لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

درمان استرچ مارک با درمارولر یا اثرات کششی(ترک های پوستی )

درمان استرچ مارک با درمارولر یا اثرات کششی(ترک های پوستی )  درمان استرچ مارک با میکرونیدلینگ افراد زیادی از ترک های پوستی رنج می برند که تعداد زیاد ان ها خانم ها هستند که اکثرا بعد از زایمان ایجاد میشود.شاید از نظر بعضی افراد از بین بردن این ترک ها کار محالی باشد ولی جالب است بدانید که از ترک ها با استفاده از روش میکرونیدلینگ خیلی اسان و راحت از بین می روند.

درمان استرچ مارک با درمارولر

ترک پوستی بر اثر عوامل مختلفی به وجود می اید یکی از سخت ترین و دردناک ترین تجربه هر زنی زایمان است که یکی از علایمی که در بارداری ایجاد میشود ترک های پوستی هستند همچنین ترک های پوستی بر اثر کاهش وزن هم ایجاد میشود.ولی مهم ترین دلیل ان زایمان است اینکه احساس بدی در مورد ترکهای روی پوستتان به شما دست بدهد طبیعی است. چون واقعا هیچکس دوست ندارد روی شکم ، پا و باسن خود همچین چیزی را ببیند. زمانی که بیکینی میپوشید خودتان میدانید که پوستتان چگونه بنظر می رسد.یا حتی در روزهای عادی دوس دارند بیکینی پوشیده و به ساحل و یا استخر بروند، داشتن ترک های آزار دهنده است.

بیشتر خانمها به خاطر داشتن ترکهای روی پوستشان احساس شرمندگی می کنند. اگر شما استرچ مارک یا اثرات کششی یا همان ترک های پوستی بر روی پوستتان مشهاده میکنید استفاده از درمارولر و درمان میکرونیدلینگ روشی کاملا مطمئن ،طبیعی و بدون عوارض جانبی میباشد.

و اما چگونه درمارولینگ و میکرونیدلینگ ترک های پوستی را از بین می برد؟

میکرونیدلینگ یک انتخاب رایج در کشور های جهان اول است که می خواهند ترکهای پوست خود را ازبین ببرند. این روش هم می تواند در کلینیک پزشک انجام شود و هم می تواند در خانه با استفاده از درمارولر دکتر رولر انجام شود. در روش درمارولینگ با استفاده از سوزن سوراخ های کوچکی در پوست ایجاد می شود. این سوراخ های ایجاد شده ی بسیار ریز در پوست سرعت تشکیل کلاژن و الاستین را بالا می برد. این سوراخ های ریزباعث زخمی شدن پوست نمی شوند. فقط باعث قرمزی بسیار کمی می شود که رشد و تکثیر سلول های پوستی و کلاژن های جدید و سالم را تحریک می کند.

مطالعات نشان می دهد، این اثرات بعد از چند هفته کاملا از بین می رود. شما ممکن است برای از بین بردن ترک های پوستی خود نیاز به چند دوره استفاده از میکرونیدلینگ داشته باشید. معمولا حداقل شش هفته زمان لازم است. این روش به پوست شما اجازه می دهد که خودبخود بهبود یابد.

میکرونیدلینگ یک جایگزین عالی برای روش های درمان پوستی متداول میباشد.

مطالعات پزشکی نشان داده اند که میکرونیدلینگ اثرات مثبتی بر روی بهبود طبیعی پوست داشته است. این روش نتیجه خوبی در درمان جای جوش و ترک پوست داشته است. کسانی که برای از بین بردن ترک های پوست خود از درمارولینگ استفاده کرده اند بسیار از نظر ظاهری بهبود داشته اند. اگرچه روش های زیادی برای از بین بردن جای زخم و ترک پوست وجود دارد، درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ یک روش تازه شناخته شده است تا جایگزین روش های درمانی متداول و جراحی برای درمان ترک های پوستی و درمان جای جوش و زخم شود.

میکرونیدلینگ توسط خیلی از متخصصین پوست و بیماران آن ها انتخاب شده است. این سوزن های طبی مزیت هایی نسبت به بقیه دارند، از جمله:

  • روش درمان آسان و راحت دارند
  • بی خطر هستند و نتیجه ای کاملا مطمئن دارند
  • نتایج قابل قبولی را ارائه میدهند و برون عوارض هستند

Comments are closed.