لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

فیس براش پوست , دستگاه فیس براش پوست

فیس براش پوست : پوست انسان، بیرونی ترین لایه بدن اوست که در زیبایی افراد بسیار تاثیر گذار است بخصوص پوست صورت. همه افراد می‏خواهند پوستی خوب، شاداب و روشن داشته باشند و این خواست، نیاز به نگهداری و مراقبت دارد.

فیس براش پوست

درباره روشنی و درخشندگی پوست، 2 حالت وجود دارد:

  1. پوست شما ممکن است بصورت طبیعی و ژنتیکی از ابتدا تیره باشد، که این جزو عارضه‏های پوستی محسوب نمی‏شود.
  2. امکان دارد شما جزو افرادی باشید که دارای پوست روشن‏اند، ولی پوست آن‏ها به دلایل گوناگون و در طول زمان تیره شده باشد. در این حالت شما باید به دنبال راه‏هایی برای روشنی مجدد پوست بروید.دلایلی که موجب تیرگی پوست می‏شود.

قبل از شروع درمان تیرگی پوست باید ابتدا، دلیل تیره شدن پوست خود را دریابید تا بتوانید به بهترین نحو، آن را درمان کنید.

دلایل گوناگونی برای تیرگی پوست وجود دارد

برای اینکه بتوانید بهترین روش را برای درمان انتخاب کنید , باید دلیل تیره شدن پوست را قبل از درمان بدانید . علت های بیشتری می تواند برای این عارضه وجود داشته باشد , که این علت ها عبارتند از :

  1. در معرض آب و هوای نامناسب و آلوده قرار گرفتن بدون کرم‏های محافظ پوست.
  2. نداشتن تغذیه مناسب.
  3. استفاده نامتعارف از مواد آرایشی و بهداشتی نامرغوب، روی پوست.
  4. عدم رسیدگی و نگهداری از پوست صورت.

استفاده از فیس براش، برای پاکسازی پوست صورت

پس از آگاهی از علت بروز تیرگی پوست، زمان انتخاب بهترین روش درمان فرا می‏رسد. یکی از بهترین روش‏ها، پاکسازی و لایه برداری پوست صورت است. این عمل به دو گونه انجام می‏شود:

لایه برداری بصورت دستی

در این روش درمانی، می ‏بایست با استفاده از محلول‏های شیمیایی، لایه بردارهای دستی و .. پوست را پاکسازی کنید که در نتیجه آن امکان دارد دو مشکل بوجود آید؛ پوست صورت را بصورت عمقی پاکسازی نمی‏کند، همچنین موجب افزایش چین و چروک و آسیب به پوست می‏شود.

استفاده از دستگاه فیس براش

یکی از بهترین روش‏های پاکسازی پوست بصورت یکسان و یکنواخت استفاده از دستگاه فیس براش است که موجب شادابی پوست بدون هیج عارضه‏ای می‏شود. با استفاده از این دستگاه (که برندهای مختلفی از آن در بازار وجود دارد)، امکان پاکسازی پوست بصورت عمیق از سلول‏های مرده و آلودگی‏ها وجود دارد. از دیگر فواید این روش، افزایش خون رسانی به پوست و در نتیجه افزایش شادابی آن است به همین دلیل این روش توسط متخصصان بسیار توصیه می‏شود.

دستگاه فیس براش , مناسب ترین راه برای پاکسازی پوست به صورت یکنواخت که باعث می شود پوست شاداب شده بدون اینکه عوارضی در پی داشته باشد . کسانی که تمایل دارند از سلول های مرده و مواد اضافی پوستشان , لایه ای برداشته شود از دستگاه های فیس براش که با انواع برندها در بازار موجود هستند استفاده کنند . این در حالی است که فرد با استفاده از این دستکاه موجب می شود خون رسانی در پوست صورت افزایش یافته و در نهایت باعث شاداب تر شدن پوست گردد . به همین علت است که برای لایه برداری , شدیدا توصیه می شود از این روش استفاده کنید .

Comments are closed.