لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

برخی از سوالات رایج تزریق بوتاکس , سوالات متداول تزریق بوتاکس

برخی از سوالات رایج تزریق بوتاکس , سوالات متداول تزریق بوتاکس , برخی از سوالات پیرامون بوتاکس , پاسخ هایمناسب به سوالات در باره تزریقات زیبایی و تزریق بوتاکس 

سوالات رایج تزریق بوتاکس


1) چه سنی برای تزریق بوتاکس مناسب است ؟ محدودیت سنی برای تزریق بوتاکس ؟

بر اساس اینکه تزریق بوتاکس یکی از تزریقات زیبایی به حساب می رود و بیشتر برای رفع چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می گیرد. لذا سن پایین برای تزریق در صورتی که قبل از بلوغ چین های قابل توجهی بر روی پوست داشته باشد قابل انجام است در غیر این صورت نیازی به تزریق بوتاکس نیست .

2) چین و چروک عمیق پوست را نیز می توان با تزریق بوتاکس رفع کرد ؟

تزریق بوتاکس یک تزریق سطحی است و میزان کمی از چین و چروک پوست را برطرف می کند . لذا در این موارد بهتر است به تشخیص پزشک معالج احترام بگذارید .

3) آیا موقع تزریق امکان دارد بوتاکس وارد جریان خون شود ؟ و عوارضی نیز به همراه دارد ؟

این امکان وجود دارد که بوتاکس در موقع تزریق وارد رگ شده و ایجاد عوارض سیستمیک کند. لذا پزشک موقع تزریق باید دقت داشته باشد که بوتاکس فقط در عضله تزریق شود . البته به دلیل اینکه مقدار این ماده بسیار اندک است در صورت وارد شدن به خون هم زیاد علائم ظاهری شدیدی به همراه ندارد. در هر صورت باید پزشک مراقب باشد چرا که در صورت ورود بوتاکس به خون و انتثال آن به نواحی حساس مشکل آفرین خواهد بود.

4) آیا استفاده از بوتاکس بطور دائم موجب فلج شدن دائمی عضله می شود ؟

عضله به هیچ وجه با تزریق بوتاکس دچار فلج دائمی نمی شود و تنها ممکن است بعد از استفاده متداول و زیاد از بونتاکس مقاومت بیشتری در مقابل تزریق بوتاکس داشته باشد و تاثیر گذاری آن را کاهش دهد.

5) آیا بعد از تزریق می توان ناحیه بوتاکس شده را ماساژ داد ؟

به هیچ وجه این کار را نباید انجام دهید چرا که ماده بوتاکس احتمال دارد به نواحی دیگر عضله منتقل شود و موجب ایجاد مشکل گردد.

6) آیا بعد از تزریق بوتاکس کبودی و وروم ایجاد می شود ؟

در اغلب مواقع کبودی و ورم اتفاق نمی افتد . تنها در موقعی که در حین تزریق احتمال پارگی رگ شود ( رگ کوچک ) که در این صورت کبودی جزئی پدید می آید که بعد از 2تا 3 روز نهایتا از بین می رود .

7) در برخی از موارد تزریق بوتاک عفونت ایجاد می شود دلیل آن چیست ؟

مورد مهمی که باید پزشکان خیلی رعایت کنند و آن استریل بودن تجهیزات پزشکی به ویژه سرنگ ها می باشد و تنها دلیلی که موجب ایجاد عفونت در محل تزریق می شود عدم استریلیزه بودن تجهزیات است. درمان عفونت نیز می تواند با استفاده از آنتی بیوتیک برطرف شود. در صورتی که در محل تزریق آبسه تشکیل شود باید هر چه سریعتر تخلیه شود.

محل عفونت و آبسه را هرچه سریعتر باید درمان کرد در صورتی که این کار را انجام ندهید موجب ایجاد جای زخم بر روی پوست خواهد شد که زیبایی را ازبین می برد.

8) آیا از تزریق بوتاکس در زیر بغل برای رفع تعریق زیاد مشکلی ایجاد می کند ؟

نه هیچ موردی ندارد در افرادی که دچار تعریق بالا هستند می توان با استفاده از تزریق بوتاکس میزان تعریق را کاهش داد . البته باید توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس تعریق را برای همیشه از بین نمی برد و روشی موقتی است.

9) روشی برای تشخیص حساسیت بدن به تزریق بوتاکس وجود دارد ؟

تست بوتاکس در پوست فرد بیمار قبل از انجام تزریق کامل قابل انجام است ولی کاری غیر معمول می باشد . اگر فرد سابقه حساسیت داشته باشد می تواند آن را با پزشک خود در میان بگذارد. از علائم حساسیت به بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خارش
  • سوزش
  • کهیر
  • تنگی نفس
  • آسم
  • و…

10) آیا احتمال دارد بوتاکس وارد خون نیز شود ؟

بله همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم پزشک باید دقت کافی موقع تزریق بوتاکس داشته باشد . و فقط به عضله تزریق کند هرچند با وارد شدن بوتاکس به خون علائم ظاهری شدیدی ایجاد نمی شود ولی در کل نباید این اتفاق بیافتد.

11) تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیر دهی امکان پذیر می باشد؟

هر عمل زیبایی در مواقع بارداری و شیردهی ممکن است آسیب به نوزاد وارد کند لذا تا جایی که می شود در این دوران به هیچ وجه از لیزر موهای زائد , تزریق بوتاکس , لیزر جوانسازی پوست و … استفاده نکنید.

لیزر موهای زائد


کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با لیزر در اصل یک کلینیک مجهز به سیستم های لیزری در تمام زمینه های زیبایی به ویژه برای جوانسازی پوست و لیزر مو می باشد. همچنین تمامی تزریقات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس ؛ تزریق ژل , تزریق چربی , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در این کلینیک زیبایی نیز انجام می شود.

برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست تماس بگیرید. روشی نوین در پیش روی شما خواهیم گذاشت.

Comments are closed.