لیزر لند
لیزر لند , لیزر موهای زائد , لیزر مو , قیمت لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر , قیمت لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

ترفندهایی برای نرم و لطیف کردن پوست دست

ترفند هایی برای داشتن دستی با پوست نرم و لطیف

ترفندهایی برای نرم و لطیف کردن پوست دست : بدون شک پوست تاثیر شگفتی در زیبایی و شادابی فرد دارید . همه ی ما انسان ها خواستار زیبایی و داشتن پوستی نرم و لطیف هستیم . پوست نرم و لطیف احساس شادابی و اعتماد به نفس را برای افراد به همراه دارد ، چرا که پوست زبر و خشن نه تنها باعث اذیت فرد می شود ، بلکه در زیبایی ظاهری هم تاثیر منفی دارد . برای داشتن پوستی نرم و لطیف روش ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد ، در این مقاله برآن شده ایم که چند نمونه از بهترین روش ها و راهکارها را برای داشتن پوستی نرم و لطیف برای شما ارائه دهیم . برای اینکه پوست دستان خود را نرم و لطیف کنید روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین های آن اشاره میکنیم.

نرم و لطیف کردن پوست دست
نرم و لطیف کردن پوست دست

چند نمونه از روش ها و راهکارها برای نرم و لطیف کرذن پوست دست

خواستار و آرزوی همه ی افراد داشتن پوست دست هایی نرم و لطیف است . در این میان افرادی هستند ، که شغلشان ایجاب می کند که کارهای سختی را انجام دهند ، اغلب این افراد همیشه نگران پوست خود هستند ، و تصور می کنند که دیگر هیچ وقت نمی توانند داشتن پوست نرم و لطیف را تجربه کنند ، باید بگوییم که دیگر جای نگرانی نیست . چرا که برای نرم و لطیف کرذن پوست دست روش های مختلفی وجود دارد ، که در این مقاله به توضیح این روش ها خواهیم پرداخت .

استفاده از ماسک برای نرم و لطیف کردن پوست دست

انواع ماسک برای نرم و لطیف کرذن پوست دست
انواع ماسک برای نرم و لطیف کرذن پوست دست

پوست دست از جمله نقاطی از پوست بدن انشان است ، که بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد . و همین حساس بودن باعث می شود که در اثر انجام کار زیاد پوست دست زیبایی و طراوت و لطافت خود را از دست داده و دچار چین و چروک شود . از دست رفتن لطافت پوست دست ربطی به سن ندارد ، چرا که ما می توانیم افرادی با سن جوان را ببینیم که دست هایی زبر و خشن دارند و لطافت دست هایشان از بین رفته است .

برای اینکه بتوان از پوست دست به خوبی محافظت کرد ، توصیه ی ما به خانم ها این است ، که در هنگام انجام کارهای منزل از دستکش استفاده کنند ، این کار از آسیب رسیدن به لطافت و نرمی پوست دست جلوگیری می کنند ، و علاوه بر حفاظت از پوست دست خانم ها ناخن هایی تمیز و سالم خواهند داشت .

توصیه ی دیگری که برای نرم و لطیف کرذن پوست دست داریم این است که ، بعد از اینکه هر بار دست ها را می شویید ، از کرم یا لوسیون برای پوست دستهایتان استفاده کنید.

استفاده از چند ماسک که برای نرم و لطیف کردن پوست دست بسیار عالی هستند .

در زیر به معرفی چند ماسکی که در نرم و لطیف کردن پوست  دست بسیار موثر هستند ، می پردازیم :

ماسک تخم مرغ و روغن بادام

استفاده از این ماسک صورت برای پوست های که خیلی خشن هستند ، بسیار مناسب و ایده آل می باشد . برای تهیه ی این ماسک از مواد زیر استفاده کنید :

2 عدد زرده تخم مرغ

2 قاشق چایخوری روغن بادام شیرین

25 گرم گلاب را با یکدیگر مخلوط کرده و به شکل خمیر درآورید و شب هنگام خواب لایه ای نازک از ماسک را روی دست ها بمالید .

