لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

معایب و خطرات بوتاکس برای سلامتی

معایب و خطرات بوتاکس برای سلامتی , عوارض و هشدارهایی پیرامون تزریق بوتاکس : تزریق بوتاکس امروزه یکی از شایع ترین عمل زیبایی در دنیا می باشد که نیاز به زمان کمتری دارد و در زمان کمتری به نتیجه می رسد . تزریق بوتاکس در کشور ما نیز به شدت متقاصیان زیادی دارد و اکثرا برای صاف و تمیز کردن صورت مورد استفاده قرار می گیرد. جوانسازی پوست امروزه برای خیلی از بانوان و حتی برخی از آقایان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به ویژه پوست صورت , نواحی پیشانی , درو چشم , ابروها و …

خطرات تزریق بوتاکس


در کل در مقلات زیادی در رابطه با بوتاکس و تزریق آن صحبت کرده ایم فقط در این مقاله قصد داریم هشداری در رابطه با تزریق بی دلیل بوتاکس ارائه کنیم با ما همراه باشید تا در رابطه با این ماده جوانسازی بیشتر بدایند.

خطرات تزریق بوتاکس

بر اساس تحقیقات , متخصصین زیبایی به برخی از نتایج دست پیدا کرده اند که تزریق بوتاکس ممکن است برای سلامتی برخی از افراد خطرناک باشد همانطور که بوتاکس صورتی زیبا دارد . همانقدر هم می تواند مضر باشد. ماده بوتاکس که از آن برای رفع چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می گیرد . به ویژه در ناحیه صورت ممکن است به سایر عضلات نیز منتقل شود و موجب ایجاد مشکل گردد.

ماده بوتاکس بدین شکل عمل می کند که بعد از تزریق در محل مانع حرکت عضلات در محل تزریق می شود و در نهایت عضله به صورت موقتی فلج می شود و چین و چروک از بین می رود . سازمان غذا و دارو آمریکا در سال 2002 این ماده را برای استفاده در پزشکی زیبایی تایید کرد و استفاده از آن برای جوانسازی را آزاد کرد .

اما در سال 2009 تعدادی از متخصصین پوست و مو و زیبایی در طی تحقیقاتی پیرامون بوتاکس متوجه شدند که ماده سمی پلوتونیوم موجود در بوتاکس بعد از تزریق در عضله حرکت می کند و به دیگر سلول های بدن نیز منتقل می شود. این تحقیقات را محققان دانشگاه ویسکونسون مادیسون نیز در طی آزمایشات خود تایید کردند.

لذا تمامی یافته های موجود در رابطه با بوتاکس در مجله Cell Reports در مان سال منتشر شد و بزرگترین و قوی ترین دلیل بر خطرات بوتاکس را همین امر معرفی کردند که برای سلامت انسان در دراز مدت مضر می باشد.

لذا تزریق بوتاکس به تعداد دفعات میزان حرکت این سم خطر ناک را در بدن افزایش می دهد . تا کنون محققان به نتیجه نرسیده اند که حرکت سم بوتاکس تا چه عمقی از بدن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تزریق بوتاکس می توانید با متخصصین ما در مرکز لیزر مو و جوانسازی پوست تماس بگیرید و از راهنمایی ها و مشاوره رایگان بهرمند شوید.

لیزر موهای زائد


کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با لیزر در اصل یک کلینیک مجهز به سیستم های لیزری در تمام زمینه های زیبایی به ویژه برای جوانسازی پوست و لیزر مو می باشد. همچنین تمامی تزریقات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس ؛ تزریق ژل , تزریق چربی , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در این کلینیک زیبایی نیز انجام می شود.

برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست تماس بگیرید. روشی نوین در پیش روی شما خواهیم گذاشت.

Comments are closed.