لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

جراحی زیبایی سینه در ایران

جراحی زیبایی سینه در ایران

جراحی زیبایی سینه در ایران : امروزه جراحی زیبایی در کشور ما در مقایسه با کشورهای دیگر به یکی از عمل های پرطرفدار تبدیل شده است و جراحی زیبایی محبوبیت زیادی در بین مردم و بیشتر خانم ها پیدا کرده است. در میان انبوه جراحی ها، جراحی سینه که با اهداف بسیار جالب چون خوش فرم کردن و تغییر سایز سینه نسبت به قبل و کوچک کردن یا حجیم کردن و بالا کشیدن سینه در صدر جراحی ها قرار دارد. پس متوجه شدید که از این لحاظ این جراحی زیبایی سینه در ایران طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و چنانچه اگر خانمی از اندازه سینه خود ناراضی باشد به راحتی با این روش جراحی برای افزایش حجم سینه و یا کوچک کردن آن می توانند اقدام کند.

جراحی زیبایی سینه در ایران
جراحی زیبایی سینه در ایران

از آن جایی که این جراحی دارای محبوبیت زیاد است و طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی به دلایل فراوان مثل دوران بارداری و شیردهی و کاهش وزن شدید و درمان سرطان سینه، دچار تغییر در بافت سینه شان شده باشد و بافت سینه ان ها کاهش یافته و دچار افتادگی شده است آن ها می توانند با انجام عمل زیبایی سینه سینه های خوش فرم و متناسب با اندام خود را داشته باشند. نکته مهم در انجام این جراحی زیبایی برای افرادی که کاندید این جراحی هستند این است که باید توجه داشته باشند که این جراحی زیبایی سینه باید توسط بهترين جراح زيبايي سينه انجام شود تا شما از نتیجه جراحی تان رضایت داشته باشید.

دلیل جراحی زیبایی سینه

همان طور که گفتیم جراحی زیبایی سینه به یکی از مهم ترین چالش ها در جراحی زیبایی بدن در دنیا تبدیل شده است؛ و در تمام گروه های سنی این جراحی انجام می شود. از عمده دلایل مراجعه افراد به جراحان پلاستیک، از بین رفتن فرم اصلی سینه، شل شدن و افتادگی سینه ها، کوچکی و بزرگی آن و همچنین غیر قرینگی و بدفرمی های خاص در این عضو است که افراد زیادی را برای انجام جراحی به تیغ جراحی می کشد. ما در این مبحث برای کسب اطلاعات شما از این نوع جراحی زیبایی اینجا به عمده ترین دلایل اشاره می کنیم.

یکی از دلایل عمده مراجعه افراد معمولا خانم ها به کلینیک های زیبایی، معمولا مشکل بزرگی سینه های آن ها است و این مشکل برای آن ها آزار دهنده است تا ان جایی که موجب دردهای گردن، سرشانه و کتف در آن ها می شود؛ و آن ها را از انجام فعالیت های عادی روزانه و تمرینات ورزشی باز می دارد و از نظر اجتماعی نیز برای فرد مشکلاتی را به وجود می آورد؛ که این مشکلات موجب از دست رفتن اعتماد به نفس در آن ها می شود که این مسئله زمینه ساز نوعی افسردگی که آن هم بیشتر در دختر خانم های جوان اتفاق می افتد.

برای رفع این مشکل نیاز به انجام جراحی کوچک کردن سینه هستند که این جراحی ها به روش های مختلفی انجام می شود؛ و هیچ عارضه خاصی هم برای فرد نمی تواند داشته باشد و حتی فرد می تواند در صورت بارداری و انجام زایمان بدون مشکلی به نوزادش شیر دهی کند یعنی این جراحی با حفظ قابلیت شیردهی برای فرد صورت می گیرد.

در صورتی برای فرد امکان شیردهی بعد از انجام جراحی سینه صورت نمی پذیرد که سینه فرد بیش از اندازه بزرگ باشد و میزان افتادگی آن خیلی شدید باشد نوع جراحی سنگین می شود و در این مورد جراح سینه مجبور می شود به ناچار برای جا به جایی هاله و نوک سینه به سمت بالا و قرار دادن هاله سینه به موازات دنده مجبور می شود به برداشتن هاله و نوک سینه از محل اصلی آن و پیوند در محل جدید باشد که این اتفاق و تغییر کلی در سینه باعث تخریب کامل ساختمان سینه می شود که این تغییر، امکان شیردهی را از بیمار می گیرد و فرد بیمار دیگر قادر به شیردهی بعد از عمل جراحی نخواهد بود.

