لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

تزریق بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی

تزریق بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی , استفاده از بوتاکس برای از بین بردن سردرد میگرنی, هزینه و قیمت تزریق بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی , کلینیک تزریق بوتاکس : شاید این به نظر عجیب برسد که آبا بوتاکس را می توان برای سر درد نیز مورد استفاده قرار داد ؟ ولی این نتیجه تحقیقات محققان عالی رتبه است که نشان می دهد علاوه بر اینکه امروزه از بوتاکس بیشتر برای درمان و رفع چین و چروک پوست مورد استفاده می شود . از این ماده سمی می توان برای درمان سردرد های میگرنی نیز استفاده کرد.

تزریق بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی

تاثیر مثبت تزریق بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی

همانطور که می دانیم وقتی که حرف از تزریق بوتاکس می شود دید اول به رفع و درمان چین و چروک صورت و پوست می رسد البته در اصل نیز چنین می باشد و تقریبا از بوتاکس در کلینیک های زیبایی برای این کار استفادده می کنند. امام امروزه یکی از درمان های سردرد تزریق بوتاکس می باشد . طی تحقیقاتی که به عمل رسیده است در خیلی از افراد با تزریق بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی باعث قطع کامل سردرد شده و یا موجب طولانی تر شدن فاصله حملات میگرنی تا چهار ماه شده است.

البته تا به امروز تعداد خیلی کمی با تزریق بوتاکس سردرد میگرنی خود را به طور قطع رفع کرده اند اما از آنجایی که بوتاکس ماده ای سمی است اثر آن بعد از یک مدت از بین خواهد رفت و در نهایت می توان گفت که استفاده از تزریق بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی روشی موقتی است و تا نهایت چهار ماه کاربرد دارد.

همانطور که می دانیم بیشترین مراجعین به متخصصین مغز و اعصاب به دلیل سردردهای میگرنی می باشد. این نوع از سرددرها به دلایل زیادی در بین مردم خیلی شایع می باشد . از طرفی همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم یکی از راه های می توان گفت تقریبا نوین در درمان سردرد میگرنی تزریق بوتاکس است که روشی موقتی شناخته شده .

*** توجه

از بوتاکس حدودا یک ده است که در بیشتر بیماری ها استفاده می شود و یک داروی کاملا شناخته شده است . برای کشب اطلاعات بیشتر در رابطه با بوتاکس می توانید وارد لینک زیر شوید .

تزریق بوتاکس

درمان با تزریق بوتاکس

از بوتاکس برای برطرف کردن خیلی از بیماری ها استفاده می کنند به ویژه در زمینه مغز و اعصاب ؛ بیماری هایی که موجب ضعیف شدن دست و پا می شد از بوتاکس برای جلوگیری از فلج شدن دست و پا استفاده می شود این درمان موقتی است و تا زمانی که فیزوتراپر کاملا انجام شود از جمع شدن دست و پا جلوگیری می کند.

اما امروزه از بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی فقط مورد تایید سازمان دارو و غذای آمریکا می باشد . لذا باید به این نکته نیز توجه داشت که بیمار باید شرایط تزریق بوتاکس را در خود داشته باشد در غیر این صورت نباید از بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی استفاده کرد. همچنین برای تزریق بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی باید یک متخصص خیلی حرفه ای این کار رو انجام دهد. و هر پزشکی تونایی این کار را ندارد. لذا درمان بسیار حساس می باشد.

لیزر موهای زائد


کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با لیزر در اصل یک کلینیک مجهز به سیستم های لیزری در تمام زمینه های زیبایی به ویژه برای جوانسازی پوست و لیزر مو می باشد. همچنین تمامی تزریقات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس ؛ تزریق ژل , تزریق چربی , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در این کلینیک زیبایی نیز انجام می شود.

برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست تماس بگیرید. روشی نوین در پیش روی شما خواهیم گذاشت.

 

Comments are closed.