لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

روغن آرگان و فواید بی نظیر آن برای پوست و مو

روغن آرگان و فواید بی نظیر آن برای پوست و مو

روغن آرگان ,تاثیر روغن آرگان و فواید بی نظیر آن برای زیبایی پوست و مو : سلامت پوست و مو ، و نیز داشتن پوستی صاف و شفاف تاثیر فوق العاده ای در زیبایی دارد . و از آنجایی که انسان خواهان و طرفدار زیبایی است ، توجه زیادی به پوست و مو خواهد داشت . برای سلامت پوست و مو روش ها و مواد مختلفی وجود دارد . روغن آرگان یکی از روغن های مهم کمیاب و بسیار تاثیر گذار در سلامت پوست و مو می باشد . در ادامه ی این مقاله در مورد خواص بی نظیر روغن آرگان برای سلامت پوست و مو صحبت خواهیم کرد .

 روغن آرگان و فواید بی نظیر آن برای پوست و مو

روغن آرگان و فواید بی نظیر آن برای پوست و مو

آشنایی با خواص فوق العاده روغن آرگان برای سلامت پوست و مو

روغن آرگان که سرشار ویتامین ها و مواد معدنی ، جز عجیب ترین و مفیدترین روغن های موجود در جهان برای سلامت پوست و مو می باشد . توکوفرول ها ، آنتی اکسیدان ها که برای سلامت پوست و مو ضروری هستند ، به مقدار زیادی در این روغن موجود هستند . کلاژن تاثیر زیادی در زیبایی پوست دارد ، و این روغن با خواصی که دارد ، از کلاژن پوست محافظت می کند.

روغن آرگان مفیدترین روغن زیبایی در دنیا

روغن آرگان به دلیل فواید و ارزش های زیادی که برای سلامت پوست و مو دارد ، می توان به عنوان درخت زندگی از آن یاد کرد . چرا که این روغن کمیاب و با ارزش در سلامت پوست و مو تاثیر غیر قابل انکاری دارد . روغن پایه گیاهی این درخت رو انحصارا از مراکش میگیرند ، که برای قرن ها محلی ها از اون برای موارد مصرفی-درمانی زیادی استفاده می کردند.

فواید این روغن در مقایسه با روغن نارگیل خیلی بیشتر است . معمولا در آب و هوای خشک ، پوست صورت خشک و آسیب پذیر می شود و علاوه بر خشکی ، خارش شدید روی قسمت های خاص احساس می شود . روغن نارگیل که وظیف ی رطوبت رسانی به پوست را دارد ، در اینجا چندان به کار نخواهد آمد . روغن آرگان دارای خاصیت ضد آکنه نیز می باشد ، ولی منافذ باز پوست را مسدود نمی کند . این در حالی است که روغن نارگیل خاصیت ضد آکنه را ندارد . و در مواردی که پوست چرب شده  و منجر به پیدایش جوش های سر سیاه شود ، گزینه ی مناسبی نخواهد بود .

روغن آرگان بهترین روغن برای زیبایی پوست و مو

روغن آرگان در مقایسه با روغن جوبا که جز مرطوب کننده های طبیعی است و به شکل موم در دسترس است ، و شبیه به چربی های طبیعی تولید شده پوست می باشد ، خیلی مفید تر می باشد ، چرا که روغن جوبا توانایی جذب و رطوبت رسانی عمیق به پوست را همانند این روغن  ندارد . بهتر است از روغن آرگان روزانه و بعد از استحمام به عنوان عنوان یک مرطوب کننده طبیعی استفاده کرد.

تقویت مو با روغن آرگان

روغن آرگان یکی از روغن های بسیار موثر برای تقویت مو می باشد . این روغن برای بازگرداندن درخشش و براق کردن موها و اصلاح موهای شکسته بسیار مفید است . از این روغن می توانید ، برای برای خشک کردن مو و قرار گرفتن در یک حوله مرطوب گرم استفاده کنید . این روغن را حداقل 30 دقیقه قبل از شستن در حوله قرار دهید . همچنین از این روغن می توان برای از بین بردن شوره سر و سایر بیماری های پوستی ناشی از پوست خشک نیز استفاده کرد ، برای این منظور شما می توانید ، روغن را در ریشه ها ماساژ دهید . شما می توانید ، با استفاده از چندین قطره روغن موهای خشک و نرم مالش دهید . استفاده از روغن آرگان دو بار در هفته توصیه می شود . این روغن موهای خشک و مرطوب را براق و سالم می کند .

Comments are closed.