پس عمده نتایجی که از جراحی زیبایی سینه می توان گرفت :

  • انجام این جراحی زیبایی سینه می تواند به سینه های شما فرم زیباتری دهد
  • شکل سینه را پرتر نشان دهد
  • این جراحی تقارن بین سینه ها را میزان می کند
  • فرد با انجام این جراحی زیبایی سینه می تواند با داشتن سینه های خوش فرم اعتماد به نفس از دست رفته اش را به دست بیاورد.

افزایش حجم سینه با جراحی زیبایی سینه

همان طور که می دانیم جراحی زیبایی سینه برای ترمیم بازسازی و فرم دهی سینه انجام می شود. افرادی که کاندید بزرگ کردن سینه هستند. برای افزایش حجم سینه و بزرگ تر کردن آن جراحی پروتز سینه را که این روش امروزه یک روش ایده آل می باشد انتخاب می کنند که این روش پروتز سینه معمولا برای بازسازی سینه هم کاربرد دارد و برای اینکه سینه های فرد حالت و شکل ایستاده تر و افتاده تری نداشته باشد فرد بیمار در جراحی زیبایی سینه می تواند علاوه برانجام پروتز سینه ازروش لیفت سینه برای بالاتر قرار گرفتن سینه ها استفاده کند. ما در این تایپک اطلاعات کامل و جامعی را درباره روش پروتز سینه و انجام لیفت سینه برای شما ارائه می دهیم.

امروزه روشی که در بین بیشتر خانم ها رواج دارد و بسیاری از خانم ها را به مراکز زیبایی می آورد بزرگ کردن سینه است، این جراحی به یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی در میان خانم ها است. از زمان پیدایش این نوع جراحی تا به حال به تعداد متقاضیان این روش جراحی سینه افزوده شده است و به گفته برخی از متخصصان زیبایی سینه در کشور ما هر سال تعداد زیادی خانم کاندید انجام این عمل جراحی می باشند؛ و از آن جایی که سینه به عنوان یک عضو تاثیرگذار در تناسب اندام نقش بزرگی دارد.

و بسیاری از خانم هایی که سینه های کوچک دارند و یا سینه آن ها اندازه یا شکلش نامتوازن است و یا بیشتر خانم هایی که به دلیل برخی مشکلات سینه های ان ها رشد کاملی ندارد و نسبت به جثه شان سینه های کوچک تری دارند و یا بعد از حاملگی یا به دنبال تغییر وزن سینه های آن ها به میزان قابل توجهی اندازه و شکل خودش را از دست داده و بد فرم شده است. انجام این جراحی می تواند اعتماد به نفس از دست رفته آن ها را دوباره بازگرداند.

معمولا کسی که این جراحی را می خواهد انجام بدهد حتما باید یک جلسه مشاوره با پزشک جراح خودش برگزار کند تا درباره نوع جراحی و یا به طور مثال اطلاعاتی درباره نوع و جنس پروتز ، اندازه آن و محل جای گذاری پروتز، عوارض ان و خیلی موارد دیگر اطلاعات کامل و جامعی را دریافت کند و با مشورت با جراح خودش بهترین روش جراحی را برای سینه های خودش انجام دهد.

پس همان طور که گفتیم انجام پروتز سینه به شما کمک می کند تا شما به اندازه مطلوب سینه خودتان برسید و سینه شما شکل و فرم خیلی بهتری نسبت به قبل داشته باشد؛ اما برای ایجاد تغییرات عمده دیگر در سینه فقط انجام پروتز نیست و نیاز به لیفت سینه دارید. معمولا انجام این دو روش با هم کمی مشکل و باید توسط یک جراح حاذق صورت بگیرد. همان طور که در قسمت های قبل گفتیم سینه های شما ممکن است به دلایلی شکل مطلوب خودش را از دست داده باشد و انجام پروتز سینه با لیفت سینه می تواند این مشکل شما را به بهترین شکل ممکن حل کند.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که میزان برش در این جراحی ترکیبی چقدر است؟ در جواب باید گفت که هنگامی که روش لیفت و پروتز سینه به طور همزمان انجام می شود، مقدار برش بستگی به میزان افتادگی سینه شخص دارد، پس هر چه قدر که افتادگی سینه فرد کمتر باشد، سینه اونیاز به برش کمتری می باشد و هر چه افتادگی بیشتر باشد، سینه نیاز به برش بیشتری دارد.

