لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

ساکشن شکم چیست ؟

ساکشن شکم چیست ؟ : امروزه جراحی های زیبایی شکم ( ابدومینو پلاستی ) طرفداران زیادی دارند یکی از این جراحی ها ساکشن نام دارد که بسیاری از افراد برای کوچک کردن شکم خود از ان استفاده می کند. افرادی که از ورزش و رژیم غذایی نتیجه نمی گیرند یا از این روش ها استفاده نمی کنند از جراحی برای کوچک کردن شکم استفاده می کنند در این روش شدن چربی ها به وسیله کانولای متصل به پمپ تخلیه می باشد .

ساکشن شکمش

چه افرادی می توانند ساکشن انجام دهند و برای این کار مناسب هستند؟

در ابتدا باید افراد بیماری خاصی نداشته باشند و کاملا سالم باشند و همچنین باید وزن طبیعی و مناسبی داشته باشند.در این صورت می توانند جراحی شکم انجام دهند.

ساکشن شکم و تناسب اندام

چند سال قبل افراد برای کوچک کردن شکم خود و از بین بردن چربی ها از روش لیپوساکشن استفاده می کردند ولی امروزه بیشتر از ساکشن برای از بین بردن چربی ها استفاده می کنند البته باید همه افراد به این نکته توجه کنند که ابتدا باید برای به دست اوردن تناسب اندام و خوش فرم بودن بدن خود از ورزش و رژیم های غذایی مناسب استفاده کنند و در صورتی که از این روش ها نتیجه نگرفتند تصمیم به انجام جراحی زیبایی شکم بگیرد.

همان طور که گفته شد شما در صورتی می توانید این جراحی را انجام دهید که کاملا سالم باشید به همین دلیل قبل از انجام جراحی ابتدا از سابقه های بیماری خود مطمئن شوید و اگر بیماری هایی از قبیل فشار خون بالا , بیماری های قلبی و یا ریوی و غیره دارید حتما پزشک جراح خود را مطلع کنید و در صورتی که قرص مصرف می کنید تا سه هفته قبل از جراحی زیبایی شکم آن را قطع کنید .

بیشتر بخوانید : لیپوساکشن

آیا جراحی زیبایی شکم نیاز به بستری و بیهوشی دارد؟

این مورد برای همه بیماران یکسان نیست و بستگی به میزان چربی دارد که باید از بین برود اگر که چربی با حجمی کمتراز پنج لیتر داشته باشند نیاز به بستری شدن ندارند ولی اگر بیمار چربی زیادی داشته باشد یا بیماری داشته باشد بستری خواهد شد و نیاز به رسیدگی در بیمارستان دارد.

در اکثر موارد نیاز به بیهوشی نیست و در بیشتر موارد بیمار تحت بی حسی موضعی صورت می گیرد و علائم حیاتی بیمار دائم کنترل می شود ولی در صورتی که حجم چربی زیاد باشد فرد باید برای انجام جراحی بیهوش شود.

Comments are closed.