لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

درمان افتادگی سینه بدون احتیاج به جراحی زیبایی سینه

درمان افتادگی سینه بدون احتیاج به جراحی زیبایی سینه : سینه ها بدلایل مختلفی دچار افتادگی می شوند که افزایش سن،بارداری،شیردهی یا تغییر وزن می توانند از این دلایل باشند. . جراحی لیفت سینه (ماستوپکسی) عمل رایجی برای اصلاح این مشکل است.

لیفت سینه که به آن ماستوپکسی میگویندیک یک روش برای جراحی زیبایی سینه میباشد این روش جراحی زیبایی سینه ( لیفت سینه ) برای ایجاد کردن سینه های محکم و بالاتر میباشد که در آن موقعیت قرار گرفتن سر سینه و آرئول یعنی منطقه تیره تر اطراف سر سینه اصلاح میشود. که در این روش از تکنیک های متفاوت برای اصلاح کردن، برطرف کردن و درمان افتادگی سینه، بزرگ شدن سینه و بهتر شدن ظاهر آن استفاده میشود. این عمل جراحی زیبایی سینه با تغییر دادن موقعیت دقیق سر با بافت سینه و بالا کشیدن پوست انجام میشود.

درمان افتادگی سینه

معمولا پزشک متخصصی که اینکار را برای شما انجام میدهد میبایست از مفاهیم زیبایی سینه و جوانی و شادابی آن درک درستی داشته باشد و با همین درک میتوانند یک نتیجه خوب و متناسب را برای شما ارائه دهند. به همین دلیل زمان جراحی زیبایی سینه به صورت لیفت باید افتادگی سینه و بالا کشیدن آن به طور صحیح انجام شود که موجب مزایای زیر میباشد :

  1. از دست ندادن حجم یا کاهش اندازه سینه
  2. افزایش حجم و اندازه سینه
  3. ایجاد ظاهر جوان‌تر برای سینه
  4. کم شدن ریسک عوارض جانبی احتمالی
  5. دارای نتایج ماندگار و بلندمدت
  6. ایجاد جراحت و شکاف بر روی سینه در سطح حداقل

لیف سینه بدون جراحی زیبایی سینه برای چه کسانی مناسب میباشد :

این عمل زیبایی برای کسانی میتواند مناسب باشد که قسمتی از حجم سینه خود را از دست داده و دارای مشکل افتادگی سینه به علت کم شدن وزن،بارداری، شیردهی و سن بالا میباشد. افرادی مجاز به انجام جراحی زیبایی سینه می باشند که سلامت کامل جسمی داشته و هیچ بیماری نداشته باشند و یا اینکه در گذشته بیماری های خطرناکی نداشته باشند. اینگونه افراد باید بعد از انجام جراحی زیبایی سینه در مورد نتیجه واقع بین باشند.

مشکلاتی که ممکن است در روش بدون جراحی زیبایی سینه (لیفت سینه) رخ بدهد :

روش هایی که برای حل در افتادگی سینه و بالا کشیدن آن انجام میشود ممکن است عوارضی داشته باشند مانند:

  1. سرسینه‌هایی که پایین‌تر از سطح سینه یعنی پایین تر از خط زیر سینه قرار می‌گیرند.
  2. از دست دادن سفتی و امکان ارتجاع پوست
  3. ظاهر نوسانی یا افتاده سینه یعنی به طوری که با چارچوب بدن بیمار هماهنگی داشته باشد.

Comments are closed.