در روش جراحی پروتز سینه ، جراح با دقت پروتز را در زیر بافت های نرم سینه قرار می دهد انجام این روش ترکیبی با هم می تواند برای داشتن این موارد به شما کمک کند:

  • پروتز سینه به سینه حجم می دهد و آن را پرتر می کند
  • شکل سینه را گرد تر می کند
  • نوک سینه و پوست تیره اطراف سینه سفت تر و سینه را به سمت بالا می برد
  • سایز هاله اطراف نوک سینه کاهش پیدا می کند

جنس پروتز سینه در جراحی زیبایی سینه

درباره پروتز سینه در قسمت قبل اطلاعات کامل و جامعی را در اختیارتان گذاشتیم اما برای یاد اوری برای شما درباره پروتز سینه می گویم که پروتز سینه برای ترمیم شکل سینه فرد و برای بزرگ کردن سینه ها و همراه لیفت برای حالت دهی سینه انجام می شود.

جنس این پروتز ها از نوع ماده تشکیل شده است :

  • پروتز های سیلیکونی
  • پروتزهای آب نمکی

پروتز های سیلیکونی :

این نوع از پروتز ها همان طور که از اسمش مشخص است ماده داخل آن از ژل سیلیکون تشکیل شده است. از نظر شباهت بافت سینه معمولا این نوع پروتز یعنی نوع سیلیکونی نسبت به پروتز های آب نمکی بیشتر به بافت طبیعی سینه شبیه می باشد چون این نوع حالت بهتر و راحت تری برای فرد ایجاد می کند. این پروتز نیاز به مراقبت بهتری دارد زیرا اگر بر اثر ضربه یا یک حادثه به پوسته این نوع از پروتز آسیبی وارد شود و پروتز سینه شما دچار آسیب دیده گی شود به طور حتم ژل موجود در داخل پوسته از آن خارج می شود و به فضای که پروتز در آن قرار گرفته است وارد شود پس باید مواظب ضربه های ناگهانی به سینه هایتان باشید و در فاصله منظم برای ویطیت به جراح خودتان مراجعه کنید تا نگرانی های بی موردتان را با یک معاینه رفع کنید. ناگفته نماند این روش بر روی افراد 22 سال به بالا انجام می شود و مورد تایید است.

پروتز های آب نمکی :

این نوع پروتز ها معمولا از پروتز های سیلیکونی کمی سفت تر هستند پروتزهای آب نمکی بخاطر داشتن این خاصیت توجه بیشتر خانم ها را جلب کرده است و بیشتر خانم ها از پزشک می خواهند تا ازاین نوع پروتز استفاده کند در این نوع پروتز حجم سینه حجیم تر و شکل پرتر و مصنوعی تری نسبت به سیلیکونی دارد و معمولا این نوع از پروتز نسبت به پروتز های سیلیکونی غیر طبیعی تر می باشند و پروتز اب نمکی برای زنان 18 سال و بالاتر از آن مورد استفاده انجام می شود. علت سفت بودن این نوع پروتز به خاطر ایناست که پروتز های آب نمکی دارای جدار سیلیکونی غیر قابل نفوذی هستند و به همین علت است که در لمس این پروتز ها از پروتز های سیلیکونی سفت تر هستند. ماده داخل این پروتز ها از محلول آب و نمک استریل شده پرشده است؛ و در صورت خوردن ضربه و آسیب جدی و پاره شدن پروتز مایع داخل ان که نمک و اب شد خیلی راحت جذب بدن می شود.

شاید بیشتر افرادی که می خواهند این جراحی زیبایی سینه را انجام دهند بخاطر شایعاتی که راجب انجام این روش ها وجود دارد ازاین جراحی منصرف شوند ولی طبق تحقیقات انجام شده توسط مراکز جراحی زیبایی پلاستیک تا به حال هیچ گزارشی از هیچ جا مبنی بر اینکه این پروتز ها عامل سرطان باشند گزارش نشده و همه کسانی که دوست دارند این جراحی را انجام دهند با خیالی آسوده می توانند این جراحی زیبایی سینه انجام دهند.

شرایط لازم برای انجام این نوع جراحی زیبایی سینه در افرادی که می خواهند این روش جراحی زیبایی سینه را انجام دهند:

  • اولین ظرط داشتن سلامت عمومی و تندرستی کامل
  • بیمار سیگاری نباشد و یا در صورت مصرف دخانیات از 1 ماه قبل مصرف سیگار را ترک کرده باشد.
  • این جراحی برای خانم هایی که در شیردهی و دوران بارداری هستند توصیه نمی شود و این جراحی برای آن ها انجام نمی شود.
  • قبل از جراحی باید سلامت بیمار توسط پزشک ارزیابی شود.
  • بیمار از خوردن بعضی از داروها قبل از جراحی خودداری کند.
  • بیمار از نتیجه جراحی باید انتظار واقع بینانه داشته باشد.
  • لیفت و پروتز همزمان برای رفع افتادگی و شلی سینه میسر است.

Comments are closed.