و سپس دستکش نخی بزرگ به دست کنید و صبح روز بعد دست ها را بشویید. این ماسک به نرم و لطیف شدن پوست کمک زیادی می کند ، و باعث می شود که شا داشتن پوستی نرم و لطیف را تجربه کنید . استفاده از این ماسک در ماه یک الی دو بار توصیه می شود .

ماسک سفیده تخم مرغ و عسل

برای تهیه این ماسک می توانید به روش زیر عمل کنید :1 عدد سفیده تخم مرغ، یک قاشق چایخوری گلیسیرین، 28 گرم عسل و مقداری پودر جو را با هم مخلوط کرده و سپس این ماسک را به مدت یک تا دو ساعت روی دست ها بگذارید ، و سپس با آب ولرم دست ها را بشویید .
استفاده از این ماسک نیز در ماه یک الی دو بار توصیه می شود .

ماسک بادام

بادام و روغن آن برای پوست بسیار مفید می باشد ، و تهیه ی ماسک آن برای نرم و لطیف کردن پوست دست کمک بسیار زیادی می کند . برای تهیه ی ماسک بادام دو روش وجود دارد ، و شما می توانید از هرکدام از روش های زیر استفاده کنید .

روش اول

شیره بادام را با کمی شیر مخلوط کرده و به دست ها بمالید . و سپس دستکش نخی به دست کنید و بعد از گذشت چند ساعت دست ها را با آب ولرم بشویید.

روش دوم

یک زرده تخم مرغ و روغن بادام و چند قطره سرکه و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کرده و به دست ها بمالید. و سپس برای پوشاندن دست ها از دستکش نخی استفاده کنید و بعد از گذشت چند ساعت دست ها را با آب ولرم بشویید.

ماسک گلیسیرین و گلاب

نصف فنجان گلاب را با2 تا 4 قاشق غذاخوری گلیسیرین را در داخل ظرفی ریخته و آن را خوب به هم بزنید. برای غلیظ تر شدن مخلوط می توانید ، گلیسیرین را قبل از استفاده، کمی حرارت دهید .
در مرحله ی بعدی دو قاشق آرد ذرت و مجددا نصف فنجان گلاب به آن بیافزایید تا اینکه مخلوط به شکل کرم درآید . و سپس وماسک را به دست ها مالیده و بعد از گذشت چند ساعت دست هایتان را بشویید .

در ادامه ی مقاله یکسری نکاتی را برای مراقبت و زیبایی پوست به شما ارائه می دهیم .

استفاده از ماسک جودوسر برای نرم و لطیف کردن پوست دست خشن بسیار موثر می باشد .

ماسک جودوسر

کاربرد ماسک جودوسر برای نرم و لطیف کردن پوست های خشن و یا سرخ می باشد . برای تهیه ی این ماسک به روش زیر عمل کنید : آرد جودوسر را با کمی آب به شکل خمیر درآورده و به مدت 20 دقیقه روی دست ها بگذارید. استفاده از این ماسک بعد از چند بار ، باعث نرمی و لطافت پوست دست شما می شود .

ماسک کره کاکائو

کره کاکائو برای نرم کردن پوست بسیار موثر است . برای تهیه ی این ماسک به اندازه ی یکسان از روغن بادام شیرین و کاکائو را با با هم درون ظرفی مخلوط کرده و ، و بعد از سرد کردن مخلوط ، از این ماسک بر روی دست هایتان استفاده کنید . بعد از مدتی شما شاهد پوستی نرم و لطیف خواهید بود .

معرفی دو ماسک دیگر برای نرم و لطیف کردن پوست دست :

برای اینکه پوستی دست نرم و سفیدی داشته باشید ، می توانید مقدار ی عسل و آب لیموترش را با هم مخلوط کرده و این ماسک را به مدت پانزده تا بیست دقیقه روی دست ها بمالید و سپس بشوئید.
همچنین می توانید از مخلوط آب پرتقال و عسل برای نرم کردن دست های خشن و تیره استفاده کنید .

Comments are closed.