلف بدن تعداد جلسات متفاوتی مورد نیاز است برای مثال لیزر موهای صورت بیشتر از زیر بغل زمان می برد و ممکنه 3 تا 7 جلسه طول بکشد و حتی عامل هورمونی هم در تعیین تعداد جلسات موثر است ، چنانچه بیمار مشکلات هورمونی داشته باشد ، تعداد جلسات طول خواهد کشید.روز قبل از جلسه لیزر درمانی ناحیه درمان را با تیغ اصلاح کنید و در صورت داشتن حساسیت و سابقه تبخال از دو روز قبل از قرص آسیکلوویر استفاده کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

نتیجه و اثر لیزر بعد از چند جلسه از درمان چشمگیر خواهد بود و بیشتر از یک جلسه لازم است که تمام فولیکول های مو از بین برود ، چرخه رشد مو سه فاز دارد و برای از بین رفتن فولیکول ها باید مو در فاز رشد باشد و هر کدام از تارهای مو ممکن است در جلسات مختلف در فاز رشد قرار داشته باشند به همین دلیل تعداد جلسات و فاصله ی بین جلسات درمان لیزر 4 تا 6 هفته می باشد  و رعایت این فواصل برای کسب نتیجه ی دلخواه و مطلوب الزامی می باشد.



برخی از سوالات متداول در راب با لیزر موهای زائد صورت و بدن


تکلیف افرادی که موهای کرکی و سفید دارند چه می شود؟

لیزر موهای زائد صورت روی موهای بور، کرکی و سفید تاثیری ندارد چرا که لیزر روی ملانین موجود در فولیکول مو اثر گذاشته و باعث از بین رفتن موهای زائد می شود ، این درحالی است که موهای سفید ملانین ندارند در نتیجه هیچ دستگاه لیزری نمی تواند مفید باشد.

آیا افرادی که پوست سبزه ای دارند، می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟

بهترین افراد و کاندیدای لیزر افرادی هستند که پوست روشن و موی تیره ای دارند با این حال دستگاه های پیشرفته ای وجود دارد که برای افراد با پوست سبزه تنظیم می شوند و این افراد هم می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند . همچنین ترکیب لیزر الکس و دایود برای انواع پوست و مو کاربرد دارد.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی ممنوع است؟

لیزر موهای زائد برای افرادی که حساسیت های پوستی و بیماری های پسوریازیس دارند ممنوع است و این افراد نباید لیزر درمانی کنند.

خانم های باردار و شیرده چطور می‌توانند از لیزر استفاده کنند؟

برای خانم های باردار توصیه می کنیم که از این لیزرها استفاده نکنند ولی خانم هایی که درحال شیردهی هستند منع مصرفی ندارند

آیا محدودیت سنی دارد یا هر سنی می توانند از این روش استفاده کنند؟

برای افراد بالای 15 سال هیچ ممنوعیتی وجود ندارد، اما برای زیر 15 سال بهتر است لیزر درمانی انجام نشود.

چه مدت بعد از لیزر بهتر است از استخر و شنا کردن پرهیز کرد؟

بهتر است افراد یک تا دو روز به استخر و سونا به‌خصوص استخرهایی که عمومی هستند و کلر زیادی دارند، پرهیز کنند. چون کلر به پوست لیزر شده صدمه می زند.همچنین نباید در معرض مستقیم نور آفتاب باشند و حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنند.رعایت نکردن این عوامل باعث آسیب رسیدن به پوست می شود.


انواع دستگاه های لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر مو

خوشبختانه در کلینیک لیزر مو تقریبا تمام روش های لیزر درمانی انجام می شود و این کلینیک مجهز به دستگاه های پیشرفته و مدرن لیزر چون دایود و لیزر الکساندرایت هستند که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای حذف موهای زائد صورت و بدن تایید شده‌اند.

بیشترین کاربرد لیزر دایود برای افرادی با پوست روشن و موهای تیره است و لیزر دایود برای این افراد بیشترین کارایی را دارد، زیرا نور این لیزرها به شکل قابل توجهی با رنگدانه های تیره در پوست مجاور جذب نمی شود.

هزینه انجام هرکدام از روش های لیزر متفاوت است و تحت پوشش بیمه نمی باشد.

Comments are closed.